Cindy Crawford zaprojektowała dżinsy w stylu lat 90. i pozuje w nich topless!

Gdy fotograf Sebastian Faena powiedział kiedyś, że nikt nigdy nie będzie wyglądał w jeansach tak cudownie jak Cindy Crawford, to wiedział co mówi. To właśnie on jest odpowiedzialny za zdjęcia do nowej, kapsułowej kolekcji odświeżonej wersji „zabytkowych” jeansów dla marki RE/DONE. Jeżeli więc myśleliście, że to koniec kariery supermodelki, a jej miejsce na dobre zajęła córka Kaia Gerber, to byliście w błędzie. W najnowszej kampanii 51- latka wskakując w swoje Levi’s i pozując topless udowadnia, że jest tak hipnotyzująca, jak u szczytu swojej kariery w latach 90.

Cindy Crawford zaprojektowała dżinsy w stylu lat 90. i pozuje w nich topless!

Współpraca marki RE/DONE z Crawford nie jest niczym nowym. Supermodelka rok temu wrzuciła na swój Instagram zdjęcie typu throwback w legendarnych pięćset jedynkach i przypomniała wszystkim, że ” lansowała filozofię marki RE/DONE zanim RE/DONE w ogóle istniał”. Sean Barron, współzałożyciel marki, przyznał, że Cindy spopularyzowała look, który jest tym kluczowym w RE/DONE.

Jak będą wyglądać jeansy z najnowszej kolekcji? Na pewno nie będą to spodnie z super wysokim stanem, ponieważ jak twierdzi Crawford to nie jest model, który nosiło się w latach 90. Dodatkowo, nie będą to typowe „rurki”. Jeansy mają być dopasowane w udach i pośladkach, ale nie mają być tak obcisłe, żeby z ledwością przecisnąć je przez swoje łydki czy stopy (jak to często ma miejsce w popularnych sieciówkach).

Oficjalna kolekcja, która ma wejść do sklepów już we wrześniu, zawiera oczywiście jeansy o różnych krojach i materiałach, których ceny wahają się od 240 do 328 dolarów, a także inne elementy, które każdy z nas powinien mieć w swojej garderobie, między innymi bluzy czy koszulki z długim i krótkim rękawem. Sprawdźcie koniecznie!

ZobaczSchowaj komentarze

Selena Gomez projektuje własną kolekcję ubrań dla Coacha

Mamy nieodparte wrażenie, że czego Selena Gomez nie dotknie – zamienia się w złoto. A już na pewno jej współpraca z marką Coach jest jedną z jej najbardziej udanych. Jak mogliśmy wczoraj zauważyć na Instagramie zarówno marki jak i artystki, Selena zaprojektuje własną kolekcję dla Coacha.

Piosenkarka w grudniu 2016 roku rozpoczęła współpracę z amerykańską marką Coach jako twarz marki. Od tamtego czasu zdążyła wystąpić w sesjach, zaprojektować własną linię torebek. Teraz podjęła się kolejnego wyzwania jakim będzie zaprojektowanie kolekcji ubrań. Selena współpracuje z dyrektorem kreatywnym marki – Stuartem Veversem nad kolekcją, która będzie odzwierciedlać jej styl. Do elementów jakie będziemy mogli odnaleźć będą zaliczać się ubrania ready-to-wear, ubrania wierzchnie oraz torebki jak i inne małe wyroby skórzane oraz akcesoria. Dokładna data premiery kolekcji nie jest znana, wiemy, że na pewno ma się ukazać jesienią tego roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności