Chanel wypuścił bumerang z logiem za 1300 dolarów. W sieci wrze

Kultowe domy mody zawsze mają chrapkę na więcej. Nie można ich za to winić  – to w końcu biznes, który musi przynosić zyski. Czasami jednak – jak teraz w przypadku Chanel – wyobraźnia twórców posuwa się chyba o krok za daleko. Na szczęście w dobie Internetu łatwo zweryfikować poczynania wielkich marek. Ta konkretnie weryfikacja nie przebiegła pomyślnie…

Bumerang to broń używana przez rdzennych mieszkańców Australii, a więc Aborygenów. Z czasem stała się jednak elementem miejskich zabaw, licznych powiedzeń oraz symbolem. Teraz ten symbol doczekał się niespodziewanego kompana, a więc loga Chanel. To nie żart, francuski dom mody włączył go do swojej kolekcji sportowej, w której znajdziemy także rakietę do tenisa (1500 dolarów) czy rakiety do ping ponga (zestaw dwóch prawie 3500 dolarów).

To jednak bumerang wzbudził największe zamieszanie, bo bezpośrednio odnosi się do kultury rdzennych Australijczyków, którzy znajdują się dziś w nieciekawej pozycji. Przez kolonializm i późniejszą nieodpowiedzialną politykę są grupą najbiedniejszych mieszkańców wyspy, często pozostając na marginesie społeczeństwa. 1300 dolarów to często dla nich nieosiągalna kwota. – Bumerang Chanel jest przykładem tego, jak zachodnie społeczeństwa próbują uprościć kulturę Aborygenów – skomentował sprawę Nathan Sentance z Australian Museum.

Chanel postanowiło wydać oświadczenie, w którym podkreśla „poszanowanie dla innych kultur” oraz „przeprasza osoby, które czują się urażone”. Produkt cały czas jest dostępny, Aborygeni cały czas są wykluczani, a konta Chanel cały czas są wypełnione po brzegi.

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel nowym sponsorem renowacji Grand Palais

Chanel niedawno ogłosiło swój najnowszy projekt, tym razem niekoniecznie związany z modą, a… architekturą. Francuska marka postanowiła bowiem zostać sponsorem renowacji Grand Palais w Paryżu.

Współpraca pomiędzy Chanel oraz jednym z najbardziej spektakularnych lokalizacji w Paryżu, Grand Palais, trwa już bardzo długo. To właśnie tam odbywały się najbardziej spektakularne pokazy legendarnego domu mody, nic więc dziwnego, że to Chanel postanowiło zasponsorować jego renowację. Prace nad nowym wcieleniem Grand Palais planowo mają się rozpocząć w grudniu 2020 roku i potrwają do 2024 r. Na ten projekt Chanel rzekomo ma wydać jedyne 25 milionów euro, dlatego nie mamy wątpliwości, że po renowacji Grand Palais będzie robiło jeszcze większe wrażenie niż dotychczas.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności