Chanel i Karl Lagerfeld na ścieżce wojennej z Meryl Streep

Najjaśniejsza gwiazda Hollywood na zbliżającą się galę Oscarów miała pojawić się w kreacji couture domu mody Chanel. Meryl jednak najwyraźniej pokusiła się o dodatkowy zarobek, co mocno zirytowało Lagerfelda.

Gala Oscarów to jedno z najważniejszych, jak nie najważniejsze wydarzenia dla śmietanki Hollywood. Od lat niepodzielnie bryluje w niej Meryl Streep, która dzięki wielkiemu talentowi, inteligencji, poczuciu humoru i urodzie rozkochała w sobie zarówno branżę filmową, jak i widzów.

Okazuje się jednak, że nie wszyscy są w stanie zaakceptować królewski styl bycia Streep. Karl Lagerfeld na łamach WWD ujawnił właśnie szczegóły współpracy pomiędzy Chanel, a ekipą aktorki, której kulisy przedstawiają nieco inny wizerunek Meryl, niż znamy z mediów.

Okazuje się, że Meryl na zbliżającą się galę miała założyć kreację couture od Chanel. Najpierw została wybrana propozycja, która poleciała z Paryża do Nowego Jorku. Po wstępnych przymiarkach zaznaczono rzeczy do poprawy, więc sukienka wróciła do Europy. Po poprawkach, właściwie blisko finalizacji całego procesu, podwładni Streep powiedzieli, że… rezygnują ze współpracy, ponieważ Meryl dostała propozycje zapłaty za pokazanie się w kreacji innego domu mody.

Chanel od lat prowadzi politykę braku wynagrodzeń dla gwiazd za pojawianie się w ich projektach. – Szyjemy, wprowadzamy poprawki, dajemy kreacje w prezencie, lecz nigdy nie płacimy – tłumaczy Lagerfeld w rozmowie z WWD. Projektant nie ukrywa swojego rozczarowania. – To wybitna aktorka, ale zachowała się naprawdę tanio – powiedział dobitnie Karl.

Pozostaje współczuć temu, kto zaproponował Streep zapłatę za kreację. Nieświadomy sytuacji dom mody będzie teraz na cenzurowanym zupełnie nie ze swojej winy.

ZobaczSchowaj komentarze

Na wczorajszym rozdaniu Złotych Globów dominował jeden rodzaj makijażu!

Tak jak zapowiadano tegoroczną galę rozdania Złotych Globów spowiła czerń. Wszystkie gwiazdy pojawiły się na czerwonym dywanie ubrane w kreacje w tym odcieniu, manifestując w ten sposób swoje poparcie dla ruchu #TimesUp. Ale na szczęście postanowiły tą podstawową barwą, ocieplić energetycznym kolorem.  A co najlepiej pasuje do czerni? Oczywiście wszystkie rodzaje czerwieni. Od strażackiej czerwieni przez karmin po burgund i fuksję. Tracee Ellis Ross, postawiła na matową wersję Chanel. Korona Claire Foy wybrała musującą połączenie czerwieni z pomarańczową, podobnie jak Christina Hendricks, natomiast Gal Gadot miał na sobie czerwień zmieszaną z purpury. Ale to tylko niektóre z nich. Zobaczcie jak aktorki pięknie się prezentowały.

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności