Ciemnoskóra modelka zrobiła własne wersje znanych kampanii reklamowych

Co zrobić jeśli pracujesz w modelingu i doświadczasz dyskryminacji? Można oczywiście poddać się lub, zamiast tego, postarać się zawalczyć z zmianę poglądów ludzi z branży w bardzo kreatywny sposób. Amerykańska modelka Deddeh Howard zniechęcona wieloma odmowami usłyszanymi podczas castingów postanowiła stworzyła własne wersje popularnych kampanii reklamowych, oczywiście ze sobą w roli głównej. Zobaczcie jak nazwała ten projekt i jak wypadła w sesjach znanych marek.

Co może zrobić modelka, która nie otrzymuje zleceń i nie wygrywa castingów z powodu swojego koloru skóry? Może poddać się panującym regułom i zmienić zawód lub spróbować zawalczyć z niechęcią ludzi z branży mody i zdobyć pewną rozpoznawalność. Na taki pomysł wpadła amerykanka Deddeh Howard – modelka liberyjskiego pochodzenia. Postanowiła zrobić własne wersje znanych kampanii reklamowych.

W ten sposób „wzięła udział” w kampaniach reklamowych marek takich jak Chanel, Victoria’s Secret, Calvin Klein, Gucci, David Yurman, Guess, Dolce & Gabbana oraz Louis Vuitton. Wcieliła się m. in. w rolę blond piękności – Gigi Hadid, hollywoodzkiej aktorki – Michelle Williams, ikon modelingu – Kate Moss oraz Gisele Bundchen, czy muzy Dolce&Gabbana, Bianki Balti. Swój projekt zatytułowała bardzo wymownie – „Black Mirror”, a efekty możecie zobaczyć na jej stronie internetowej.

Howard ma nadzieję, że jej inicjatywa wznieci dyskusję o nieznacznej obecności ciemnoskórych kobiet w modelingu oraz otworzy oczy branży mody na nieustanną niechęć wobec robienia przez nich wielkich karier. Modelka chce pokazywać, że ciemnoskórzy mogą być autorami projektów społecznych, które mają na celu pokazywanie ich w pozytywnym świetle, a nie tylko jako element społeczny odpowiedzialny za zamieszki uliczne i handel narkotykami.

A czy waszym zdaniem branża mody jest cały czas mało zróżnicowana etnicznie?

 

Przeczytaj także:

Najlepiej zarabiające modelki 2016 roku: na czele emerytowana Gisele Bündchen

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR wiosna-lato 2017

Ala Sekuła to polska modelka z wieloma zagranicznymi sukcesami na koncie. Ma na swoim koncie udział w pokazach Prady, Miu Miu, Max Mary Resort i Diora, kampanie Versace oraz lookbooki wykonane dla Miu Miu i Victorii Beckham. W sezonie wiosna-lato 2017 została twarzą kampanii Solar. To wyjątkowa sytuacja, ponieważ to jej pierwsza kampania dla polskiej marki. Zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek. Zobaczcie tę świeżą sesję, która sprawia, że z jeszcze większą chęcią będziemy wypatrywać wiosny.

Ala Sekuła twarzą kampanii SOLAR wiosna-lato 2017

Alicja mimo młodego wieku, osiągneła już spory sukces w branży mody. Tym bardziej cieszymy się, że zgodziła sie pracować z polską ekipą nad sesją Solara. Zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek, który w tym projekcie postawił na prostotę i elegancję. Dzięki temu wydobył świeżość i dziewczęcy urok modelki. Efekt ten podbił świetlisty i promienny makijaż, który przygotowała Marianna Yurkiewicz (współpracowała z Paolo Roversim, Terrym Richardsonem i Patrickiem Demarchelier), natomiast fryzury powierzono Michałowi Bieleckiemu, który od sezonów wspołpracuje  Solarem.

Kampania Solar jesień-zima 2016

Taki efekt także chciała osiągnąć marka Solar. „Współpracowaliśmy już z Alą przy okazji lookbooka Solar, ale tym razem postanowiliśmy uczynić ją bohaterką naszej kampanii. Lekkie stylizacje na bazie naturalnych tkanin i subtelne tło podkreślają autentyczność i delikatną urodę Ali Sekuły – zdradziła Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

Sesja Solara jest kolejnym dowodem na to, że prostota i autentyczność są świetnym patentem na sesję zdjęciową. Jesteśmy na tak!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.