Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

W dzisiejszych czasach ciężko jest znaleźć osobę, która nie używa emoji. Te małe obrazki już na stałe weszły do kanonu „języka internetu”, a ich popularność nieustannie rośnie. Nic więc dziwnego, że branża fashion również je pokochała. Znane marki, jak Chanel czy Moschino, używają ich w swoich kolekcjach. Są też tacy, którzy idą o krok dalej i tworzą własne emotikonki, od Kim Kardashian i jej kimoji, po Karla Lagerfelda i Donatellę Versace. Niedawno do tego grona dołączyła kolejna marka, a jest nią Comme des Garçons jest kolejną marką.

Symbol PLAY Comme des Garçons, czyli serduszko z oczami, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. My tym bardziej się z tego cieszymy, bo jego autorem jest Polak – Filip Pągowski. I to właśnie ta ilustracja została głównym bohaterem emotikonek marki. Podobnie jak w przypadku klasycznych emoji, serduszko pojawi się w wielu wersjach. Będzie pokazywać różne emocje czy aktywności, a nawet świąteczny klimat. W związku z tym, że nowość od Comme des Garçons swoją premierę na AppStorze miała kilka dni temu, cały zestaw został nazwany „Holiday emoji”. I tak pojawi się serduszko w czapce Świętego Mikołaja, czy z halloweenową dynią.

Emotikonki możemy kupić za 0,99 euro, a aplikację można połączyć również z facebookowym messengerem, więc nasze prywatne rozmowy będą miały prawdziwie modowy akcent. Lubimy!

Przeczytajcie także

Rei Kawakubo i Comme des Garçons motywem przewodnim Gali MET 2017

Najpopularniejszym słowem roku… nie jest słowo

ZobaczSchowaj komentarze

Miquela Sousa – poznajcie pierwszą w historii wirtualną influencerkę

Na Instagramie wstawia zdjęcia stylizacji z ubraniami od Chanel czy Vetements. Mieszka w Los Angeles, ma brazylijsko-hiszpańskie korzenie i coraz więcej obserwatorów na Instagramie. Poznajcie Miquelę Sousę, która podbija Internet, ale jest pewien problem. Miquela nie istnieje.

Jeszcze kilkanaście lat temu wirtualna rzeczywistość była jakąś mało realną fantazją, która najczęściej kojarzyła się z kinem science-fiction. Dzisiaj wręcz przeciwnie. Technologia rozwija się w tak błyskawicznym tempie, że kolejne innowacje coraz częściej wywołują nasze zdziwienie. I dokładnie tak jest tym razem.

Miquela Sousa została zaprojektowana na komputerze, ale to nie przeszkadza jej być gwiazdą internetu z 530 tysiącami obserwatorów na Instagramie. Nosi ubrania od najlepszych projektantów, w tym Chanel, Prady czy Supreme. Nawet Riccardo Tisci zaprojektował dla niej kreację. Miquela w „wywiadzie” dla „Business of Fashion” przyznaje, że wolałaby być traktowana jako artysta albo piosenkarka (tak – wydała nawet swój singiel), a nie sztuczny byt. Co więcej, „prawdziwa” tożsamość Miqueli, czyli jej twórca, pozostaje owiany tajemnicą. Przyznajemy, że sami nie wiemy co o tym myśleć.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.