Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

W dzisiejszych czasach ciężko jest znaleźć osobę, która nie używa emoji. Te małe obrazki już na stałe weszły do kanonu „języka internetu”, a ich popularność nieustannie rośnie. Nic więc dziwnego, że branża fashion również je pokochała. Znane marki, jak Chanel czy Moschino, używają ich w swoich kolekcjach. Są też tacy, którzy idą o krok dalej i tworzą własne emotikonki, od Kim Kardashian i jej kimoji, po Karla Lagerfelda i Donatellę Versace. Niedawno do tego grona dołączyła kolejna marka, a jest nią Comme des Garçons jest kolejną marką.

Symbol PLAY Comme des Garçons, czyli serduszko z oczami, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. My tym bardziej się z tego cieszymy, bo jego autorem jest Polak – Filip Pągowski. I to właśnie ta ilustracja została głównym bohaterem emotikonek marki. Podobnie jak w przypadku klasycznych emoji, serduszko pojawi się w wielu wersjach. Będzie pokazywać różne emocje czy aktywności, a nawet świąteczny klimat. W związku z tym, że nowość od Comme des Garçons swoją premierę na AppStorze miała kilka dni temu, cały zestaw został nazwany „Holiday emoji”. I tak pojawi się serduszko w czapce Świętego Mikołaja, czy z halloweenową dynią.

Emotikonki możemy kupić za 0,99 euro, a aplikację można połączyć również z facebookowym messengerem, więc nasze prywatne rozmowy będą miały prawdziwie modowy akcent. Lubimy!

Przeczytajcie także

Rei Kawakubo i Comme des Garçons motywem przewodnim Gali MET 2017

Najpopularniejszym słowem roku… nie jest słowo

ZobaczSchowaj komentarze

Książka na weekend: Radzka Radzi

Radzka to mistrzyni mediów społecznościowych. Wszędzie jej pełno: na jej flagowym kanale na YouTube, na Snapchacie, Facebooku, Instagramie, a od niedawna także w telewizji. W TVN Style współprowadzi program Beauty Ekspert, w którym dzieli się z widzami trikami makijażowymi i nie tylko. Influencerka znajduje jednak czas na zatopienie się w ciekawych lekturach. Co ostatnio wpadło jej w oko?

Polecam „Jak przestałem kochać design” – to jedna z najlepszych książek, jakie ostatnio miałam w ręku. Przeczytamy w niej o wzornictwie, o przedmiotach, którymi się otaczamy. Z nutką ironii i dużym zmysłem obserwacji autor opisuje gust Polaków. Marcin Wicha, jest z rodziny architektów, to powoduje, że zauważa on dużo ciekawych rzeczy. Książka jest rewelacyjna i często do niej wracam.


Marcin Wicha, „Jak przestałem kochać design”
Wydawnictwo Karakter, 2015

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.