Ciemnoskóra modelka zrobiła własne wersje znanych kampanii reklamowych

Co zrobić jeśli pracujesz w modelingu i doświadczasz dyskryminacji? Można oczywiście poddać się lub, zamiast tego, postarać się zawalczyć z zmianę poglądów ludzi z branży w bardzo kreatywny sposób. Amerykańska modelka Deddeh Howard zniechęcona wieloma odmowami usłyszanymi podczas castingów postanowiła stworzyła własne wersje popularnych kampanii reklamowych, oczywiście ze sobą w roli głównej. Zobaczcie jak nazwała ten projekt i jak wypadła w sesjach znanych marek.

Co może zrobić modelka, która nie otrzymuje zleceń i nie wygrywa castingów z powodu swojego koloru skóry? Może poddać się panującym regułom i zmienić zawód lub spróbować zawalczyć z niechęcią ludzi z branży mody i zdobyć pewną rozpoznawalność. Na taki pomysł wpadła amerykanka Deddeh Howard – modelka liberyjskiego pochodzenia. Postanowiła zrobić własne wersje znanych kampanii reklamowych.

W ten sposób „wzięła udział” w kampaniach reklamowych marek takich jak Chanel, Victoria’s Secret, Calvin Klein, Gucci, David Yurman, Guess, Dolce & Gabbana oraz Louis Vuitton. Wcieliła się m. in. w rolę blond piękności – Gigi Hadid, hollywoodzkiej aktorki – Michelle Williams, ikon modelingu – Kate Moss oraz Gisele Bundchen, czy muzy Dolce&Gabbana, Bianki Balti. Swój projekt zatytułowała bardzo wymownie – „Black Mirror”, a efekty możecie zobaczyć na jej stronie internetowej.

Howard ma nadzieję, że jej inicjatywa wznieci dyskusję o nieznacznej obecności ciemnoskórych kobiet w modelingu oraz otworzy oczy branży mody na nieustanną niechęć wobec robienia przez nich wielkich karier. Modelka chce pokazywać, że ciemnoskórzy mogą być autorami projektów społecznych, które mają na celu pokazywanie ich w pozytywnym świetle, a nie tylko jako element społeczny odpowiedzialny za zamieszki uliczne i handel narkotykami.

A czy waszym zdaniem branża mody jest cały czas mało zróżnicowana etnicznie?

 

Przeczytaj także:

Najlepiej zarabiające modelki 2016 roku: na czele emerytowana Gisele Bündchen

 

ZobaczSchowaj komentarze

Premiera kampanii „Origin” paprocki&brzozowski

Dzień przed pokazem na sezon wiosna-lato 2017  duet paprocki&brzozowski postanowił zaprezentować nam film promujący nową kampanię zatytułowaną  „Origin”. To projekt, który zrealizowali wspólnie z Papaya Films. Koniecznie zobaczcie tę niezwykłą realizację z piękną Maddie Kulicką w roli głównej.

 

W oczekiwaniu na pokaz kolekcji „Julia is not dead” duet paprocki&brzozowski postanowił zaskoczyć nas swoim nowym projektem. Jest to film promujący kolekcję wiosna-lato 2017. „Jesteśmy szczególnie dumni, iż udało nam się zaprosić do współpracy fantastyczny team, który stworzył projekt na światowym poziomie” – zdradzili nam projektanci.

Paprocki&Brzozowski „Half-naked” jesień-zima 2016

Film wyreżyserowała Iwona Bielecka, która stworzyła obraz narodzin nowego życia. Naszym oczom ukazuje się naga Maddie Kulicka, która wypływa z wody, by potem ukazać się w cielistej cekinowej sukni, która zaprojektował oczywiście polski duet. W tle słyszymy narratora opowiadającego o genezie wybuchu, który dał początek powstaniu świata.

Podkład muzyczny skomponowała Julia Marcell. Za produkcję odpowiadało studio Papaya Films (Kacper Sawicki i Paweł Bondarowicz) oraz Bites (Jakub Laskus) wspierane przez liczne grono fachowców, specjalizujących się w kręceniu podwodnych ujęć. Makijaż wykonała Magdalena Klaman, a za fryzurę odpowiadała Katarzyna Jedynak i Marek Bryczyński.

Książki na lato: polecają Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski

Paprocki i Brzozowski są kolejną marką po La Manii, która zainwestowała w nakręcenie filmu promującego kolekcję. Jesteśmy pod wrażeniem klimatu, jaki udało się osiągnąć. Czy to początek nowego trendu w polskiej modzie? Nie mamy nic przeciwko!

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.