Chińska restauracja oferuje zniżki w zależności od rozmiaru biustu

Jeśli myślicie, że o wszystkim już słyszeliście i wszystko już widzieliście to jesteście w dużym błędzie. Jedna z chińskich restauracji w prowincji Zhejiang wprowadziła niedawno dość kontrowersyjną promocję… Ich domeną zostało bowiem hasło– „im większy biust, tym większa zniżka”. Jesteście ciekawi szczegółów tej akcji?

Lokal „Trendy Shrimp” robił już furorę swoimi nietuzinkowymi obniżkami cen, które inne knajpy postrzegały jako dyskryminujące i wulgarne. Jednak to nie powstrzymało restauracji  od kolejnych prowokacyjnych akcji. 31 lipca ogłosiła ona kolejną zniżkę posługując się plakatem umieszczonym na zewnątrz lokalu. „Całe miasto szuka piersi”– można było przeczytać na ogłoszeniu, które przedstawiało animowane sylwetki kobiet z różnymi rozmiarami biustu i specjalną tabelą informującą o wielkości rabatu.

Każdej kobiecie przysługuje rabat, tyle tylko, że o różnej wartości. Posiadaczki miseczek A mogą liczyć na 5% rabatu, podczas gdy panie hojnie obdarzone biustem rozmiaru G mogą cieszyć się aż 65-procentową zniżką.

Jak mówi główny manager restauracji– Lan Shenggang, ogłoszenie zostało zdjęte zaledwie po paru dniach od wywieszenia ze względu na reakcję społeczeństwa. Mimo wszystko, sam Lan broni oferty i twierdzi, że spotkała się ona z dobrym przyjęciem ze strony klientów. Jak twierdzi, od czasu kiedy kontrowersyjna oferta ujrzała światło dzienne, liczba konsumentów wzrosła aż o 20%(!)

„Część dziewczyn, które spotkaliśmy były bardzo dumne– nie mają nic do ukrycia”– tłumaczył manager.

ZobaczSchowaj komentarze

Min Liu dla MAC – linia nowych kosmetyków na wiosnę!

Najnowsza kolekcja MAC zachwyca orientalnym klimatem i wyjątkową interpretacją chińskiej tradycji. Dla nas to kosmetyczny ying i yang. Zobaczcie.

Orient zachwycał od tysięcy lat nie tylko podróżników. Jego czarowi uległa również marca MAC, która zaprosiła do współpracy chińską projektantkę mody Min Liu. Designerka w swoich kolekcjach umiejętnie łączy tradycyjne wzornictwo z nowoczesnymi tkaninami nie zapominając przy tym, skąd pochodzi. Efektem tej wyjątkowej współpracy jest mistyczna wręcz kolekcja, w której wyjątkowa kultura, tradycja, ale także bogata kolorystyka Państwa Środka grają pierwsze skrzypce.

Bazę całej linii stanowią mocne, wyraziste, wręcz mistyczne kolory takie jak: głębokie czerwienie czy intensywne  zrównoważone delikatną bielą. Możemy wybierać spośród między innymi błyszczyków z efektem „ultra shine” czy szminek w wyjątkowo intensywnych barwach zamkniętych w eleganckim opakowaniu zakończonym chwostem. Fanki wyrazistego makijażu zachwycą elektryzujące cienie do powiek, bazy, ale także akcesoria do makijażu. Ceny produktów to m.in: 89 zł za bazę, 101 zł za szminkę czy 158 zł za cienie do powiek.

Uwielbiamy takie kolaboracje, w których tradycja łączy się z nowoczesnością.

INSPIRACJĄ DLA WSPÓLNEJ KOLEKCJI BYŁO STAROŻYTNE DZIEŁO PRZEDSTAWIAJĄCE NATURĘ, DUCHOWOŚĆ I FOLKLOR, TAK ISTOTNE DLA CHIŃSKIEJ MITOLOGII. ENERGIA, PODOBNIE JAK PIĘKNO W MODZIE, BYWA ZMIENNA I PRZYBIERA RÓŻNE POSTACI. JESTEM ZDANIA, ŻE MODA I URODA SA ELEMENTEM NASZEJ EKSPRESJI. MOŻEMY ZMIENIAĆ SIĘ CODZIENNIE, ŁACZĄC YING I YANG – MOŻEMY ODKRYWAĆ W SOBIE SPOKÓJ ORAZ FURIĘWYJAŚNIA MIN LIU, PROJEKTANTKA MODY.

Kolekcja dostępna będzie w wybranych salonach MAC i w sklepie online od kwietnia. My już o niej marzymy!

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Zajmujemy się wszystkim, co w kulturze związane jest z modą. Interesują nas film, teatr, książki, muzyka, sztuka, fotografia... Opisujemy najważniejsze wystawy w Polsce i za granicą. Analizujemy kostiumy w ciekawych filmach – tych sprzed lat i premier. Nie zapominamy też o serialach, które są teraz równie popularne, co kino. Zaglądamy za kulisy sztuk teatralnych. Rozmawiamy z kostiumografami. Czytamy nowości książkowe, oglądamy albumy fotograficzne i te wydane przez wielkie domy mody. Zadajemy cykliczne „5 pytań do…” ciekawym osobom, które w jakiś sposób należą do świata mody. Zwiedzamy miasta w kraju i na świecie, żeby tworzyć przewodniki po nietypowych miejscach. Analizujemy modę uliczną przez pryzmat sesji zdjęciowych dobrych fotografów. Przeglądamy Instagram, żeby polecać dobre kanały.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.