Chanel i Pharell przejmują Colette!

Kultowy paryski butik, który zamknie na dobre swoje drzwi 20 grudnia, na pewno zostanie doskonale zapamiętany przez związane z modą środowisko. Na kilka tygodni przed oficjalnym pożegnaniem jego twórcy robią jednak wszystko, aby jeszcze bardziej dopieścić swoich fanów. Po współpracy z m.in. Balenciagą i Sacai, przyszła pora na Chanel, którego pop-up lada dzień przejmie całe piętro Colette i które zaprezentuje z tej okazji wyjątkowy model buta stworzony we współpracy z Pharrellem Williamsem.

Jeśli w projekt zamieszani są Chanel, Karl Lagerfeld i Pharrell, możemy być pewni, że będzie on hitem, a Colette opuści lokal przy Rue Saint Honore z naprawdę dużym przytupem. Francuski dom mody przejmie pierwsze piętro tego kultowego butiku podobnie jak w lipcu Balenciaga, a we wrześniu Sacai i również tym razem możemy spodziewać się limitowanych kolekcji i projektów stworzonych wyłącznie na tę okazję. Najwięcej uwagi, oprócz linii t-shirtów zaprojektowanych przez Lagerfelda, poświęca się modelowi sneakersów, które wspólnie z Chanel stworzył ambasador marki, Pharell Williams.

W ten ostatni projekt pośrednio zamieszany jest też adidas. Amerykański wokalista i producent wraz z Chanel customizacji poddali bowiem model Hu NMD Trail, który w limitowanej wersji występuje w czarno-białej kolorystyce i z napisem Chanel oraz Pharrell na każdym z butów:

Pop-up Chanel w Colette otwarty będzie od 30 października do 25 listopada, jeśli więc będziecie w tym czasie w Paryżu, to wiecie już, że musicie zahaczyć o Rue Saint Honore!

 

Zobacz także:

Z OSTATNIEJ CHWILI: paryskie Colette zamyka się po 20 latach!

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel, Prada a może Gucci? Dowiedzcie się, które marki były najczęściej wyszukiwane w czasie Tygodni Mody

Fashion Week za nami, więc czas na podsumowania. Jak myślicie, które pokazy były tymi, które wzbudziły największe emocje? Szpitalny klimat w czasie pokazu Gucci czy może drony na wybiegu Dolce&Gabbana, a może najwięcej zamieszania w sieci wprowadził jesienny klimat z pokazu Chanel? Portal Business of Fashion opublikował listę dzięki, której możemy się dowiedzieć, które marki były najpopularniejsze w czasie poszczególnych Tygodni Mody. Wszystkie dane użytkowników Instagrama. Jak się okazało w Nowym Jorku rządził Tom Ford, w Londynie wydarzeniem tygodnia była ostatnia kolekcja Christophera Baileya. W Mediolanie Prada została wyprzedzona przez surrealistyczny pokaz Gucci natomiast w Paryżu triumfowało Chanel. Pełne listy znajdziecie poniżej.

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Nowym Jorku
1. Tom Ford
2. Calvin Klein
3. Ralph Lauren
4. Michael Kors
5. Marc Jacobs

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Londynie
1. Burberry
2. Richard Quinn
3. Christopher Kane
4. Teatum Jones
5. Delpozo

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Mediolanie
1. Gucci
2. Prada
3. Fendi
4. Versace
5. Moschino

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Paryżu
1. Chanel
2. Dior
3. Louis Vuitton
4. Saint Laurent
5. Balmain

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności