Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

W dzisiejszych czasach ciężko jest znaleźć osobę, która nie używa emoji. Te małe obrazki już na stałe weszły do kanonu „języka internetu”, a ich popularność nieustannie rośnie. Nic więc dziwnego, że branża fashion również je pokochała. Znane marki, jak Chanel czy Moschino, używają ich w swoich kolekcjach. Są też tacy, którzy idą o krok dalej i tworzą własne emotikonki, od Kim Kardashian i jej kimoji, po Karla Lagerfelda i Donatellę Versace. Niedawno do tego grona dołączyła kolejna marka, a jest nią Comme des Garçons jest kolejną marką.

Symbol PLAY Comme des Garçons, czyli serduszko z oczami, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. My tym bardziej się z tego cieszymy, bo jego autorem jest Polak – Filip Pągowski. I to właśnie ta ilustracja została głównym bohaterem emotikonek marki. Podobnie jak w przypadku klasycznych emoji, serduszko pojawi się w wielu wersjach. Będzie pokazywać różne emocje czy aktywności, a nawet świąteczny klimat. W związku z tym, że nowość od Comme des Garçons swoją premierę na AppStorze miała kilka dni temu, cały zestaw został nazwany „Holiday emoji”. I tak pojawi się serduszko w czapce Świętego Mikołaja, czy z halloweenową dynią.

Emotikonki możemy kupić za 0,99 euro, a aplikację można połączyć również z facebookowym messengerem, więc nasze prywatne rozmowy będą miały prawdziwie modowy akcent. Lubimy!

Przeczytajcie także

Rei Kawakubo i Comme des Garçons motywem przewodnim Gali MET 2017

Najpopularniejszym słowem roku… nie jest słowo

ZobaczSchowaj komentarze

Książka na weekend: poleca Hubert Urbański

Z wykształcenia aktor, choć najbardziej kojarzymy go przecież z „Milionerów”, których możemy oglądać od poniedziałku do czwartku w TVN. Co pochłania Huberta Urbańskiego poza pracą? Zapytaliśmy!

Na ostatnie święta dostałem dużo książek, także mam co czytać. Ostatnio zachwyciłem się „Ciągle w ruchu” Oliviera Sacksa. To świetna, pełna humoru autobiografia wybitnego neurologa, który okazał się też naprawdę dobrym pisarzem. Mądra, dojrzała pozycja, którą naprawdę warto przyswoić.


Olivier Sacks, „Ciągle w ruchu, Wydawnictwo Zyski i S-ka

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.