MODA

Cara Delevingne twarzą kampanii Puma

25.09.2016 Redakcja Fashion Magazine

Cara Delevingne twarzą kampanii Puma

Nowa sesja wizerunkowa sportowego giganta nosi tytuł „Do You”, który ma przede wszystkim zainspirować wszystkich do zaakceptowania siebie bez względu na wady. W dodatku, hasło promuje również to, że każdy z nas jest inny i na swój sposób wyjątkowy. Sesja zdjęciowa odbyła się na ulicach Manhattanu w Nowym Jorku, chyba najbardziej zdywersyfikowanym mieście na świecie, co dodatkowo podkreśliło inicjatywę.

Gwiazdą kampanii jest oczywiście Cara Delevingne, ale samą sesję wyreżyserował nie kto inny jak Rihanna, prywatnie przyjaciółka supermodelki. Cara pozowała w projektach z nowej kolekcji na nowojorskich ulicach, czy nawet w słynnym Kat’z Deli, a każde zdjęcie wydaje się podkreślać inną cechę wybuchowej osobowości modelki. Lubimy!