Chiara Ferrani została oficjalnie dyrektorem generalnym swojej marki!

Chiara Ferragni nazywana przez najbardziej wpływowe i opiniotwórcze magazyny na świecie, najbardziej wpływową influencerką na świecie restrukturyzuje swoją firmę. Do już pełnionych przez siebie ról: bloggerki, projektantki i konsultanta biznesowego dodaje jeszcze jedną – prezesa i dyrektora generalnego swojej firmy.

 

Zmiany, które nastąpią są częścią restrukturyzacji firmy i mają na celu dopracowanie jej działań, zmniejszenie kosztów i umieszczenie jej jeszcze bardziej w centrum każdego z jej projektów. Ferragni jest większościowym udziałowcem grupy TBS Crew i zasępi Riccardo Pozzoliego, który nadal posiada mniejszościowy udział w firmie, ale nie będzie już pełnił żadnej innej roli.

W wywiadzie dla WWD powiedziała „Podoba mi się idea bycia odpowiedzialną, tak zorganizowaną i robiącą tak wielu różnych rzeczy w tak szczególnym momencie mojego życia”.  Ferrani ponownie skupia się na TBS Crew i po pierwszych dwóch miesiącach zmian przynoszą już pozytywne wyniki. TBS Crew składa się z trzech firm: agencji talentów, reprezentującej Ferragni i jej młodszą siostrę Valentinę; zarządzanie wszystkimi działaniami The Blonde Salad.  Dział biznesu talentów reprezentuje 90 procent działalności TBS Crew, przy czym stanowi jedynie 40 procent kosztów organizacyjnych. Zgodnie z tą strategią firma, która ma 14 pracowników, przenosi się do mniejszych biur. W wyniku tych ruchów spodziewa się zmniejszyć koszty o 35 procent i zwiększyć sprzedaż działalności Chiara Ferragni o 80 procent. Włoszka stworzyła również nową strukturę menedżerską, zatrudniła Fabio Mario Damato na stanowisku dyrektora generalnego oraz Alessandro Marina z firmy konsultingowej Strategie e Risorse, którzy mają pomóc w restrukturyzacji i dopracować długoterminowe strategie.

Ferragni podkreśliła, że wzrost TBS Crew nie zależy od zwiększonej liczby partnerów biznesowych, ale przeciwnie, od większej selektywności. „Lubię nazywać ich partnerami, a nie klientami”, powiedziała o firmach, takich jak Swarovskiego i Pantene do Dior”– powiedziała w wywiadzie dla WWD.

Chiara od teraz sama będzie decydować z kim współpracuje, kierując się przy tym właściwą strategią, której do tej pory brakowało. Już teraz przewiduje się, że sprzedaż w 2017 r wyniesie sześć milionów euro, czyli wzrośnie o 82,5 procent w porównaniu z 2016 r. I trzykrotnie przekroczy przychody w 2015 r. Ferragni w ciągu ostatnich dwóch miesięcy od momentu objęcia nowych ról, udało się usprawniać strukturę TBS Crew, racjonalizując wydatki. Zapytana o to, w jaki sposób wybiera marki, z którymi współpracuje, Ferragni powiedziała, że ​​jej wybór zależy od tego, czy czuje się komfortowo nosząc ubrania, buty, dodatki, danej marki. I dlatego jej zdaniem wiarygodność jest najważniejsza. W tym celu firma Ferragni spontanicznie zaczęła dodawać hashtagi, które oznaczały sponsorowane posty na początku 2017 r., aby uniknąć kryptoreklamy. Od kwietnia TBS współpracuje z Instytutem Reklamy i włoskim stowarzyszeniem konsumentów UNC w ramach marketingu i reklamy influencerów za pośrednictwem mediów społecznościowych, aby znaleźć rozwiązania, które zagwarantują przejrzystość.


Forbes deklaruje, że jest najpotężniejszym influencerką na świecie, a Harvard Business School podaje jej działalność jako studium przypadku. Stany Zjednoczone i Włochy są jej wiodącymi rynkami, a następnie Europa i Ameryka Środkowa i Południowa, ale najbardziej lojalni są meksykańscy i brazylijscy fani. Na nich włoska influencerka zawsze może liczyć. Ferragni jest również bardzo lubiana na Bliskim i Dalekim Wschodzie, szczególnie w Korei Południowej i Japonii.

Wygląda na to, że 2018 rok zapowiada się dla Chiary wyjątkowo pracowicie. Bo poza rolami, które ma już do odgania dojdzie jej jeszcze jedna – mamy. Trzymamy kciuki, żeby na wszystko znalazła czas!

ZobaczSchowaj komentarze

Local Heroes x Chiara Ferragni: oto cała kolekcja!

Od kiedy Local Heroes kilka dni temu ogłosiło zapewne jedną z najgłośniejszych współprac w polskiej branży mody tego roku, z wypiekami na twarzy czekaliśmy na jej efekty. Na szczęście już nie musimy. Kapsułowa kolekcja dzisiaj o godzinie 14 pojawiła się w sprzedaży na portalu Chiary, a wraz z nią kampania, którą możecie zobaczyć poniżej.

Local Heroes x Chiara Ferragni: oto cała kolekcja!

We wrześniu tego roku mija dokładnie 12 miesięcy od kiedy Chiara Ferragni założyła swoją platformę sprzedażową. W tym czasie zaprojektowała kolekcje wspólnie z takimi markami jak Giuseppe Zanotti, Superga czy Iro, będącymi w czołówce najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Teraz do tego grona dołączy Local Heroes i zrobi to jako pierwszy polski brand w historii.

We wspólnej kolekcji pojawią się znane nam elementy z poprzednich kolekcji streetwearowej marki, czyli kurtki puchowe, dresy oraz skarpetki opatrzone charakterystycznymi sloganami. Krwiste puchówki, satynowe dresy w odcieniach różu i czerni zapinane na całej długości guzikami oraz skarpetki z wizerunkiem Chiary czy napisem „Fuck it” to zaledwie kilka z elementów, które już teraz możemy kupić na portalu Chiary.  W kolekcji nie mogło również zabraknąć określenia „Babe”, które od lat pojawia się w projektach Local Heroes. A wszyscy śledzący życie Chiary w jej mediach społecznościowych doskonale wiedzą, że to słowo jest jednym z jej ulubionych, ponieważ od niego zaczyna niemal każdy filmik na Instagramie.

Premierze kolekcji towarzyszy również kampania, którą marka zrealizowała na ulicach Wielkiej Brytanii, idealnie oddających streetwearowy charakter Local Heroes i samej kolekcji. Na fotografiach Arrana Critchleya pojawiła się Belle Reid, którym udało się nadać całemu projektowi luźnej i młodzieńczej atmosfery. Jeśli chcecie sobie sprawić coś z limitowanej kolekcji, której ceny wahają się od 15$ za skarpetki po aż 200$ za kurtkę to radzimy się spieszyć. Fani Chiary nie próżnują, kiedy coś nowego pojawia się na jej stronie!

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.