Coach zmienia nazwę!

O amerykańskiej marce Coach w naszej części Europy mówi się raczej rzadko, chyba że jej twarzą zostaje była gwiazda Disneya i rekordzistka w liczbie obserwujących na Instagramie, Selena Gomez. Dziś branża mody, także u nas, nieustannie powtarza to słowo, ponieważ (o, ironio) Coach zmienia swoją nazwę.

Dotychczas pod określeniem Coach, Inc. kryło się więcej niż jedna marka. Do koncernu należą bowiem także marki Kate Spade oraz Stuart Weitzman, czyli pozostałe firmy uwielbiane przez ceniących sobie luksus Amerykanów. Chcąc jasno dać do zrozumienia, że Coach, Inc. to nie tylko Coach, zarząd postanowił odświeżyć wizerunek marki. I tak narodziło się Tapestry, Inc., co z angielskiego oznacza dwie rzeczy. Z jednej strony słowo „tapestry” może się odnosić do gobelinu (w co wątpimy), a z drugiej jest rozumiane jako różnorodność, co trafniej opisuje wizję przyszłości przedsiębiorstwa. Osoby zaniepokojone tym, że klasyczny napis „Coach” zniknie z ukochanych torebek czy harmonogramu pokazów mody, nie mają się o co martwić. Zmiana nazwy dotyczy tylko odgórnej spółki, Coach pozostanie Coach’em.

Victor Luis, dyrektor Tapestry, Inc., w wypowiedzi dla Business of Fashion o zmianie powiedział tak: „Chcemy podkreślić dlaczego te trzy marki są wyjątkowe indywidualnie oraz razem jako Tapestry, Inc.”. Czy im się to uda, czas pokaże, a na razie my będziemy obserwować rozwój wydarzeń.

ZobaczSchowaj komentarze

Aniołek Victoria’s Secret zakłada własną markę kostiumów kąpielowych

Candice Swanepoel wczoraj wieczorem na swoim instagramie ogłosiła nie lada informację dla swoich fanów. Modelka założyła własną markę – TropicofC, której specjalnością będą kostiumy kąpielowe. Czy można by pomyśleć o lepszej założycielce niż długonogiej, blond piękności?

Chociaż 2018 rok rozpoczęła wakacjami z Brazylii wraz z Doutzen Kroes, to pochodząca z Afryki modelka nie zwalnia tempa. Rozchwytywana w branży mody, jeden z najpopularniejszych Aniołków Victoria’s Secret oraz mama jednego i w niedługiej przyszłości dwójki dzieci. Dodała do swojej listy kolejne zadanie jakim jest zarządzanie własną firmą.

Kostiumy z metką TropicofC będzie można kupić już od przyszłego miesiąca. Twarzą marki jest oczywiście sama założycielka. Pierwszą sesję wykonał niezwykle zdolny Jerome Duran, a miejscem zdjęć była zachwycająca plaża Amanyaran i jej okolice w Turks&Caicos.

Blaze,Tropic of C Turks and Caicos 01/2018 #tropicofC #blaze #comingsoon

A post shared by TropicofC (@tropicofc) on

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności