Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Kiedy twoim ojcem jest Jude Law, a matką Sadie Frost, prawdopodobnie jesteś skazana na sukces. 16-letnia Iris Law już od czasów kołyski nosiła projekty Burberry, dlatego świetnie nadaje się na nową ambasadorkę kosmetyków tej marki. Zobaczcie jak ta, niezwykle już popularna, nastolatka wypadła w najnowszej kampanii brytyjskiego giganta.

Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Iris Law idzie idzie w ślady innych dzieci sławnych rodziców, które wylądowały w branży mody. Obecnie karierę robią między innymi Lily Rose Depp, Kaia i Presley Gerber (dzieci Cindy Crawford), Hailey Baldwin (córka Stephena Baldwina i bratanica Aleca), Sofia Richie (córka Lionela Richie), a także Brandon Lee (syn Pameli Anderson i Tommy’ego Lee). Córka Jude’a Law są wszelkie zadatki na modelkę, a jej matką chrzestną jest Kate Moss, która, jak wiemy, obecnie prowadzi agencję szukającą młodych talentów. Najwyraźniej, daleko nie musi szukać.

Nie jest to jednak pierwszy krok Iris w zawodzie modelki. 16-latka wzięła udział w sesji zdjęciowej do kampanii  Miu Miu Resort oraz dla magazyni „Teen Vogue”. Jej Instagram także jest już budowany pod kątem przyszłej kariery. Marka Burberry postanowiła zaangażować Iris do kampanii kosmetyków, a dokładnie kolekcji szminek  Liquid Lip Velvet. Zdjęcia nastolatki wykonał Angelo Pennetta i miały one miejsce w Londynie.

Iris jest bardzo podekscytowana współpracą i ma wielki sentyment do Burberry, ponieważ jako dziecko jeździła w… wózku właśnie tej marki. Zdradziła, że chętnie używa kosmetyków Burberry i eksperymentuje z ich paletą kolorystyczną, a makijażu uczy się od samej Wendy Rowe, która jest światowej sławy makijażystką gwiazd. I choć naszym zdaniem tak młoda i świeża twarz będzie doskonale wyglądać nawet bez makijażu, gratulujemy sukcesu w tak młodym wieku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Horror Vacui – luksusowe piżamy na co dzień

Horror Vacui, to marka założona przez Annę Heinrichs, która specjalizuje się w projektowaniu piżam, które mogą stanowić stroje zarówno dzienne jak i wieczorowe. Wszystko zaczęło się od rodzinnej tradycji, jaką było zamiłowanie do wyjątkowych tkanin, a obecnie marka rozwija się na fali wygranej w konkursie dla młodych projektantów zorganizowanym przez koncern H&M. Spotkaliśmy się z tą utalentowaną artystką podczas berlińskiego tygodnia mody, aby dowiedzieć się jakie ma plany na dalszy rozwój oraz jak wygląda rynek mody w Niemczech. Poznajcie naszą kolejną bohaterkę cyklu „Obserwowani”.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.