Clare Waight Keller nową dyrektor kreatywną Givenchy!

Plotki mówiące o tym, że to właśnie Clare Waight Keller ma zostać następczynią Riccardo Tisci w Givenchy, krążyły w branży już praktycznie od drugiej połowy lutego. Wtedy jej nazwisko wymieniano obok Hedi’ego Slimane i Oliviera Rousteinga, dziś jednak wiemy już na pewno, że to właśnie ona będzie odpowiedzialna za napisanie nowego rozdziału we francuskim domu mody.

O tym, że to właśnie Clare Waight Keller obejmie stanowisko pozostawione przez Riccardo Tisci, Givenchy poinformowało na Instagramie umieszczając czarno biały portret projektantki autorstwa Stevena Meisela. Wszystkie wątpliwości dotyczące przyszłości marki zostały więc rozwiane, a Keller została tym samym drugą kobietą- dyrektorem kreatywnym w historii domów mody należących do koncernu LVMH (pierwszą została niedawno Maria Grazia Chiuri, która przejęła stery w Diorze).

Decyzja o powierzeniu losów marki Brytyjce może sygnalizować chęć zmiany kierunku, w jakim chce rozwijać się marka. Przypomnijmy – Riccardo Tisci znany był ze swojego zamiłowania do wyjątkowych zdobień, gotyckiej estetyki i uwielbienia gwiazd z klanem Kardashian-Jenner na czele. Była dyrektor kreatywna Chloe to z kolei orędowniczka prostoty, niekrępujących ruchów fasonów i dziewczęcego, subtelnego wizerunku. Ponadto, nie ma żadnego doświadczenia w kreowaniu mody haute couture, a to przecież jedna z głównych osi działalności francuskiego domu mody. Ma jednak niesamowitą rękę do dodatków i być może to jest właśnie pole, na którego rozwój chce najbardziej postawić właściciel Givenchy, czyli koncern LVMH – przypomnijmy, że dom mody od czasu powstania modelu „Nightingdale” nie wyprodukował żadnej bijącej rekordy popularności it-bag.

Gratulujemy i czekamy na pierwszą kolekcję!

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 20-26.03.2017

Matki próbujące wybić się na popularności swoich dzieci, (dosłowny) mariaż dwóch edycji „Vogue’a” i szokujące projekty luksusowych marek balansujące na granicy skandalicznej brzydoty. W minionym tygodniu czytaliśmy sporo o nowych produktach, wydarzeniach towarzyskich z branży „high fashion” i podziwialiśmy sesje, w których do głosu coraz częściej dochodzą legendarne ikony modelingu z lat 90. Zobaczcie, co jeszcze musicie wiedzieć o ostatnich siedmiu dniach!

Córka Anny Wintour i syn Franki Sozzani biorą ślub!

To będzie z pewnością najbardziej wyczekiwane wesele w branży mody i jednocześnie przepiękne zwieńczenie 30-letniej przyjaźni, jaka łączyła Annę Wintour i zmarłą w grudniu Frankę Sozzani. Bee Schaffer – córka naczelnej amerykańskiego „Vogue’a” zaręczyła się bowiem z synem Sozzani, Franceskiem Carozzinim, z którym media łączyły ją od października zeszłego roku. Para bardzo unika rozgłosu i rzadko pokazuje się publicznie, oboje także zdecydowali się nie iść w zawodowe ślady swoich legendarnych matek – Schaffer jest asystentką producenta programu „Late night with Seth Meyers”, Carozzini jest fotografem i reżyserem – stworzył między innymi teledyski dla Nicki Minaj i Beyonce. Co to będzie za ślub!

Matka Belli i Gigi Hadid będzie miała swój własny reality-show

Po zakończeniu kariery modelki, pochodząca z Holandii Yolanda Hadid skupiła się na wychowaniu dzieci, by później stać się jedną z największych gwiazd programu „The real wives of Beverly Hills”. Znana jest także z aktywnego wspierania chorych na boreliozę (sama boryka się z tym schorzeniem), a już teraz do listy swoich zadań będzie mogła dopisać kolejne – udział w nowym reality show, w którym będzie mentorować aspirujące modelki i matki, które jednocześnie są ich menadżerkami. Hadid z pewnością jest w tym przypadku właściwą osobą na właściwym miejscu – w końcu każde z jej trójki dzieci odnosi ogromne sukcesy w modelingu. W ślad Gigi szybko poszła podbijająca rynek światowej mody Bella,rozkręca się także najmłodszy syn, Anwar, który już ma na swoim koncie edytorial dla brytyjskiego „Vogue’a” i kampanię Hugo Bossa.  Produkcję wyemituje stacja Lifetime. Będzie hit?

Naga i ciężarna Natalie Portman wystąpiła w nowym teledysku Jamesa Blake’a

Zanim Natalie Portman w ostatnim etapie ciąży wycofała się na dobre z życia publicznego (ominęła nawet galę Oscarów, gdzie była nominowana za rolę w filmie „Jackie”), zdążyła jeszcze zrealizować jeden ekscytujący i, przyznajemy, dość niespodziewany projekt. Do udziału w swoim najnowszym teledysku zaprosił aktorkę brytyjski wokalista James Blake. Wyłaniająca się w klipie z wody Portman robi fenomenalne wrażenie – jak się okazuje, zdjęcia zrealizowano zaledwie dwa tygodnie przed tym, jak aktorka wraz z partnerem powitali na świecie swoje drugie dziecko (ok. 2.20 minuty można widzieć nawet kopanie dzidziusia). Jest pięknie!

Nowe buty Gucci mają wbudowaną lateksową skarpetę

Lubicie sandały, ale nie lubicie odkrywać własnych stóp? Gucci razem ze swoją dyrektorem kreatywnym Alessandro Michele mają na to sposób. Nowe, lakierowane sandałki, które zadebiutowały na wiosenno-letnim wybiegu, właśnie weszły do sprzedaży wraz z… dołączoną do nich, lateksową skarpetą, którą w każdej chwili można z nich wyjąć. Buty póki co dostępne są w przedsprzedaży, a ich cena to 1200 dolarów. Czy dorównają popularnością futrzanym mokasynom? Przekonamy się już niedługo.

„Tapicerkowa” bazarowa torba Balenciagi już w sprzedaży

Pozostajemy przy nowościach od najbardziej luksusowych marek, tym razem od Balenciagi. Po nawiązującej do bazarowego stylu torbie w kolorowe w paski, francuska marka właśnie wprowadziła do sprzedaży kolejną wariację na jej temat – model w wersji XXL pokryty kwiatami przypominającymi staromodne tapicerki lub koce. Torby wykonano z najwyżej jakości, celowo marszczonej skóry, na której nadrukowano wzory. Cena? „Jedyne” 3670 dolarów.

Kontrowersyjna okładka Hailey Baldwin dla „InPrint Magazine”

„In Print Magazine” to nowe czasopismo, jednak pomimo młodego stażu na rynku prasy zdążyło już wywołać kontrowersję. Wszystko przez okładkę z Hailey Baldwin, na której ta rozmawia przez telefon jednocześnie siedząc z opuszczonymi majtkami na desce klozetowej. Krytycy nie tylko wytykają twórcom okładki groteskowość sytuacji (raczej rzadko kto ma w swojej toalecie wbudowany w ścianę telefon stacjonarny) oraz to, że pomimo tego, że majtki Hailey są opuszczone, siedzi ona na… zamkniętej desce. Odkładając na bok wszelkie nieścisłości, sesja w środku jest na naprawdę przyzwoitym poziomie, a my z pewnością będziemy przyglądać się kolejnym numerom magazynu.

Pat McGrath wypuszcza kolejny produkt do makijażu

Jedna z najsłynniejszych makijażystek świata co jakiś czas poszerza portfolio swojej marki Pat McGrath Labs o  kolejne wyjątkowe i innowacyjne produkty do makijażu, które wyprzedają się z prędkością światła. Zapowiedź nowego, tym razem przeznaczonego do makijażu oczu, mogliśmy podziwiać na jesienno-zimowym pokazie Versace, gdzie modelki kroczyły dynamicznie po wybiegu w ekstremalnie czarnych i mokrych smoky-eyes. Już 11. kwietnia każda z nas (oczywiście jeśli jeszcze załapiemy się na pierwszą dostawę) będzie mogła odtworzyć ten look, dzięki nowemu produktowi od Pat McGrath, czyli zestawowi Dark Star 006. Składać się będą na niego 3 kolory cieni (brązowy, mocno czarny i niebieski) oraz produkty wspomagające w tym gloss pozwalający uzyskać efekt mokrej powieki, biały oraz metaliczny pigment podkręcający kolor, a także kredka i pędzel do blendowania cieni. Zacieramy ręce!

Sesja tygodnia: Christy Turlington dla „Vogue Paris” (fot. Inez & Vinoodh)

2

Stylizacja tygodnia: Rihanna w płaszczu Ulyany Sergenko, butach Fenty x Puma i czapce MISBHV

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.