Clare Waight Keller nową dyrektor kreatywną Givenchy!

Plotki mówiące o tym, że to właśnie Clare Waight Keller ma zostać następczynią Riccardo Tisci w Givenchy, krążyły w branży już praktycznie od drugiej połowy lutego. Wtedy jej nazwisko wymieniano obok Hedi’ego Slimane i Oliviera Rousteinga, dziś jednak wiemy już na pewno, że to właśnie ona będzie odpowiedzialna za napisanie nowego rozdziału we francuskim domu mody.

O tym, że to właśnie Clare Waight Keller obejmie stanowisko pozostawione przez Riccardo Tisci, Givenchy poinformowało na Instagramie umieszczając czarno biały portret projektantki autorstwa Stevena Meisela. Wszystkie wątpliwości dotyczące przyszłości marki zostały więc rozwiane, a Keller została tym samym drugą kobietą- dyrektorem kreatywnym w historii domów mody należących do koncernu LVMH (pierwszą została niedawno Maria Grazia Chiuri, która przejęła stery w Diorze).

Decyzja o powierzeniu losów marki Brytyjce może sygnalizować chęć zmiany kierunku, w jakim chce rozwijać się marka. Przypomnijmy – Riccardo Tisci znany był ze swojego zamiłowania do wyjątkowych zdobień, gotyckiej estetyki i uwielbienia gwiazd z klanem Kardashian-Jenner na czele. Była dyrektor kreatywna Chloe to z kolei orędowniczka prostoty, niekrępujących ruchów fasonów i dziewczęcego, subtelnego wizerunku. Ponadto, nie ma żadnego doświadczenia w kreowaniu mody haute couture, a to przecież jedna z głównych osi działalności francuskiego domu mody. Ma jednak niesamowitą rękę do dodatków i być może to jest właśnie pole, na którego rozwój chce najbardziej postawić właściciel Givenchy, czyli koncern LVMH – przypomnijmy, że dom mody od czasu powstania modelu „Nightingdale” nie wyprodukował żadnej bijącej rekordy popularności it-bag.

Gratulujemy i czekamy na pierwszą kolekcję!

ZobaczSchowaj komentarze

Znamy nowego dyrektora kreatywnego Burberry!

Od wczoraj w sieci głośno jest o nowym dyrektorze kreatywnym Burberry. Od czasu kiedy Christopher Bailey w październiku po 17 latach zrezygnował z pozycji w brytyjskiej marce, świat mody zastanawiał się kto go zastąpi. Koniec spekulacji! Już oficjalnie wiadomo, że będzie to Riccardo Tisci!

Bailey przez 17 lat projektował dla Burberry, to dzięki niemu marka powróciła w świeższej formie. Jego pokazy zawsze były niezwykle ważne w czasie Londyńskiego Tygodnia Mody. Teraz włoski projektant stanie na czele jedne z najważniejszych brytyjskich marek. Od ponad dekady tworzył niezapomniane kolekcje dla Givenchy. Wczorajsza informacja rozwiał wszelkie plotki jakie krążyły o dołączeniu Tisci do zespołu Versace. Jak na swoim Instagramie napisał sam projektant –

„Chcę podziękować Burberry za tą niesamowita okazję. Jestem ogromnie podekscytowany dołączeniem do zespołu i tym co razem osiągniemy! Londyn ma specjalne miejsce w moim sercu. Studiowałem na Central St Martins, gdzie naprawdę nauczyłem się jak ważne jest wyrażanie siebie, indywidualizm oraz brytyjskiej kreatywności. Nie mogę się doczekać aby uczynić Londyn ponownie moim domem.”

Projekty Włocha stanowią połączenie mrocznego gotyku z moda streetwearową oraz nonszalanckim luzem. Jak zmieni się marka dowiemy się już we wrześniu, kiedy Burberry zadebiutuje nową kolekcją. Nie możemy się doczekać, bo to, że czeka nas kolejna modowa rewolucja.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.