Cara Delevingne twarzą kampanii Puma

Od kiedy Cara ogłosiła, że rezygnuje z modelingu na rzecz aktorstwa, jej udział w kampaniach i pokazach bardzo się ograniczył, a supermodelka podchodziła bardzo selektywnie do tego w co się zaangażuje, a w co nie. Jak widać potrzeba było samej Rihanny, żeby zmienić jej zdanie. Jakiś czas temu ogłoszono, że Cara została ambasadorką Pumy, a niedawno światło dzienne ujrzała pierwsza kampania z udziałem modelki.

Cara Delevingne twarzą kampanii Puma

Nowa sesja wizerunkowa sportowego giganta nosi tytuł „Do You”, który ma przede wszystkim zainspirować wszystkich do zaakceptowania siebie bez względu na wady. W dodatku, hasło promuje również to, że każdy z nas jest inny i na swój sposób wyjątkowy. Sesja zdjęciowa odbyła się na ulicach Manhattanu w Nowym Jorku, chyba najbardziej zdywersyfikowanym mieście na świecie, co dodatkowo podkreśliło inicjatywę.

Gwiazdą kampanii jest oczywiście Cara Delevingne, ale samą sesję wyreżyserował nie kto inny jak Rihanna, prywatnie przyjaciółka supermodelki. Cara pozowała w projektach z nowej kolekcji na nowojorskich ulicach, czy nawet w słynnym Kat’z Deli, a każde zdjęcie wydaje się podkreślać inną cechę wybuchowej osobowości modelki. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

5 jesiennych trendów w najnowszej kampanii Net-a-Porter

Tym razem gwiazdy kampanii Net-a-porter wybrały się w jesienną podróż do Paryża, gdzie fotografował je Gregory Harris, a stylizowała Morgana Pilcher. Najnowszy spot reklamowy giganta e-commerce’u prezentuje pięć najważniejszych trendów, jakie będziemy nosić  w nadchodzącym sezonie– ciemne kwiatowe printy, odważne kolory, garnitury, ubrania w stylu „cozy” oraz „disco glam”.

Modelki zaangażowane do kampanii, czyli Luna Bijl, Mayowa Nicholas, Jing Wen i Radhika Nair pozują na ulicach francuskiej stolicy ubrane w stylizacje kultowych marek takich jak Balenciaga, Gucci oraz Calvin Klein, ale nie tylko. Twarze najnowszego spotu pojawiają się także w ubraniach pochodzących od obiecujących, dość nowych na rynku marek– między innymi od polskiej projektantki Magdy Butrym czy Brytyjki, Emilii Wickstead.

Szefowa Net-a-Porter– Alison Loehnis wspólnie z detalistą męskiego odpowiednika platformy, Mr Porter twierdzą, że kampania wystylizowana jest tak, aby odzwierciedlała potrzeby klienta podążającego za modą i na własny sposób interpretującego trendy. Takiego, który pragnie wypróbować ubrania gotowe do noszenia od różnych projektantów, ale także dopełnić całą swoją stylizację za pomocą dodatków– butów, torebek i biżuterii.
Patrząc na spot i wykorzystane w nim stylizacje stwierdzamy jedno: jesień w modzie zapowiada się naprawdę ekscytująco!
ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.