Chloë Sevigny reklamuje tańszą linię Proenza Schouler

Ubrania Proenzy Schouler już od kilkunastu lat wzbudzają niepohamowany zachwyt i stanowią przedmiot pożądania wszystkich fashionistek ceniących sobie nietuzinkowe formy, oryginalne zestawienia i modę, która miejscami ociera się wręcz o sztukę. Niestety, projekty amerykańskiego duetu należą do najdroższych w branży, z tym większym entuzjazmem przyjęliśmy więc wiadomość o tym, że projektanci  mają zamiar poszerzyć ofertę swojej marki o znacznie bardziej przystępną cenowo linię. Słowo stało się faktem, zanim jednak trafi ona do sprzedaży, możemy podziwiać efekty promocyjnej kampanii, której twarzą została jedna z naszych ulubionych it-girls i przyjaciółka projektantów, Chloe Sevigny.

Chloë Sevigny reklamuje tańszą linię Proenza Schouler

Aby uczcić 15-lecie swojej autorskiej marki, duet Proenza Schouler postanowił spełnić w tym roku jedno ze swoich największych, zawodowych marzeń, a więc wyjść do swoich dotychczasowych i potencjalnych klientek z casualową i znacznie bardziej przystępną cenowo linią. Proenza Schouler White Label, bo tak brzmi jej nazwa, u pierwszych „zaprzyjaźnionych dystrybutorów” (tak czytamy w oświadczeniu) pojawi się w sprzedaży już w listopadzie i styczniu. Sprzedaż na szerszą skalę zaplanowano na wrzesień przyszłego roku.

White Label to linia nie tylko znacznie tańsza niż regularne projekty Lazaro Hernandeza i Jacka McCollougha, ale także kładąca zdecydowanie większy nacisk na casualowe i zahaczające niekiedy o street wear formy. Zamiast abstrakcyjnych, konstrukcyjnych i ostrych cięć mamy tu więc proste fasony,  a miejsce misternie wycinanych zdobień zajął ponadczasowy dżins, bluzy, proste okrycia wierzchnie i t-shirty. Od regularniej linii będzie odróżniało ją także czarne, nadrukowane na białej, bawełnianej metce logo (w wersji premium jest ono niebieskie, żakardowe na czarnej satynie).

Fernandez i McCollough nie ukrywają, że projekt pod nazwą „White Label” jest im bardzo bliski i stanowi odpowiedź nie tylko na potrzeby klientek, ale także ich bliskich przyjaciółek, które równie mocno co awangardowe i wyraziste formy, cenią sobie te nieco bardziej casulowe, klasyczne i przeznaczone na co dzień. Któż więc mógł zostać twarzą kampanii jeśli nie jedna z najbardziej zaprzyjaźnionych z duetem gwiazd? Chloe Sevigny – modelka, aktorka, dziennikarka i jedna z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych it-girls w charakterystyczny dla siebie nonszalancki sposób stanęła przed obiektywem swojego chłopaka, fotografa Ricky’ego Saiza. To połączenie nie mogło się nie udać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Piękna Emily Ratajkoski w kampanii biżuterii Alison Lou!

Modelka zaskakuje nie od dziś. Szokowała już wcześniej m.in występując nago w teledysku Robina Thickle, pokazując się w kontrowersyjnych kreacjach na czerwonym dywanie czy chodząc w samej bieliźnie po Nowym Jorku z psem na smyczy. Tym razem swoje wdzięki pokazuje w kampanii biżuterii.

Piękna Emily Ratajkoski w kampanii biżuterii Alison Lou!

26 – letnia modelka (na Instagramie @emrata) została twarzą ekskluzywnej nowojorskiej firmy Alison Lou i swoją twarzą firmuje ich najnowsze kolczyki. W kształcie ogromnych, kolorowych kół przypominają wręcz zakręcone żelki. To jeszcze nie wszystko. Na wszystkich zdjęciach Emily prezentuje się w plastykowych, przezroczystych płaszczach, przez które widać jej nagie ciało.

Uważacie, że to już przesada? Dla nas Emily idealnie pasuje do tak kontrowersyjnej kampanii. Choć nie jesteśmy pewni czy płeć brzydka, w ogóle zauważy, biżuterię na tych zdjęciach.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.