Coach zmienia nazwę!

O amerykańskiej marce Coach w naszej części Europy mówi się raczej rzadko, chyba że jej twarzą zostaje była gwiazda Disneya i rekordzistka w liczbie obserwujących na Instagramie, Selena Gomez. Dziś branża mody, także u nas, nieustannie powtarza to słowo, ponieważ (o, ironio) Coach zmienia swoją nazwę.

Dotychczas pod określeniem Coach, Inc. kryło się więcej niż jedna marka. Do koncernu należą bowiem także marki Kate Spade oraz Stuart Weitzman, czyli pozostałe firmy uwielbiane przez ceniących sobie luksus Amerykanów. Chcąc jasno dać do zrozumienia, że Coach, Inc. to nie tylko Coach, zarząd postanowił odświeżyć wizerunek marki. I tak narodziło się Tapestry, Inc., co z angielskiego oznacza dwie rzeczy. Z jednej strony słowo „tapestry” może się odnosić do gobelinu (w co wątpimy), a z drugiej jest rozumiane jako różnorodność, co trafniej opisuje wizję przyszłości przedsiębiorstwa. Osoby zaniepokojone tym, że klasyczny napis „Coach” zniknie z ukochanych torebek czy harmonogramu pokazów mody, nie mają się o co martwić. Zmiana nazwy dotyczy tylko odgórnej spółki, Coach pozostanie Coach’em.

Victor Luis, dyrektor Tapestry, Inc., w wypowiedzi dla Business of Fashion o zmianie powiedział tak: „Chcemy podkreślić dlaczego te trzy marki są wyjątkowe indywidualnie oraz razem jako Tapestry, Inc.”. Czy im się to uda, czas pokaże, a na razie my będziemy obserwować rozwój wydarzeń.

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.