Ciemnoskóra modelka zrobiła własne wersje znanych kampanii reklamowych

Co zrobić jeśli pracujesz w modelingu i doświadczasz dyskryminacji? Można oczywiście poddać się lub, zamiast tego, postarać się zawalczyć z zmianę poglądów ludzi z branży w bardzo kreatywny sposób. Amerykańska modelka Deddeh Howard zniechęcona wieloma odmowami usłyszanymi podczas castingów postanowiła stworzyła własne wersje popularnych kampanii reklamowych, oczywiście ze sobą w roli głównej. Zobaczcie jak nazwała ten projekt i jak wypadła w sesjach znanych marek.

Co może zrobić modelka, która nie otrzymuje zleceń i nie wygrywa castingów z powodu swojego koloru skóry? Może poddać się panującym regułom i zmienić zawód lub spróbować zawalczyć z niechęcią ludzi z branży mody i zdobyć pewną rozpoznawalność. Na taki pomysł wpadła amerykanka Deddeh Howard – modelka liberyjskiego pochodzenia. Postanowiła zrobić własne wersje znanych kampanii reklamowych.

W ten sposób „wzięła udział” w kampaniach reklamowych marek takich jak Chanel, Victoria’s Secret, Calvin Klein, Gucci, David Yurman, Guess, Dolce & Gabbana oraz Louis Vuitton. Wcieliła się m. in. w rolę blond piękności – Gigi Hadid, hollywoodzkiej aktorki – Michelle Williams, ikon modelingu – Kate Moss oraz Gisele Bundchen, czy muzy Dolce&Gabbana, Bianki Balti. Swój projekt zatytułowała bardzo wymownie – „Black Mirror”, a efekty możecie zobaczyć na jej stronie internetowej.

Howard ma nadzieję, że jej inicjatywa wznieci dyskusję o nieznacznej obecności ciemnoskórych kobiet w modelingu oraz otworzy oczy branży mody na nieustanną niechęć wobec robienia przez nich wielkich karier. Modelka chce pokazywać, że ciemnoskórzy mogą być autorami projektów społecznych, które mają na celu pokazywanie ich w pozytywnym świetle, a nie tylko jako element społeczny odpowiedzialny za zamieszki uliczne i handel narkotykami.

A czy waszym zdaniem branża mody jest cały czas mało zróżnicowana etnicznie?

 

Przeczytaj także:

Najlepiej zarabiające modelki 2016 roku: na czele emerytowana Gisele Bündchen

 

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M

W marcu gigant odzieżowy H&M ogłosił, że do swojej bogatej już listy marek detalicznych, dodaje kolejny, jedenasty brand o nazwie ARKET. Tymczasem światło dzienne ujrzała już pierwsza kampania nowo powstałej marki. Damską część kolekcji sfotografowała Zoe Ghertner, męską linią zajął się Paul Vetherell, a całość stylizowała Jodie Barnes. Zobaczcie pierwsze zdjęcia!

 

 

Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M

Kolekcję marki ARKET mają wyróżniać 3 kluczowe wartości– trwałość, wysoka jakość i zrównoważony rozwój. Cała linia ma zawierać nowoczesne, niezbędne rzeczy dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a także artykuły domowe. W damskiej kolekcji zobaczymy cały przekrój różnorodnych ubrań–od kaszmirowych swetrów po sukienki z kwiatowym printem. Nie zabraknie także obowiązkowych klasyków– perfekcyjnie dopasowanych dżinsów czy wzorowo skrojonych trenczy. Jak twierdzą twórcy, ARKET oferuje nam ponadczasową i wszechstronną bazę ubrań, które każdy powinien mieć w swojej szafie i którymi nie sposób się znudzić. Co ciekawe, wszystkie rzeczy określane jako właśnie te bazowe będą powtarzane co sezon, z uwzględnieniem jedynie zmiany koloru, materiału czy proporcji.

Pierwsza kolekcja ARKET ma pojawić się już 25 sierpnia. Ceny produktów będą nieco droższe niż te, których zazwyczaj oczekujemy od sklepów należących do portfolio H&M, bowiem mają się wahać od 45 do 130 dolarów. Całość będzie do kupienia zarówno w sklepie online, który będzie wysyłał aż do 18 europejskich krajów, jak i w butiku marki znajdującym się w Londynie przy Regent Street.

Nie możemy się już doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.