Ciemnoskóra modelka zrobiła własne wersje znanych kampanii reklamowych

Co zrobić jeśli pracujesz w modelingu i doświadczasz dyskryminacji? Można oczywiście poddać się lub, zamiast tego, postarać się zawalczyć z zmianę poglądów ludzi z branży w bardzo kreatywny sposób. Amerykańska modelka Deddeh Howard zniechęcona wieloma odmowami usłyszanymi podczas castingów postanowiła stworzyła własne wersje popularnych kampanii reklamowych, oczywiście ze sobą w roli głównej. Zobaczcie jak nazwała ten projekt i jak wypadła w sesjach znanych marek.

Co może zrobić modelka, która nie otrzymuje zleceń i nie wygrywa castingów z powodu swojego koloru skóry? Może poddać się panującym regułom i zmienić zawód lub spróbować zawalczyć z niechęcią ludzi z branży mody i zdobyć pewną rozpoznawalność. Na taki pomysł wpadła amerykanka Deddeh Howard – modelka liberyjskiego pochodzenia. Postanowiła zrobić własne wersje znanych kampanii reklamowych.

W ten sposób „wzięła udział” w kampaniach reklamowych marek takich jak Chanel, Victoria’s Secret, Calvin Klein, Gucci, David Yurman, Guess, Dolce & Gabbana oraz Louis Vuitton. Wcieliła się m. in. w rolę blond piękności – Gigi Hadid, hollywoodzkiej aktorki – Michelle Williams, ikon modelingu – Kate Moss oraz Gisele Bundchen, czy muzy Dolce&Gabbana, Bianki Balti. Swój projekt zatytułowała bardzo wymownie – „Black Mirror”, a efekty możecie zobaczyć na jej stronie internetowej.

Howard ma nadzieję, że jej inicjatywa wznieci dyskusję o nieznacznej obecności ciemnoskórych kobiet w modelingu oraz otworzy oczy branży mody na nieustanną niechęć wobec robienia przez nich wielkich karier. Modelka chce pokazywać, że ciemnoskórzy mogą być autorami projektów społecznych, które mają na celu pokazywanie ich w pozytywnym świetle, a nie tylko jako element społeczny odpowiedzialny za zamieszki uliczne i handel narkotykami.

A czy waszym zdaniem branża mody jest cały czas mało zróżnicowana etnicznie?

 

Przeczytaj także:

Najlepiej zarabiające modelki 2016 roku: na czele emerytowana Gisele Bündchen

 

ZobaczSchowaj komentarze

Cindy Crawford w kampanii Reserved!

Polska marka Reserved zdecydowanie planuje podbój świat mody! Nie boi się konkurować z najpopularniejszymi markami świata o miejsce w ścisłej czołówce. Argumentem pokazującym ich chęć wygranej jest najnowsza kampania, w której wzięła udział supermodelka lat 90. Cindy Crawford!

Po Kate Moss i Georgii May Jagger  oraz Carze Delevingne przyszedł czas na modelkę Cindy Crawford. Modelka wzięła udział w kampanii marki na sezon wiosna-lato 2018. Wybór jest jak najbardziej uzasadniony. 52-letnia modelka nie tylko ma ciało, którego może pozazdrościć niejedna 20-latka, ale i same ubrania nawiązują do czasów kiedy Cindy była na topie. Najnowsza kolekcja zabierze nas w czasy lat 80. oraz fenomenu “power woman”. Skoro wracamy do wspomnianej dekady nie dziwi również obecność aktora Dacre Montgomerego, który wystąpił w serialu “Stranger Things”, kolejnym partnerem modelki będzie również aktor Eric Roberts, brat Julii.

Całość kampanii poznamy już 15 marca, nie możemy się doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności