„Cheap & chic”: 15 propozycji z sieciówek, które wyglądają na droższe niż w rzeczywistości!

Nie jest sztuką kupić za nieduże pieniądze w sieciówce coś, w czym zapewne za chwilę spotkamy połowę naszych znajomych czy, o zgrozo, mijanych na ulicy kobiet. O wiele większym wyzwaniem (ale za to jakim ekscytującym!) jest takie selekcjonowanie bogatej oferty popularnych sklepów, aby znaleźć w nich ubrania i dodatki znacznie bardziej nietuzinkowe i urzekające swoim designem. Słowem takie, które wyglądają na znacznie droższe i spokojnie mogłyby zawisnąć obok propozycji największych domów mody. Nie macie wprawy w szukaniu takich „perełek”? Spokojnie, od tego macie nas!

Minimum nakładu finansowego, maximum efektu – taki cel przyświeca zapewne większości miłośniczek mody i zakupów, które nawet w niedrogich sieciówkach szukają propozycji o nietuzinkowym designie, mocno osadzonej w trendach formie i kolorystyce oraz takich, w których raczej nie będzie chodzić połowa ich koleżanek. Dzięki limitowanym kolekcjom, a także liniom premium czy propozycjom o wiele większy nacisk kładących na największe trendy, w najpopularniejszych sieciówkach znajdziecie obecnie sporo ubrań i dodatków, które robią wrażenie nie mniejsze od tych lansowanych przez najbardziej luksusowe marki. Oczywiście, świetnej jakości torebka, płaszcz czy klasyczne buty z metką „high fashion” to nadal inwestycja na lata, ale w przypadku sezonowych nowości warto chyba lepiej postawić na super stylowe, „highstreetowe” propozycje.


Zakupy

TOPSHOP BOUTIQUE

SUKIENKA
ok. 400 zł

TOPSHOP BOUTIQUE

PŁASZCZ
ok. 700 zł

H&M

KURTKA
299 zł

ZARA

SUKIENKA
249 zł

ZARA

MARYNARKA
349 ZŁ

ZARA

BUTY
299 ZŁ

UTERQUE

BUTY
625 zł

UTERQUE

KOLCZYKI
295 ZŁ

UTERQUE

MARYNARKA
625 zl

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł

MANGO

KOSZULA
139,90 ZŁ

MANGO

ŻAKIET
549,90 zł

WHISTLES

TOREBKA
ok. 650 zł

MANGO

TOREBKA
199,90 ZŁ

MANGO

SUKIENKA
299 ZL
ZobaczSchowaj komentarze

Chowajcie portfele: kolejna hiszpańska marka debiutuje na polskim rynku!

Jeśli jesteście fankami Zary i Mango (a jesteśmy przekonani, że jesteście), ta wiadomość z jednej strony z was zachwyci, a z drugiej sprawi zapewne, że zaczniecie niepokoić się o stan waszego konta. Już za kilka dni polski rynek wzbogaci się bowiem o kolejną hiszpańską markę, w której ofercie znajdziecie atrakcyjne cenowo i przepełnione najgorętszymi trendami propozycje. Poznajcie Sferę!

Chowajcie portfele: kolejna hiszpańska marka debiutuje na polskim rynku!

Sfera to kolejna hiszpańska sieciówka, która po międzynarodowym sukcesie (posiada ponad 350 sklepów na całym świecie), postanowiła ruszyć na podbój polskiego rynku. Pierwsze dwa sklepy marki będącej częścią istniejącej od 1940 roku sieci handlowej El Corte Ingles, zostaną otwarte we Wrocławiu (18 października w C.H. Wroclavia) oraz w Warszawie (dwa dni później, w Galerii Mokotów). Jeśli lubicie sieciówki, których oferta jest bardzo zorientowana na trendy, ale jednocześnie przystępna cenowo, Sfera może naprawdę podbić wasze serca.

Sfera stawia na nowoczesny design, ale jednocześnie wygodę, dzięki czemu idealnie spełnia oczekiwania współczesnych klientek, które poszukują modnych, lecz nieograniczających sylwetki fasonów. Filozofia całej marki zamyka się z kolei w pięciu filarach, w których nacisk na obsługę klienta i jakość produkcji jest równie ważny co systematyczne wprowadzanie do sklepu nowości (pojawiają się one przynajmniej raz  w tygodniu) i szeroki asortyment artykułów, wśród których znajdziemy propozycje dla kobiet, mężczyzn, dzieci, a także ogromny wybór akcesoriów.

Najnowsza kolekcja marki, którą już lada dzień kupicie we Wrocławiu i Warszawie to prawdziwy hołd złożony sylwetkom z lat 80. i 90: mocne, przeskalowane ramiona, garnitury w stylu „Pracującej dziewczyny”, duże, asymetryczne kolczyki, wełniane spódnice midi, a także sporo najmodniejszej w tym sezonie kraty i kwiecistych nadruków. Linia przypadnie do gustu zarówno fashionistkom lubiącym bawić się modą, ale także miłośniczkom bardziej klasycznych, a nawet nieco androgynicznych propozycji – projektanci Sfery mimo nagromadzenia w kolekcji trendów nie zapomnieli bowiem o bardziej minimalistycznych formach, wśród których dominują inspirowane męską szafą garnitury w odcieniach zgniłej zieleni, tradycyjne koszule, oversize’owe swetry z golfem czy klapki na obcasie.

Pamiętajcie, otwarcie warszawskiego sklepu marki już w piątek w Galerii Mokotów. Dla wszystkich gości organizatorzy przewidzieli sporo atrakcji, porady obecnych na miejscu blogerek, a dla pierwszych 50 klientów kuszące rabaty. Dołączajcie do wydarzenia na Facebooku!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.