Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Kiedy twoim ojcem jest Jude Law, a matką Sadie Frost, prawdopodobnie jesteś skazana na sukces. 16-letnia Iris Law już od czasów kołyski nosiła projekty Burberry, dlatego świetnie nadaje się na nową ambasadorkę kosmetyków tej marki. Zobaczcie jak ta, niezwykle już popularna, nastolatka wypadła w najnowszej kampanii brytyjskiego giganta.

Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Iris Law idzie idzie w ślady innych dzieci sławnych rodziców, które wylądowały w branży mody. Obecnie karierę robią między innymi Lily Rose Depp, Kaia i Presley Gerber (dzieci Cindy Crawford), Hailey Baldwin (córka Stephena Baldwina i bratanica Aleca), Sofia Richie (córka Lionela Richie), a także Brandon Lee (syn Pameli Anderson i Tommy’ego Lee). Córka Jude’a Law są wszelkie zadatki na modelkę, a jej matką chrzestną jest Kate Moss, która, jak wiemy, obecnie prowadzi agencję szukającą młodych talentów. Najwyraźniej, daleko nie musi szukać.

Nie jest to jednak pierwszy krok Iris w zawodzie modelki. 16-latka wzięła udział w sesji zdjęciowej do kampanii  Miu Miu Resort oraz dla magazyni „Teen Vogue”. Jej Instagram także jest już budowany pod kątem przyszłej kariery. Marka Burberry postanowiła zaangażować Iris do kampanii kosmetyków, a dokładnie kolekcji szminek  Liquid Lip Velvet. Zdjęcia nastolatki wykonał Angelo Pennetta i miały one miejsce w Londynie.

Iris jest bardzo podekscytowana współpracą i ma wielki sentyment do Burberry, ponieważ jako dziecko jeździła w… wózku właśnie tej marki. Zdradziła, że chętnie używa kosmetyków Burberry i eksperymentuje z ich paletą kolorystyczną, a makijażu uczy się od samej Wendy Rowe, która jest światowej sławy makijażystką gwiazd. I choć naszym zdaniem tak młoda i świeża twarz będzie doskonale wyglądać nawet bez makijażu, gratulujemy sukcesu w tak młodym wieku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwszy butik beauty Toma Forda w Londynie jest absolutnie fantastyczny!

Amerykański projektant wybrał Londyn, aby uruchomić tu swój pierwszy, niezależny salon kosmetyczny, gdzie będzie można nie tylko kupić doskonałe szminki i perfumy sygnowane przez projektanta, ale także skorzystać z wyjątkowo ekskluzywnych zabiegów kosmetycznych.

Tom Ford robi wszystko na 100 procent. To urodzony perfekcjonista, a także wielki esteta. Udowadnia to za każdym razem – projektując nową kolekcję, fotografując kampanię czy lansując nowy zapach. Dlatego nie mogło być inaczej z nowo otwartym salonem beauty w londyńskiej dzielnicy Covent Garden, który jest równie przyjemny dla oka, jak palety jego cieni do powiek, ale oferuje również wyjątkowo ekskluzywne usługi kosmetyczne.

Sklep jest wyposażony tak, by zadowolić nawet najbardziej wymagające wielbicielki marki. Wykorzystano w nim technologię rzeczywistości rozszerzonej. Dzięki niej z łatwością będzie można dobrać odpowiedni odcień szminki. Dodatkowo w tym wyjątkowym butiku będzie można stworzyć indywidualny zapach, umawiając się na spotkanie w specjalnie do tego zaprojektowanej przestrzeni lub zarezerwować spersonalizowane konsultacje beauty. Jest tu także prywatna sala do nauki makijażu i pokój dedykowany wyłącznie dla przyszłych panien młodych.  Można tu także zorganizować zamknięta imprezę VIP, a także poddać zabiegowi golenia brody.

Jeśli chciałybyście sprawdzić na własne oczy, jak wygląda sklep, wystarczy kupić bilet za jedyne 30 funtów, które w dniu otwarcia , czyli 23 listopada, będzie można wymienić na zakupy.

Czy od salonu beauty można chcieć więcej?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.