Córka Cindy Crawford twarzą perfum Daisy Marca Jacobsa

Kaia Gerber, 15- letnia córka amerykańskiej topmodelki, została twarzą kultowych perfum Daisy Marca Jacobsa, które w tym roku obchodzą 10-lecie istnienia. Zobaczcie kampanię i uroczą Kaię!

Córka Cindy Crawford, Kaia Gerber, rozpoczęła współpracę z marką Marc Jacobs Beauty w zeszłym roku, a mogliśmy ją wtedy oglądać m.in w kampanii żelowych kredek do oczu. 15-latka sprawdziła się w roli ambasadorki, więc było to tylko kwestią czasu, aż zobaczymy ję w reklamie perfum tej marki.  I stało się. W piątek oficjalnie ogłoszono, że Kaia została twarzą zapachu Daisy, który, co jest nie bez znaczenia, obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia na rynku.

Kampania promująca zapach jest urocza, a chciałoby się nawet powiedzieć idylliczna. Na łące pełnej stokrotek, obok córki Crawford zobaczymy także Sofię Mechetner i Dilię Martins. Wszystkie trzy zostały sfotografowane w białych, zwiewnych sukienkach i rozpuszczonych włosach. Dziewczyny przypinają nam trochę bohaterki filmu „Przekleństwa niewinności ” w reżyserii Sofii Coppoli.

Zapach opakowany we flakon z kwiatowym zamknięciem wita nas dobrze znanymi nutami zapachowymi m.in:  gardenii, jaśminu i akordami poziomki.  Czyli świeży, bardzo kobiecy, owocowo-kwiatowy idealny na wiosnę i nadchodzące lato.

 

Oficjalnie kampania rusza w kwietnia, ale my już chciałyśmy podzielić się z wami tą bardzo wiosenną wiadomością. A poniżej zobaczcie film promujący zapach. My jesteśmy zachwycone!

ZobaczSchowaj komentarze

Gabrielle, nowy zapach Chanel, już w drogeriach

Dom mody Chanel kazał nam długo czekać na nowe perfumy. Po 15-letniej przerwie doczekaliśmy się nie odświeżonej wersja już istniejącego zapachu, ale zupełnie nowej kompozycja stworzona przez Oliviera Polge. Perfumy Gabriell to hołd złożony samej Coco Chanel, które podobnie jak ona są wyrafinowane i bardzo luksusowe.  Od dziś możemy już je kupić.

Perfumy Gabrielle to jedna z najważniejszych premier w tym roku. Ten niezwykle kobiecy zapach powstały na cześć Coco Chanel, a właściwie Gabrielle Bonheur Chanel, której marka w tym roku poświęca wiele uwagi. Sama praca nad nad zapachem trwała 3 lata, a nad wyjątkową butelką, w której ukrywają się perfumy aż 5 lat!

 

Ale zacznijmy od samego zapachu. Wśród tych głównych akordów znalazły się ylang-ylang, kwiat pomarańczy, jaśmin i tuberoza. Ale poza nimi odnajdziemy tam także nuty mandarynki, grapefruit, czarna porzeczka, drzewa sandałowego i piżma. Białe kwiaty i cytrusy zdecydowanie dominują w tej kompozycji, którą doceni każda miłośniczka mocnych i wyraźnych zapachów. Zapach ten określa się mianem „abstrakcyjnego zapachu kwiatowego, i jest zupełnie różny od klasyków domu Chanel takich jak np. najsłynniejsze Chanel nr 5.   Jest intensywny, głęboki i bardzo kwiatowy, ale nie jest to zapach niszowy.

Tworząc go kreator zapachów Olivier Polge dołożył wszelkich starań aby powstał zapach na miarę XXI wieku i upodobań współczesnych kobiet. Stworzył zapach dla współczesnych buntowniczek, które chcą iść własną drogą i wiedzą czego chcą.

No. 5 opowiada o kobiecości i osiągnięciach. Mademoiselle cechował paradoks bycia wrażliwą i niezwyciężoną… a także niecierpliwąChcieliśmy stworzyć zapach, dla współczesnych kobiet. Zanim rozpoczęliśmy pracę nad perfumami przeprowadziliśmy wiele badań wśród kobiet, z których wyraźnie wynika, że nie chcą one być szufladkowane. Chcą żyć własnym życiem, chcą być sobą i kreować własną przyszłość” podsumowuje Christine Dagousset Global President of Fragrance and Beauty Chanel. 

Niezwykły jest nie tylko zapach, ale także butelka nad którą prace trwały aż 5 lat. Wykonana z niezwykle  cienkiego szkła butelka produkowana jest w Czechach. Kształtem nawiązuje do klasycznego flakonu. Ale dzięki użyciu tego cienkiego materiału przepuszcza ona mnóstwo światła, a płyn w niej zawarty zyskuje kolor złota i bursztynu, które dodaje mu jeszcze bardziej luksusowy charakter.

Jak pisaliśmy już kilkukrotnie na łamach Fashion Post, twarzą zapachu jest Kristen Stewart, którą możemy oglądać w dynamicznym klipie reklamującym zapach w reżyserii genialnego młodego brytyjski artysta Ringan Ledwidge

Światowa premiera perfum odbyła się w paryskim Palais de Tokyo. A nasza polska w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta, na której mieliśmy przyjemność gościć.

Dziś zapach trafił do sprzedaży. My jesteśmy w nim zakochane!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.