Byliśmy na oficjalnej premierze nowego zapachu Lacoste L’Homme!

Jednocześnie świeży i otulający, elegancki i casualowy, odważny i nieustraszony – dokładnie taki, jak Rene Lacoste, legendarny tenisista i założyciel francuskiej marki. Nowy zapach dla mężczyzn L’Homme to wariacja na temat dziedzictwa i wartości, w której przeszłość miesza się z rewolucyjną innowacją. Dzięki zaproszeniu Lacoste i Sirowa byliśmy jedynym portalem z Polski, który mógł osobiście uczestniczyć w uroczystej światowej premierze i wystawie, jaką na cześć założyciela marki zorganizowano w Paryżu. Zobaczcie, jak było!

Przedstawiciele mediów z kilkunastu krajów zostali podzieleni na kilkuosobowe grupy (nam przypadło wyborowe towarzystwo dziennikarzy z Węgier, Czech i Izraela). Dzięki uprzejmości Lacoste wszyscy zatrzymaliśmy się w hotelu Le Meurice – jednym z najstarszych i najbardziej znanych paryskich hoteli, w którym stałym gościem był przed laty Salvador Dali (hotelowa restauracja jego imienia nadal jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej prestiżowych miejsc spotkań w Paryżu). Nasz pobyt zaczęliśmy kameralną kolacją i wspólnym zapoznaniem się ze szczegółowym planem atrakcji zorganizowanych przez markę. Było na co czekać!

Wnętrza hotelu Le Meurice

Poranek zaczęliśmy od niezwykle przyjemnej przesyłki, czyli oficjalnego zaproszenia na światową premierę nowego zapachu Lacoste L’Homme. Wszystkie wydarzenia zaplanowano dopiero na popołudnie, pierwsza część dnia upłynęła nam więc na wspólnym odkrywaniu Paryża razem z przedstawicielami marki i dziennikarzami z innych krajów.

 

Główny przystanek? Centre Pompidou i retrospektywa twórczości Davida Hockneya. Coś wspaniałego! Jeśli wybieracie się do Paryża, koniecznie znajdźcie na nią chwilę.

Wspaniały widok z 6. piętra Centre Pompidou

Po krótkiej wizycie w Colette i wypełnieniu bagażu kolejnymi modowymi magazynami, przyszła pora na przygotowania do najważniejszego punktu wyjazdu, czyli premiery nowego męskiego zapachu, którą poprzedzić miała wystawa poświęcona dziedzictwu założyciela marki i zorganizowana w galerii Lacoste.

 

Podczas wystawy mieliśmy okazję podziwiać wyjątkowe eksponaty: m.in. autentyczne stroje tenisowe marki z lat 50., 60. 80. kilka trofeów Rene Lacoste’a (z Pucharu Davisa, Wimbledonu i French Open), a także ewolucję tenisowych rakiet, w której Lacoste odegrał kluczową rolę – to bowiem on wynalazł i opatentował rakietę ze stali, która zapewniała zdecydowanie większy komfort gry niż jej drewniane poprzedniczki.

Po wystawie przyszła pora na gwóźdź programu, czyli oficjalną premierę nowego zapachu L’Homme sport i prezentację klipu reklamowego. Minimalistyczne wnętrza i ekspozycja idealnie spajały się z prostym designem flakonu, a zapach urzekł nas już od pierwszego psiknięcia: jest jednocześnie pierny i owocowy, silny i zmysłowy, idealny zarówno dla eleganta, jak i dla miłośnika sportu. Wypróbowałyśmy go także na sobie i jesteśmy pod wrażeniem tego, jak pięknie rozwinął się na naszej skórze. Lacoste L’Homme pojawią się w sprzedaży we wrześniu, więc naprawdę warto poczekać – będą idealne na złotą, polską jesień!

Czym byłaby premiera zapachu bez spotkania z jego twórcą? Podczas kameralnej sesji dowiedzieliśmy się nie tylko o wartościach, jakie przyświecały przy tworzeniu zapachu oraz nawiązaniach do dziedzictwa Rene Lacoste’a, ale przede wszystkich o składnikach, wśród których dominując rolę odegrała m.in. mandarynka, imbir i… ekstrakt z czarnego pieprzu. Był także czas na pamiątkowe zdjęcia:

 

Wieczór upłynął pod znakiem uroczystej kolacji, którą marka Lacoste zorganizowała w restauracji Cafe L’Homme. Pyszne francuskie jedzenie, wino i widok na podświetloną wieczorem wieżę Eiffla? Nie mogliśmy być szczęśliwsi!

To był zdecydowanie wyjazd pełen wrażeń i ciekawych (nie tylko zapachowych) doznań. Jeszcze raz dziękujemy marce Lacoste i firmie Sirowa za zaproszenie nas jako jedynego polskiego portalu do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!

ZobaczSchowaj komentarze

Diana Ross wypuściła własne perfumy!

To żywa legenda, prawdziwa dama muzyki popularnej i jedna z najpopularniejszych artystek XX wieku. Wypuszczenie perfum sygnowanych (i nie tylko!) jej nazwiskiem wydawało się więc sprawą oczywistą.

Ross została zaproszona do współpracy przez sieć Home Shopping Network (HSN). – To prawdziwy zaszczyt powitać Dianę Ross w rodzinie HSN i zapewnić jej platformę do dzielenia się nie tylko jej nowym zapachem, ale także historiami, które stały się fundamentem jej błyskotliwej kariery – powiedziała Carmen Bauza z HSN.

No właśnie – zapach jest jedynie częścią przygody, na którą zaprasza artystka. 5 grudnia Diana Ross będzie specjalnym gościem we wszystkich kanałach HSN, a więc w sieci, telewizji i telefonii komórkowej. Będzie opowiadała tam historie ze swojego bogatego życia zawodowego oraz zdradzała kulisy drogi na szczyt.

Flakon zapachu „Diamond Diana” została wycięta ze szklanego diamentu i została osobiście zaprojektowana przez piosenkarkę. Ta 100 mililitrowa konstrukcja składa się z 60 faset tworzących spiczastą czapkę z wewnętrznym monogramem „Diamond Diana”. Precyzyjne linie butelki tworzą pryzmat światła otaczającego projekt. Butelka znajduje się w pudełku z czarnego aksamitu, ozdobionym jedwabną czernią i falbanką Bordeaux. „Diamond Diana by Diana Ross” jest wytłoczona 24-karatowym, błyszczącym złotym pyłem. W każdym pudełku dodatkowo znajduje się specjalna wiadomość od legendy. Koszt takiego cacka to 95 dolarów i już można je zamawiać na stronie HSN.

To projekt nie mniej magiczny niż sama Diana. Doskonałe!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.