Chiara Ferrani została oficjalnie dyrektorem generalnym swojej marki!

Chiara Ferragni nazywana przez najbardziej wpływowe i opiniotwórcze magazyny na świecie, najbardziej wpływową influencerką na świecie restrukturyzuje swoją firmę. Do już pełnionych przez siebie ról: bloggerki, projektantki i konsultanta biznesowego dodaje jeszcze jedną – prezesa i dyrektora generalnego swojej firmy.

 

Zmiany, które nastąpią są częścią restrukturyzacji firmy i mają na celu dopracowanie jej działań, zmniejszenie kosztów i umieszczenie jej jeszcze bardziej w centrum każdego z jej projektów. Ferragni jest większościowym udziałowcem grupy TBS Crew i zasępi Riccardo Pozzoliego, który nadal posiada mniejszościowy udział w firmie, ale nie będzie już pełnił żadnej innej roli.

W wywiadzie dla WWD powiedziała „Podoba mi się idea bycia odpowiedzialną, tak zorganizowaną i robiącą tak wielu różnych rzeczy w tak szczególnym momencie mojego życia”.  Ferrani ponownie skupia się na TBS Crew i po pierwszych dwóch miesiącach zmian przynoszą już pozytywne wyniki. TBS Crew składa się z trzech firm: agencji talentów, reprezentującej Ferragni i jej młodszą siostrę Valentinę; zarządzanie wszystkimi działaniami The Blonde Salad.  Dział biznesu talentów reprezentuje 90 procent działalności TBS Crew, przy czym stanowi jedynie 40 procent kosztów organizacyjnych. Zgodnie z tą strategią firma, która ma 14 pracowników, przenosi się do mniejszych biur. W wyniku tych ruchów spodziewa się zmniejszyć koszty o 35 procent i zwiększyć sprzedaż działalności Chiara Ferragni o 80 procent. Włoszka stworzyła również nową strukturę menedżerską, zatrudniła Fabio Mario Damato na stanowisku dyrektora generalnego oraz Alessandro Marina z firmy konsultingowej Strategie e Risorse, którzy mają pomóc w restrukturyzacji i dopracować długoterminowe strategie.

Ferragni podkreśliła, że wzrost TBS Crew nie zależy od zwiększonej liczby partnerów biznesowych, ale przeciwnie, od większej selektywności. „Lubię nazywać ich partnerami, a nie klientami”, powiedziała o firmach, takich jak Swarovskiego i Pantene do Dior”– powiedziała w wywiadzie dla WWD.

Chiara od teraz sama będzie decydować z kim współpracuje, kierując się przy tym właściwą strategią, której do tej pory brakowało. Już teraz przewiduje się, że sprzedaż w 2017 r wyniesie sześć milionów euro, czyli wzrośnie o 82,5 procent w porównaniu z 2016 r. I trzykrotnie przekroczy przychody w 2015 r. Ferragni w ciągu ostatnich dwóch miesięcy od momentu objęcia nowych ról, udało się usprawniać strukturę TBS Crew, racjonalizując wydatki. Zapytana o to, w jaki sposób wybiera marki, z którymi współpracuje, Ferragni powiedziała, że ​​jej wybór zależy od tego, czy czuje się komfortowo nosząc ubrania, buty, dodatki, danej marki. I dlatego jej zdaniem wiarygodność jest najważniejsza. W tym celu firma Ferragni spontanicznie zaczęła dodawać hashtagi, które oznaczały sponsorowane posty na początku 2017 r., aby uniknąć kryptoreklamy. Od kwietnia TBS współpracuje z Instytutem Reklamy i włoskim stowarzyszeniem konsumentów UNC w ramach marketingu i reklamy influencerów za pośrednictwem mediów społecznościowych, aby znaleźć rozwiązania, które zagwarantują przejrzystość.


Forbes deklaruje, że jest najpotężniejszym influencerką na świecie, a Harvard Business School podaje jej działalność jako studium przypadku. Stany Zjednoczone i Włochy są jej wiodącymi rynkami, a następnie Europa i Ameryka Środkowa i Południowa, ale najbardziej lojalni są meksykańscy i brazylijscy fani. Na nich włoska influencerka zawsze może liczyć. Ferragni jest również bardzo lubiana na Bliskim i Dalekim Wschodzie, szczególnie w Korei Południowej i Japonii.

Wygląda na to, że 2018 rok zapowiada się dla Chiary wyjątkowo pracowicie. Bo poza rolami, które ma już do odgania dojdzie jej jeszcze jedna – mamy. Trzymamy kciuki, żeby na wszystko znalazła czas!

ZobaczSchowaj komentarze

Chiara Ferragni stworzy kapsułową kolekcję butów z … Myszką Minnie

Chiara Ferragni, znana z bloga The Blonde Salad, nawiązała współpracę z Disney’em, czego efektem będzie limitowana, kapsułowa kolekcja butów inspirowanych Myszką Minnie. 

Miłość Ferragni do wszystkiego co wiąże się z Disneyem jest znana wszystkim, którzy śledzą tą jedną z najsłynniejszych blogerek na świecie. Chiara często na swoich kanałach społecznościowych, publikuje zdjęcia przedstawiające m.in, jej tatuaż z Myszką Mickey na nadgarstku, a ostatnio pokazała także na Instagramie swojego nowonarodzonego synka opatulonego kocykiem oczywiście z uszkami i w kolorach najsłynniejszej myszki na świecie. Blogerka sama przyznaje, że jej miłość do Myszki Miki nie jest tajemnicą. W wywiadzie dla prestiżowego WWD zdradziła, że to była dla niej ekscytująca współpraca.

Zespół kreatywny ShopDisney udostępnił jej archiwum, z którego wybrała i użyła m.ni  uszek, rękawiczek czy monogramu Minnie. Zabawna postawa Minnie doskonale odzwierciedla esencję kolekcji Chiary Ferragni. Rezultatem jest linia wykonana z włoskich materiałów: takich jak aksamit, zamsz i skóra lakierowana, i składa się z dwóch modeli tenisówek, z których każdy dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych. 

Wprowadzony na rynek we wrześniu zeszłego roku ShopDisney jest miejscem, gdzie miłośnicy postaci z filmów Disney, studia Pixar, Star Wars i Marvel (zarówno najmłodsi, ale także ich rodzice, aż po Millenialsów) znajdą tu coś odpowiedniego dla siebie. 

„Zawsze szukamy nowych i interesujących sposobów, aby zaskakiwać fanów Disney’a czego doskonałym przykładem jest współpraca z Chiarą” – skomentował Paul Gainer, szef globalnego zarządzania produktami i dystrybucją, Disney Parks, Experience & Consumer Products. Zaprojektowana przez Chiarę kolekcja butów przypadnie do gustu zarówno fanom Disneya, jak i fashionistkom”.

Kapsułowa kolekcja będzie się składać z pięciu modeli, które będą kosztować bagatela od 300 do 470 dolarów. I będą dostępne już od 5 kwietnia wyłącznie na ShopDisney.com

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności