Córka Cindy Crawford twarzą perfum Daisy Marca Jacobsa

Kaia Gerber, 15- letnia córka amerykańskiej topmodelki, została twarzą kultowych perfum Daisy Marca Jacobsa, które w tym roku obchodzą 10-lecie istnienia. Zobaczcie kampanię i uroczą Kaię!

Córka Cindy Crawford, Kaia Gerber, rozpoczęła współpracę z marką Marc Jacobs Beauty w zeszłym roku, a mogliśmy ją wtedy oglądać m.in w kampanii żelowych kredek do oczu. 15-latka sprawdziła się w roli ambasadorki, więc było to tylko kwestią czasu, aż zobaczymy ję w reklamie perfum tej marki.  I stało się. W piątek oficjalnie ogłoszono, że Kaia została twarzą zapachu Daisy, który, co jest nie bez znaczenia, obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia na rynku.

Kampania promująca zapach jest urocza, a chciałoby się nawet powiedzieć idylliczna. Na łące pełnej stokrotek, obok córki Crawford zobaczymy także Sofię Mechetner i Dilię Martins. Wszystkie trzy zostały sfotografowane w białych, zwiewnych sukienkach i rozpuszczonych włosach. Dziewczyny przypinają nam trochę bohaterki filmu „Przekleństwa niewinności ” w reżyserii Sofii Coppoli.

Zapach opakowany we flakon z kwiatowym zamknięciem wita nas dobrze znanymi nutami zapachowymi m.in:  gardenii, jaśminu i akordami poziomki.  Czyli świeży, bardzo kobiecy, owocowo-kwiatowy idealny na wiosnę i nadchodzące lato.

 

Oficjalnie kampania rusza w kwietnia, ale my już chciałyśmy podzielić się z wami tą bardzo wiosenną wiadomością. A poniżej zobaczcie film promujący zapach. My jesteśmy zachwycone!

ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana edycja perfum Elie Saab!

Szklany flakon kompozycji Le Perfume Éclat d’Or wzbogacił się o złote dodatki zainspirowane ostatnią kolekcją francuskiej marki. Świąteczna edycja perfum już w sklepach, a u nas dowiecie się o kulisach jej powstania!

Za tą kompozycją stoi znany w świecie perfumiarz Francis Kurkdjian, autor między innym zapachów dla marek Dior, Ungaro, Guerlain i Giorgio Armani. Sam zapach powstał w 2011 roku, ale kilka miesięcy temu doczekał się nowej wersji, bogatszej o piękne złote zdobienia na buteleczce. Natchnieniem dla twórców flakonu Le Perfume Éclat d’Or była ubiegłoroczna jesienno-zimowa kolekcja haute couture Elie Saab, której motywem przewodnim były piękne suknie w złote wzory.

Le Perfume  pachną brazylijską pomarańczą, kwiatami jaśminu i ylang-ylang. Intensywność zapachu podbijają dodatkowo nuty róży miodowej i zmysłowe akordy paczuli. Zapach i nowe szaty flakonu od razu przywodzą na myśl bizantyjski przepych kolekcji.

Cena 359 zł/50 ml.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.