Festiwal Coachella pozywa Urban Outfitters

W świecie mody pozwy, a co za tym idzie skandale, są na porządku dziennym. Tym razem, po przeciwnych stronach barykady stanęła dwójka ulubieńców hipsterów, celebrytów oraz miłośników stylu boho. Mianowicie chodzi o muzyczny festiwal Coachella, który złożył pozew przeciwko znanej sieciówce Urban Outfitters. O co poszło?

Dzięki rosnącej popularności festiwali muzycznych jak Coachella, Lollapalooza czy naszego rodzimego Open’era, zaczął się rozwijać również charakterystyczny styl mody. Frędzle, koronki, botki, korony z kwiatów to jedynie kilka elementów, które dzisiaj są wszechobecne na takich wydarzeniach. Możemy za to podziękować celebrytom, którzy w pewien sposób spopularyzowali tę estetykę – Kate Moss, Kate Bosworth czy Vanessie Hudgens okrzykniętą wielokrotnie „królową Coachelli”. Dlatego w okresie wiosennym sieciówki na całym świecie zalewane są kolekcjami typowo „festiwalowymi”. Kalifornijskiemu festiwalowi nie spodobało się jednak jak Urban Outfitters, a w szczególności marka Free People będąca częścią koncernu, zarabia na tej „festiwalowej modzie”. Postanowił więc ją pozwać.

Głównym powodem dla pozwu były ubrania sprzedawane przez Free People, a konkretnie „tunika Coachella Valley”, „buty Coachella”, „sukienka Coachella”. Marka wykorzystuje więc nazwę festiwalu, bez jego pozwolenia, a co za tym idzie zarabia na jego popularności. Tym bardziej, że Coachella ma własny merchandising. Wpisując w wyszukiwarkę hasła „ubrania Coachella” pierwsze wyskakują jednak strony Free People czy Urban Outfitters. W rezultacie kalifornijski festiwal chce całkowicie odciąć się od obu marek i żąda wycofania ubrań z jego nazwą ze sprzedaży; To nie pierwszy raz kiedy Coachella zwróciła się z taką prośbą do Urban Outfitters, dotychczas pozostały jednak bez odpowiedzi. Obie strony póki co nie udzieliły żadnego komentarza. Czekamy na więc rozwój wydarzeń.

ZobaczSchowaj komentarze

Premiera kolekcji Fenty Puma na domówce w trakcie festiwalu Coachella

Rihanna wie jak sprawić by każde wydarzenie z jej udziałem lub organizowane przez nią, było imprezą sezonu. Tym razem razem z marką Puma postanowiła zaprosić gości na domówkę podczas festiwalu Coachella. Zobaczcie kto bawił się razem ze słynną gospodynią.

Premiera kolekcji Fenty Puma na domówce w trakcie festiwalu Coachella

W ten weekend, Rihanna i Puma wyprawili najhuczniejszą imprezę sezonu z okazji launchu nowej kolekcji Fenty Puma by Rihanna. W prywatnej posesji w dolinie Coachella bawili się m.in: The Weeknd, G Eazy, French Montana, Offset, Belly, Iggy Azalea, Teanya Taylor, Timothee Chamalet, H.E.R, Jessie Williams, Normani Kordei, ASAP Rocky, YesJulz, Daniel Caesar, THEY, Terrance J, Jasmin Sandergggglts, Kali Uchis czy Shaun Ross. Był też polski akcent. Do międzynarodowej listy gości dołączyła Karolina Gilon.

Goście mogli szaleć na zjeżdżalniach, odpoczywały w rajskich namiotach lub spróbować swoich sił w sportach motorowych. Motywem przewodnim był niezobowiązujący plażowy styl i motocross. Rihanna jak zwykle pokazała się w swojej flagowej kolekcji, chillując z gośćmi i tańcząc do muzyki granej przez DJ’ów.

Drugi drop kolekcji SS18 był dostępny dla gości imprezy na wyłączność, tuż przed jego oficjalną premierą 3 maja. Wakacyjna, ale zadziorna w stylu Riri, linia opiera się na nieoczekiwanym połączeniu high fashion, sportów ekstremalnych i mody plażowej. Męskie, motocyklowe looki mieszają się w niej z koronkowymi detalami. Oversize’owe, androgeniczne sylwetki zostają zestawione z seksownymi strojami kąpielowymi. Totalnym dopełnieniem letniego klimatu jest wyrazisty branding produktów, odważne zdobienia i neonowe barwy. To kolekcja idealna na plażowe szaleństwa.
Kolekcja Fenty X Puma jest już dostępna w sklepach, kolejny drop pojawi się już 3 maja.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.