Córka Cindy Crawford twarzą perfum Daisy Marca Jacobsa

Kaia Gerber, 15- letnia córka amerykańskiej topmodelki, została twarzą kultowych perfum Daisy Marca Jacobsa, które w tym roku obchodzą 10-lecie istnienia. Zobaczcie kampanię i uroczą Kaię!

Córka Cindy Crawford, Kaia Gerber, rozpoczęła współpracę z marką Marc Jacobs Beauty w zeszłym roku, a mogliśmy ją wtedy oglądać m.in w kampanii żelowych kredek do oczu. 15-latka sprawdziła się w roli ambasadorki, więc było to tylko kwestią czasu, aż zobaczymy ję w reklamie perfum tej marki.  I stało się. W piątek oficjalnie ogłoszono, że Kaia została twarzą zapachu Daisy, który, co jest nie bez znaczenia, obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia na rynku.

Kampania promująca zapach jest urocza, a chciałoby się nawet powiedzieć idylliczna. Na łące pełnej stokrotek, obok córki Crawford zobaczymy także Sofię Mechetner i Dilię Martins. Wszystkie trzy zostały sfotografowane w białych, zwiewnych sukienkach i rozpuszczonych włosach. Dziewczyny przypinają nam trochę bohaterki filmu „Przekleństwa niewinności ” w reżyserii Sofii Coppoli.

Zapach opakowany we flakon z kwiatowym zamknięciem wita nas dobrze znanymi nutami zapachowymi m.in:  gardenii, jaśminu i akordami poziomki.  Czyli świeży, bardzo kobiecy, owocowo-kwiatowy idealny na wiosnę i nadchodzące lato.

 

Oficjalnie kampania rusza w kwietnia, ale my już chciałyśmy podzielić się z wami tą bardzo wiosenną wiadomością. A poniżej zobaczcie film promujący zapach. My jesteśmy zachwycone!

ZobaczSchowaj komentarze

Redakcja poleca: perfumy Jo Malone London

Perfumy, jak mówi wieloletni perfumiarz marki Chanel Jacques Polge to „Język, który nie potrzebuje słów”. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Dlatego każda z nas powinna mieć w swojej kolekcji jeden zapach, który pomoże zdefiniować jej styl, przywoła miłe wspomnienia, doda pewności siebie, albo po prostu poprawi humor, kiedy dopada nas chandra. Dlatego dziś nasza redaktor urody, miłośniczka oryginalnych i nietypowych zapachów, opowie wam o jednej ze swoich ulubionych kompozycji, z którą nie rozstaje się od blisko pięciu lat.

Ania Kuczyńska powiedziała mi kiedyś, że każda kobieta powinna wybrać jeden zapach i nosić go całe życie. Tłumaczyła mi, że dzięki wybraniu „swojego zapachu” zostajemy zapamiętane i już zawsze kojarzymy się naszym bliskim właśnie z nim. To bardzo mądre słowa, których nie byłam wstanie wtedy zrozumieć. Jednak jak to zrobić, gdy w dzisiejszym świecie rocznie lansuje się ponad 2500 nowych zapachów by pozostać wiernej tylko jednemu?

Ja nie mogłabym się ograniczać do jednego zapachu, bo lubię eksperymentować, najchętniej z tymi o nietypowych kompozycjach. Ale kiedy trafię na taki, który skradnie moje serce, nigdy się z nim już nie rozstaję. I wtedy zawsze przypominają mi się słowa Ani. Tak było z perfumami Jo Malone London, które zupełnie przypadkiem odkryłam wracając z wakacji w Tajlandii. Na lotnisku skuszona piękną wystawą weszłam do sklepu Jo Malone London i to była miłość od pierwszego … psiknięcia. Dark Amber & Ginger Lily urzekł mnie drzewnym i intensywnym zapachem, który dosłownie hipnotyzował. Wszystko za sprawą wyjątkowych nut zapachowych:  niezwykle rzadko spotykanego cisu japońskiego wzbogaconego aromatem ambry i czarnej orchidei oraz doprawionego zmysłowym aromatem czarnego kardamonu, imbiru i lilii wodnej.

Minęło pięć lat i moja miłość do zapachu angielskiej marki nie minęła. Mam kilka zapachów Jo Malone, bo bardzo trudno wybrać tylko jeden, ale wśród nich niepodzielnie króluje ten, odkryty na wakacjach. Choć perfumy Jo Malone można ze sobą mieszać, stosując tzw. Fragrance Combining, by podkreślić indywidualny stylu kompozycji, ja mój zapach lubię nosić solo. Bo pomaga mi szybko przenieść się myślami do Azji, z którą już zawsze będzie mi się kojarzył.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.