Cheetos wypuszcza na rynek ubrania i dodatki

Pierwsze próby zdobycia nowych klientów przez Cheetos pojawiły się tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, kiedy na rynku pojawiły się perfumy, kosmetyki, papier toaletowy oraz artykuły wyposażenia domowego o zapachu i smaku słynnych chrupek. Marka idzie jednak o krok dalej, bo następnymi ich produktami mają być odzież i akcesoria.

Marka Cheetos ma w nosie światowe trendy kreowane przez największe domy mody. Chce tworzyć  ubrania zgodnie z własnymi, zwariowanymi pomysłami, dlatego zamierza zaprojektować i wypuścić na rynek kolekcję ubrań oraz akcesoriów inspirowanych słynnymi chrupkami. Dzięki podjęciu współpracy z odzieżową firmą Betabrand, już niedługo stanie się to realne.

Co więcej, kolekcja ma także niwelować wszelkie niedogodności związane z jedzeniem chrupek. Wszyscy fani chrupania wiedzą jak łatwo ubrudzić się okruchami lub pyłem – ubrania Cheetos, w tym marynarki, bluzy oraz spodnie będą wyposażone w chusteczki i poszetki do usuwania resztek jedzenia lub wycierania rąk. Będą miały także schowki do ukrycia ulubionej przez nas przekąski na „czarną godzinę”.

Jako że Betabrand to młoda firma z niedługim stażem na rynku, to finansowanie jej wszystkich projektów dzieje się na zasadzie crowdfundingu. Dlatego jej właściciele wymyślili, że zorganizują głosowanie wśród zainteresowanych klientów, aby ci wybrali najbardziej potrzebne produkty, które powinny trafić na rynek. Wszyscy, którzy zagłosują otrzymają 30% rabatu na powstałą kolekcję.

Ciekawe czy wobec obecnie panującego trendu na zdrowy styl życia, fanów chrupek Cheetos jest tak wielu, aby ten biznes miał szanse powodzenia?

ZobaczSchowaj komentarze

Zwierzęca egzotyka w najnowszej kampanii Zahara Leather

Włoska skóra, ponadczasowy design oraz klasa sama w sobie to kilka czynników, które sprawiają, że większości kobiet na widok pięknych torebek przyspiesza rytm serca. Nie bez powodu takie modele jak Birkin i Kelly od Hermes albo 2.55 Chanel są przedmiotem pożądania fashionistek na całym świecie. My jednak z wielką chęcią przyglądamy się temu, co dzieje się na rynku naszej rodzimej galanterii. Dziś przyszła pora na nową kolekcję i kampanię Zahara Lether. Zobaczcie, co czeka na was wśród najnowszych propozycji marki!

Zwierzęca egzotyka w najnowszej kampanii Zahara Leather

Zahara Leather na polskim rynku wciąż uznawana jest za stosunkowo młodą markę – powstała w 2016 roku. W ciągu roku szybko zwróciła jednak na siebie uwagę polskich klientek, które doceniły kunszt wykonania projektów, najlepsze, włoskie materiały oraz elegancję z nutką ekstrawagancji, cechujące poszczególne kolekcje. Dzisiaj projekty Zahara Leather możemy kupić zarówno online, między innymi na stronie showroom.pl, ale i stacjonarnie w butiku Warsaw Concept Store w warszawskiej Galerii Mokotów.

A co pojawi się tej jesieni w ofercie marki? Jak zwykle nie zabraknie zwierzęcych motywów, które od kilku sezonów przyświecają kampaniom Zahara Leather. Na wiosnę pojawiły się one w formie papużki, będącej jedną z bohaterek kampanii, jednak tej jesieni projektanci poszli w bardziej tradycyjnym kierunku. Wzory w panterkę czy monochromatyczną zebrę stały się elementami torebek albo pokrywając je w całości albo w formie delikatnych akcentów. Pośród modeli znajdziemy aż sześć: shopper, lady, shoulder, bucket, pouch oraz clutch. Każdy z nich pojawi się w kilku wersjach kolorystycznych, co ułatwi nam dopasowanie torebki do naszego stylu życia. Kobiety, lubiące mieć dużo rzeczy ze sobą z pewnością zwrócą uwagę na model shopper, z kolei minimalistki będą optowały za stylem bucket, czyli woreczku, lub Baby Lady Bag o klasycznym, prostokątnym kształcie.

Premierze kolekcji towarzyszy też kampania, której autorką została Dorota Porębska. Przed jej obiektywem stanęła Małgorzata Mikołajczyk z agencji Rebel Models, a nieco przydymiony makeup w odcieniach brązu wykonała Anna Użyńska. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.