Chloë Sevigny reklamuje tańszą linię Proenza Schouler

Ubrania Proenzy Schouler już od kilkunastu lat wzbudzają niepohamowany zachwyt i stanowią przedmiot pożądania wszystkich fashionistek ceniących sobie nietuzinkowe formy, oryginalne zestawienia i modę, która miejscami ociera się wręcz o sztukę. Niestety, projekty amerykańskiego duetu należą do najdroższych w branży, z tym większym entuzjazmem przyjęliśmy więc wiadomość o tym, że projektanci  mają zamiar poszerzyć ofertę swojej marki o znacznie bardziej przystępną cenowo linię. Słowo stało się faktem, zanim jednak trafi ona do sprzedaży, możemy podziwiać efekty promocyjnej kampanii, której twarzą została jedna z naszych ulubionych it-girls i przyjaciółka projektantów, Chloe Sevigny.

Chloë Sevigny reklamuje tańszą linię Proenza Schouler

Aby uczcić 15-lecie swojej autorskiej marki, duet Proenza Schouler postanowił spełnić w tym roku jedno ze swoich największych, zawodowych marzeń, a więc wyjść do swoich dotychczasowych i potencjalnych klientek z casualową i znacznie bardziej przystępną cenowo linią. Proenza Schouler White Label, bo tak brzmi jej nazwa, u pierwszych „zaprzyjaźnionych dystrybutorów” (tak czytamy w oświadczeniu) pojawi się w sprzedaży już w listopadzie i styczniu. Sprzedaż na szerszą skalę zaplanowano na wrzesień przyszłego roku.

White Label to linia nie tylko znacznie tańsza niż regularne projekty Lazaro Hernandeza i Jacka McCollougha, ale także kładąca zdecydowanie większy nacisk na casualowe i zahaczające niekiedy o street wear formy. Zamiast abstrakcyjnych, konstrukcyjnych i ostrych cięć mamy tu więc proste fasony,  a miejsce misternie wycinanych zdobień zajął ponadczasowy dżins, bluzy, proste okrycia wierzchnie i t-shirty. Od regularniej linii będzie odróżniało ją także czarne, nadrukowane na białej, bawełnianej metce logo (w wersji premium jest ono niebieskie, żakardowe na czarnej satynie).

Fernandez i McCollough nie ukrywają, że projekt pod nazwą „White Label” jest im bardzo bliski i stanowi odpowiedź nie tylko na potrzeby klientek, ale także ich bliskich przyjaciółek, które równie mocno co awangardowe i wyraziste formy, cenią sobie te nieco bardziej casulowe, klasyczne i przeznaczone na co dzień. Któż więc mógł zostać twarzą kampanii jeśli nie jedna z najbardziej zaprzyjaźnionych z duetem gwiazd? Chloe Sevigny – modelka, aktorka, dziennikarka i jedna z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych it-girls w charakterystyczny dla siebie nonszalancki sposób stanęła przed obiektywem swojego chłopaka, fotografa Ricky’ego Saiza. To połączenie nie mogło się nie udać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Miranda Kerr po raz trzeci twarzą kampanii Marella

Świeżo upieczona panna młoda i były aniołek Victoria’s Secret – Miranda Kerr, po raz kolejny wzięła udział w kampanii włoskiej marki Marella. Tym razem australijska modelka promuje najnowszą kolekcję na jesień-zimę 2017/2018. Za obiektywem stanął Ryan McGinley, a jako tło do zdjęć posłużyła zapierająca dech w piersiach panorama Los Angeles.

 

 

Miranda Kerr po raz trzeci twarzą kampanii Marella

W najnowszej kolekcji Marella jak zwykle możemy liczyć na mały misz-masz i mocną klasykę w niekonwencjonalnym wydaniu– widoczna inspiracja męskim, silnym stylem przełamana została bowiem romantycznymi, zwiewnymi krojami. Znajdziemy tu eleganckie trencze i zwiewne sukienki, ale nie tylko. Sezon jesienno-zimowy dla Marelli to także czas oversize’owych spodni, luźnych bluzek czy pasów, które są zawsze w modzie. Jeśli chodzi o kolorystykę, nie zabraknie nierozerwalnego duetu– królować będzie bowiem czerń i biel, a jedynym wyjątkiem od reguły będzie płaszcz w kolorze żywej fuksji, w którym Miranda pozuje na tle kaktusów.

Zarówno kampania jak i część zaprezentowanej kolekcji wygląda imponująco, dlatego z niecierpliwością czekamy na całą odsłonę!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.