Cindy Crawford zaprojektowała dżinsy w stylu lat 90. i pozuje w nich topless!

Gdy fotograf Sebastian Faena powiedział kiedyś, że nikt nigdy nie będzie wyglądał w jeansach tak cudownie jak Cindy Crawford, to wiedział co mówi. To właśnie on jest odpowiedzialny za zdjęcia do nowej, kapsułowej kolekcji odświeżonej wersji „zabytkowych” jeansów dla marki RE/DONE. Jeżeli więc myśleliście, że to koniec kariery supermodelki, a jej miejsce na dobre zajęła córka Kaia Gerber, to byliście w błędzie. W najnowszej kampanii 51- latka wskakując w swoje Levi’s i pozując topless udowadnia, że jest tak hipnotyzująca, jak u szczytu swojej kariery w latach 90.

Cindy Crawford zaprojektowała dżinsy w stylu lat 90. i pozuje w nich topless!

Współpraca marki RE/DONE z Crawford nie jest niczym nowym. Supermodelka rok temu wrzuciła na swój Instagram zdjęcie typu throwback w legendarnych pięćset jedynkach i przypomniała wszystkim, że ” lansowała filozofię marki RE/DONE zanim RE/DONE w ogóle istniał”. Sean Barron, współzałożyciel marki, przyznał, że Cindy spopularyzowała look, który jest tym kluczowym w RE/DONE.

Jak będą wyglądać jeansy z najnowszej kolekcji? Na pewno nie będą to spodnie z super wysokim stanem, ponieważ jak twierdzi Crawford to nie jest model, który nosiło się w latach 90. Dodatkowo, nie będą to typowe „rurki”. Jeansy mają być dopasowane w udach i pośladkach, ale nie mają być tak obcisłe, żeby z ledwością przecisnąć je przez swoje łydki czy stopy (jak to często ma miejsce w popularnych sieciówkach).

Oficjalna kolekcja, która ma wejść do sklepów już we wrześniu, zawiera oczywiście jeansy o różnych krojach i materiałach, których ceny wahają się od 240 do 328 dolarów, a także inne elementy, które każdy z nas powinien mieć w swojej garderobie, między innymi bluzy czy koszulki z długim i krótkim rękawem. Sprawdźcie koniecznie!

ZobaczSchowaj komentarze

Pluszowe misie w kolekcji Moschino x Sephora

Szykuje się kolejna zaskakująca kolaboracja tego roku. Moschino łączy bowiem siły z Sephorą i tworzy złożoną z siedmiu elementów kolekcję kosmetyków, której motywem przewodnim są charakterystyczne dla marki Moschino pluszowe misie. Uroczo!

Pluszowe misie w kolekcji Moschino x Sephora

Odkąd „Elle Canada” podało informację dotyczącą tej niesamowicie intrygującej współpracy wiele osób zastanawia się czy ta przesłodka kolekcja trafi tylko do kanadyjskich sklepów, ponieważ dokładne lokalizacje, w których będzie można kupić te urocze produkty nie są jeszcze znane.

Jeśli chodzi o samą ideę Moschino x Sephora, dyrektor kreatywny marki– Jeremy Scott, przyznał, że Moschino nawiązało współpracę z francuską siecią, aby młodsi fani lubujący się w jego produktach nie mieli zamkniętej ścieżki do ich zakupu. Sam projektant jest doskonale świadomy tego, jak wielu młodych ludzi podziwiających jego prace nie ma wystarczających środków pieniężnych aby móc sobie na nie pozwolić. Kolekcja ta ma być więc przepustką do świata Moschino za o wiele niższą cenę, przy tak samo wysokiej jakości.

A jakie produkty ma kryć w sobie Moschino x Sephora? Znajdziemy tam paletę cieni, zestaw pędzli w złotym odcieniu, naszyjnik z  pomadką do ust w środku, rozświetlacz oraz paletę cieni w wersji mini w kształcie torebki, a to wszystko utrzymane oczywiście w klimacie pluszowych misiów.

Kolekcja ma wejść do sklepów stacjonarnych i internetowych już w sierpniu. Nie wiemy jak wy, ale my nie możemy się już doczekać tych słodkości!

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.