Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Kiedy twoim ojcem jest Jude Law, a matką Sadie Frost, prawdopodobnie jesteś skazana na sukces. 16-letnia Iris Law już od czasów kołyski nosiła projekty Burberry, dlatego świetnie nadaje się na nową ambasadorkę kosmetyków tej marki. Zobaczcie jak ta, niezwykle już popularna, nastolatka wypadła w najnowszej kampanii brytyjskiego giganta.

Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Iris Law idzie idzie w ślady innych dzieci sławnych rodziców, które wylądowały w branży mody. Obecnie karierę robią między innymi Lily Rose Depp, Kaia i Presley Gerber (dzieci Cindy Crawford), Hailey Baldwin (córka Stephena Baldwina i bratanica Aleca), Sofia Richie (córka Lionela Richie), a także Brandon Lee (syn Pameli Anderson i Tommy’ego Lee). Córka Jude’a Law są wszelkie zadatki na modelkę, a jej matką chrzestną jest Kate Moss, która, jak wiemy, obecnie prowadzi agencję szukającą młodych talentów. Najwyraźniej, daleko nie musi szukać.

Nie jest to jednak pierwszy krok Iris w zawodzie modelki. 16-latka wzięła udział w sesji zdjęciowej do kampanii  Miu Miu Resort oraz dla magazyni „Teen Vogue”. Jej Instagram także jest już budowany pod kątem przyszłej kariery. Marka Burberry postanowiła zaangażować Iris do kampanii kosmetyków, a dokładnie kolekcji szminek  Liquid Lip Velvet. Zdjęcia nastolatki wykonał Angelo Pennetta i miały one miejsce w Londynie.

Iris jest bardzo podekscytowana współpracą i ma wielki sentyment do Burberry, ponieważ jako dziecko jeździła w… wózku właśnie tej marki. Zdradziła, że chętnie używa kosmetyków Burberry i eksperymentuje z ich paletą kolorystyczną, a makijażu uczy się od samej Wendy Rowe, która jest światowej sławy makijażystką gwiazd. I choć naszym zdaniem tak młoda i świeża twarz będzie doskonale wyglądać nawet bez makijażu, gratulujemy sukcesu w tak młodym wieku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

TommyXGigi zapowiadają trzecią kolekcję! [VIDEO]

Po Venice Beach przyszła pora na Londyn, gdzie już lada chwila swoją trzecią wspólną kolekcję zaprezentują Gigi Hadid i Tommy Hilfiger. I mimo że do oficjalnej premiery oraz, zgodnie z ideą see-now-buy-now, zakupów, zostało jeszcze trochę czasu, kreatywny duet już teraz zaprezentował przedsmak tego, co znajdzie się w kolekcji oraz zaprosił nas za kulisy jej powstawania. Zobaczcie!

Wszystko wskazuje na to, że to buntowniczy i rock’n’rollowy duch był w tym sezonie największą inspiracją Tommy’ego Hilfigera i Gigi Hadid, którzy podczas tygodnia mody w Londynie zaprezentują efekty swojej kolejnej współpracy. Wśród produktów, które już teraz możecie dodać do swojej wirtualnej wishlisty znalazły się flanelowe sukienki i koszule w kratę, topy z rockowymi nadrukami, zdobione ćwiekami creepersy oraz podarte dżinsy z kraciastą podszewką.

Czy kolekcja będzie się cieszyła takim samym sukcesem, jak dwie poprzednie? Jesteśmy tego pewni!

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.