Cofnij się do lat 90. razem z nową odsłoną Reebok Club C

Innowacyjna nowoczesność i ponadczasowa klasyka w jednym? Czemu nie! To na pozór wymagające połączenie znalazło swobodne zastosowanie w najnowszej wersji kultowego modelu Reebok Club C. Główną inspiracją do stworzenia nowego modelu obuwia, którego hasło brzmi „Szacunek za klasyk”, były legendarne lata 90.

Cofnij się do lat 90. razem z nową odsłoną Reebok Club C

Lata 90. to przede wszystkim podejmowanie ryzyka, przekraczanie własnych barier oraz podążanie za indywidualnym, unikatowym stylem. Podobne wartości prezentuje także Club C. Dlatego też nowy model jest idealną definicją klasyki tamtych lat. Przez lata ewoluował, żeby w końcu, wzbogacony o nowatorskie rozwiązania, ale tym samym z zachowaniem swojej ponadczasowości, zachwycać swoim stylem na współczesnych ulicach.

Męska wersja Club C to głównie wzory i powtórzenia nawiązujące do konfrontacyjnego stylu oraz wszechobecnych znaków i nazw marek prosto z lat 90. Tym razem Club C Overbranded wyróżnia się kultowym logo na kołnierzu buta i środkowej podeszwie. Dodatkowo, kolekcja obuwia charakteryzuje się specjalną wersją kolorystyczną– buty w najnowszej linii znajdziemy między innymi w odcieniach szarości, czerwieni czy zieleni. Przodujący model kampanii Club C to ten pokryty w całości logotypami Reebok.

Damską odsłonę Club C wyróżniają różne opcje kolorystyczne, a szczególnie te z indywidualnym, metalicznym wydźwiękiem. W tym przypadku sportowy, kultowy styl połączony z unikatowymi kolorami stanowi idealny balans.

W ramach promowania najnowszego modelu obuwia, Reebok nie tylko przypomina to co w tej epoce było najlepszego, ale także pokazuje świetność tych lat ludziom, którzy nie mieli okazji ich przeżyć. Narratorami w tej podróży jest dwójka artystów– Pelson oraz Otsochodzi, którzy wspólnie połączyli siły i specjalnie na potrzeby marki Reebok nagrali kawałek, w którym reprezentują najważniejsze wartości różnych epok. Artyści w jednym numerze zestawili swoje unikalne osobowości, podejścia do muzyki i życia. Kawałkowi towarzyszy również ekspresyjny teledysk i sesja zdjęciowa, które również wpisują się w klimat lat 90., a dodatkowo podkreślona jest też oldschoolowymi rekwizytami.

Premiera klipu już 28 września w DZiKU podczas specjalnego eventu promującego model Club C. Nie możemy się doczekać!

Więcej informacji dotyczących całej kolekcji możecie szukać na Facebooku marki oraz stronie internetowej.

ZobaczSchowaj komentarze

Ariana Grande dołączyła do grona ambasadorek Reeboka

Marka Reebok ogłosiła właśnie długoterminową współpracę z gwiazdą światowego formatu i jedną z największych ikon współczesnego pokolenia– Arianą Grande. Artystka dołączy do rodziny Reeboka, do której należy już między innymi Gigi Hadid oraz Teyana Taylor, aby wspólnie reprezentować najważniejsze wartości brandu, czyli pewność siebie i wiarę we własne możliwości. Dodatkowo, Ariana weźmie udział w tworzeniu kolekcji marki skierowanej do młodych trendsetterów.

Ariana Grande to nie tylko niezrównany talent muzyczny, ale także niesamowita osobowość, która może pochwalić się indywidualnym i oryginalnym stylem. Te i inne czynniki wpłynęły na to, że młoda gwiazda w szybkim tempie zaskarbiła sobie rzesze fanów, którzy wiernie towarzyszą jej trasom koncertowym oraz z uporem maniaka śledzą prywatne życie artystki na wszelkich mediach społecznościowych. Piosenkarka znana jest również z tego, że nie boi się podejmować nawet najtrudniejszych wyzwań, dlatego też przyjęła propozycję Reeboka, aby od teraz w kolekcjach marki umiejętnie łączyć świat sportu z branżą mody.

Dlaczego Reebok zdecydował się na współpracę z artystką? Pomijając jej nieocenione sukcesy muzyczne, markę do tej decyzji skłoniła przede wszystkim wyjątkowa osobowość młodej gwiazdy. Bez względu na to czy Ariana jest w świetle kamer, czy poza nimi, zawsze jest w pełni szczera w tym, co robi. To właśnie nieustraszona kobieca natura, pewność siebie i nieudawana autentyczność skłoniła markę do tego, aby to właśnie ona zasiliła grono ambasadorek i współtworzyła kolekcję na nadchodzący sezon.

Sama artystka nie kryje swojego zadowolenia z najnowszej współpracy, twierdząc, że popiera wszystkie wartości jakie reprezentuje sobą marka– od indywidualności po przekraczanie własnych barier. Co więcej, przyznała, że czuje się wręcz zaszczycona mogąc spełniać misję Reeboka i inspirować ludzi do stawania się lepszą wersją siebie.

Jesienno-zimowa kolekcja kobieca marki Reebok prezentowana przez Arianę Grande jest dostępna na stronie www.reebok.com.

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.