Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Kiedy twoim ojcem jest Jude Law, a matką Sadie Frost, prawdopodobnie jesteś skazana na sukces. 16-letnia Iris Law już od czasów kołyski nosiła projekty Burberry, dlatego świetnie nadaje się na nową ambasadorkę kosmetyków tej marki. Zobaczcie jak ta, niezwykle już popularna, nastolatka wypadła w najnowszej kampanii brytyjskiego giganta.

Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Iris Law idzie idzie w ślady innych dzieci sławnych rodziców, które wylądowały w branży mody. Obecnie karierę robią między innymi Lily Rose Depp, Kaia i Presley Gerber (dzieci Cindy Crawford), Hailey Baldwin (córka Stephena Baldwina i bratanica Aleca), Sofia Richie (córka Lionela Richie), a także Brandon Lee (syn Pameli Anderson i Tommy’ego Lee). Córka Jude’a Law są wszelkie zadatki na modelkę, a jej matką chrzestną jest Kate Moss, która, jak wiemy, obecnie prowadzi agencję szukającą młodych talentów. Najwyraźniej, daleko nie musi szukać.

Nie jest to jednak pierwszy krok Iris w zawodzie modelki. 16-latka wzięła udział w sesji zdjęciowej do kampanii  Miu Miu Resort oraz dla magazyni „Teen Vogue”. Jej Instagram także jest już budowany pod kątem przyszłej kariery. Marka Burberry postanowiła zaangażować Iris do kampanii kosmetyków, a dokładnie kolekcji szminek  Liquid Lip Velvet. Zdjęcia nastolatki wykonał Angelo Pennetta i miały one miejsce w Londynie.

Iris jest bardzo podekscytowana współpracą i ma wielki sentyment do Burberry, ponieważ jako dziecko jeździła w… wózku właśnie tej marki. Zdradziła, że chętnie używa kosmetyków Burberry i eksperymentuje z ich paletą kolorystyczną, a makijażu uczy się od samej Wendy Rowe, która jest światowej sławy makijażystką gwiazd. I choć naszym zdaniem tak młoda i świeża twarz będzie doskonale wyglądać nawet bez makijażu, gratulujemy sukcesu w tak młodym wieku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Cara Delevingne w świątecznej kampanii Burberry

Październik już za nami, co oznacza, że oficjalnie możemy zacząć odliczanie do Bożego Narodzenia. Niektórzy, jak Burberry, już zaczęli. Brytyjska marka nie próżnuje w tym roku, ponieważ już pierwszego dnia listopada zaprezentowała świąteczną kampanię, które gwiazdą została Cara Delevingne. Towarzyszy jej znany z serialu „The Crown”, Matt Smith.

Cara Delevingne w świątecznej kampanii Burberry

James Corden, Naomi Campbell, Romeo Beckham… Burberry wie jak zrealizować kampanie z przytupem. Jednak w tym roku jest nieco spokojniej. W szczególności biorąc pod uwagę fakt, że zaledwie kilka dni temu Burberry zrzuciło na nas bombę jaką była informacja o odejściu Christophera Bailey ze stanowiska dyrektora kreatywnego. Kultowa marka postanowiła iść za ciosem jakim jest  osnąca popularność lat 80., ponieważ to tamten okres zainspirował bożonarodzeniową sesję wizerunkową. Obok pięknych zdjęć autorstwa Alasdaira McLellana, pojawił się również filmik rozpoczynający się od czarno-białego kadru na rozmarzoną Carę Delevingne. Modelka zaczyna śpiewać piosenkę „Always on my mind”, która po kilku sekundach przechodzi w cover zespołu Pet Shop Boys. W kampanii Carze towarzyszy Matt Smith, znany lepiej jako Książę Filip z serialu Netfliksa „The Crown”.

Klimat lat 80. podkreślają również kadry robione starą kamerą VHS, nawiązujące do starych filmików rodzinnych, które pewnie większość z nas chowa gdzieś po kątach. A padający śnieg, kultowa kratka oraz wszechobecne wzory w bożonarodzeniowym stylu sprawiają, że już teraz mamy ochotę puścić świąteczne piosenki.

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: luksusowe prezenty dla eleganckiego mężczyzny

Zara

TOREBKA KOPERTOWA Z TŁOCZENIAMI IMITUJĄCYMI SKÓRĘ WĘŻA
99,90 zł

Braun

Golarka Braun Series 9 9299s Wet&Dry
1999 zł

Imperial Beard

Zestaw do pielęgnacji brody
ok. 500 zł

Olloclip Active

Obiektyw do telefonu
429 zł

Cos

Kaszmirowa bluza z kapturem
ok. 650 zł

Under Armour

Sportowy, termoaktywna koszulka
199,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.