Coach zmienia nazwę!

O amerykańskiej marce Coach w naszej części Europy mówi się raczej rzadko, chyba że jej twarzą zostaje była gwiazda Disneya i rekordzistka w liczbie obserwujących na Instagramie, Selena Gomez. Dziś branża mody, także u nas, nieustannie powtarza to słowo, ponieważ (o, ironio) Coach zmienia swoją nazwę.

Dotychczas pod określeniem Coach, Inc. kryło się więcej niż jedna marka. Do koncernu należą bowiem także marki Kate Spade oraz Stuart Weitzman, czyli pozostałe firmy uwielbiane przez ceniących sobie luksus Amerykanów. Chcąc jasno dać do zrozumienia, że Coach, Inc. to nie tylko Coach, zarząd postanowił odświeżyć wizerunek marki. I tak narodziło się Tapestry, Inc., co z angielskiego oznacza dwie rzeczy. Z jednej strony słowo „tapestry” może się odnosić do gobelinu (w co wątpimy), a z drugiej jest rozumiane jako różnorodność, co trafniej opisuje wizję przyszłości przedsiębiorstwa. Osoby zaniepokojone tym, że klasyczny napis „Coach” zniknie z ukochanych torebek czy harmonogramu pokazów mody, nie mają się o co martwić. Zmiana nazwy dotyczy tylko odgórnej spółki, Coach pozostanie Coach’em.

Victor Luis, dyrektor Tapestry, Inc., w wypowiedzi dla Business of Fashion o zmianie powiedział tak: „Chcemy podkreślić dlaczego te trzy marki są wyjątkowe indywidualnie oraz razem jako Tapestry, Inc.”. Czy im się to uda, czas pokaże, a na razie my będziemy obserwować rozwój wydarzeń.

ZobaczSchowaj komentarze

Aniołek Victoria’s Secret zakłada własną markę kostiumów kąpielowych

Candice Swanepoel wczoraj wieczorem na swoim instagramie ogłosiła nie lada informację dla swoich fanów. Modelka założyła własną markę – TropicofC, której specjalnością będą kostiumy kąpielowe. Czy można by pomyśleć o lepszej założycielce niż długonogiej, blond piękności?

Chociaż 2018 rok rozpoczęła wakacjami z Brazylii wraz z Doutzen Kroes, to pochodząca z Afryki modelka nie zwalnia tempa. Rozchwytywana w branży mody, jeden z najpopularniejszych Aniołków Victoria’s Secret oraz mama jednego i w niedługiej przyszłości dwójki dzieci. Dodała do swojej listy kolejne zadanie jakim jest zarządzanie własną firmą.

Kostiumy z metką TropicofC będzie można kupić już od przyszłego miesiąca. Twarzą marki jest oczywiście sama założycielka. Pierwszą sesję wykonał niezwykle zdolny Jerome Duran, a miejscem zdjęć była zachwycająca plaża Amanyaran i jej okolice w Turks&Caicos.

Blaze,Tropic of C Turks and Caicos 01/2018 #tropicofC #blaze #comingsoon

A post shared by TropicofC (@tropicofc) on

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.