Clare Waight Keller nową dyrektor kreatywną Givenchy!

Plotki mówiące o tym, że to właśnie Clare Waight Keller ma zostać następczynią Riccardo Tisci w Givenchy, krążyły w branży już praktycznie od drugiej połowy lutego. Wtedy jej nazwisko wymieniano obok Hedi’ego Slimane i Oliviera Rousteinga, dziś jednak wiemy już na pewno, że to właśnie ona będzie odpowiedzialna za napisanie nowego rozdziału we francuskim domu mody.

O tym, że to właśnie Clare Waight Keller obejmie stanowisko pozostawione przez Riccardo Tisci, Givenchy poinformowało na Instagramie umieszczając czarno biały portret projektantki autorstwa Stevena Meisela. Wszystkie wątpliwości dotyczące przyszłości marki zostały więc rozwiane, a Keller została tym samym drugą kobietą- dyrektorem kreatywnym w historii domów mody należących do koncernu LVMH (pierwszą została niedawno Maria Grazia Chiuri, która przejęła stery w Diorze).

Decyzja o powierzeniu losów marki Brytyjce może sygnalizować chęć zmiany kierunku, w jakim chce rozwijać się marka. Przypomnijmy – Riccardo Tisci znany był ze swojego zamiłowania do wyjątkowych zdobień, gotyckiej estetyki i uwielbienia gwiazd z klanem Kardashian-Jenner na czele. Była dyrektor kreatywna Chloe to z kolei orędowniczka prostoty, niekrępujących ruchów fasonów i dziewczęcego, subtelnego wizerunku. Ponadto, nie ma żadnego doświadczenia w kreowaniu mody haute couture, a to przecież jedna z głównych osi działalności francuskiego domu mody. Ma jednak niesamowitą rękę do dodatków i być może to jest właśnie pole, na którego rozwój chce najbardziej postawić właściciel Givenchy, czyli koncern LVMH – przypomnijmy, że dom mody od czasu powstania modelu „Nightingdale” nie wyprodukował żadnej bijącej rekordy popularności it-bag.

Gratulujemy i czekamy na pierwszą kolekcję!

ZobaczSchowaj komentarze

Podsumowanie roku 2016: 12 miesięcy u Kardashianów

Myśleliście, że z powodu przerwy, jaką Kim Kardashian zrobiła sobie od blasków reflektorów i faktu, że przyszłość programu „Keeping up with the Kardashians” stoi pod znakiem zapytania, najsławniejsza rodzina Ameryki odeszła nieco w zapomnienie? Nie mogliście być bardziej w błędzie. Wielka machina (także finansowa) napędzana niezmiennie przez Kris Jenner kręci się w najlepsze, a przez 12 miesięcy nie tylko obserwowaliśmy, jak młodsze siostry coraz lepiej radzą sobie w biznesie bez wsparcia Kim, a Kendall Jenner potwierdza swoją pozycję jako najbardziej znana modelka pokolenia social media. Nie brakowało także spektakularnych metamorfoz, osobistych dramatów i absurdalnych plotek, które już teraz postaramy się dla was podsumować.

Podsumowanie roku 2016: 12 miesięcy u Kardashianów
Kim Kardashian (liczba followersów na Instagramie: 89,4 mln)
Pomimo tego, że po niezbyt przyjemnych zajściach z Paryża, podczas których przestępcy związali Kim i okradli ją z wartej ponad 10 milionów dolarów biżuterii, celebrytka mocno usunęła się w cień, jej gwiazda nie przestaje świecić obezwładniającym wręcz blaskiem. To zresztą ciekawy przypadek – ponad 3 miesiące nieobecności w show-biznesie i mediach społecznościowych to wieczność, która w przypadku wielu osób stwarzałaby wręcz ryzyko medialnego zapomnienia. Jednak nie u Kim – owszem, na pewno straciła sporo pieniędzy z powodu nieobecności na wielu imprezach, zleceń, które przeszły jej koło nosa czy braku postów sponsorowanych na Instagramie.

Wszystkie jej biznesy (w tym przede wszystkim mobilna gra, na której zarobiła w tym roku 160 milionów dolarów, aplikacja i emotikony) rozwijają się jednak w najlepsze, a cały świat przebiera z nogi na nogę w oczekiwaniu na pierwsze, publiczne pojawienie się Kardashianki. Zainteresowanie celebrytką z pewnością podsycają także plotki o jej domniemanym rozwodzie z Kanye Westem, który niedawno przeszedł załamanie nerwowe.

W ciągu dziesięciu miesięcy aktywności w show biznesie, Kim w 2016 roku zdążyła „obskoczyć” najważniejsze modowe i muzyczne imprezy, w tym zarówno zimowe, jak i jesienne tygodnie mody, rozdanie nagród Grammy czy majową galę MET, na której pojawiła się w stworzonej specjalnie dla niej kreacji Balmain i z… wybielonymi brwiami. Nie musimy chyba mówić, że look ten był wtedy na ustach całej branży. Dyrektor kreatywny francuskiej marki, Oliver Rousteing, zaangażował ją także do głośnej kampanii na sezon jesień-zima 2016. Kim pojawiła się także w tym roku na sześciu, bardzo ważnych okładkach – „Editorialist” jesień-zima 2016, „Vogue Australia” czerwiec 2016, „GQ” czerwiec 2016, „Wonderland” jesień-zima 2016, „Harper’s Bazaar US” wrzesień 2016 oraz „Forbesa”, z której celebrytka jest zapewne najbardziej dumna. Śmiało można więc powiedzieć, że 2016 był rokiem, w którym Kim Kardashian z nieco głupiutkiej i wyśmiewanej przez wielu celebrytki, stała się pełnoprawną (i nieco wyrachowaną) bizneswoman.
ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.