Byliśmy na oficjalnej premierze nowego zapachu Lacoste L’Homme!

Jednocześnie świeży i otulający, elegancki i casualowy, odważny i nieustraszony – dokładnie taki, jak Rene Lacoste, legendarny tenisista i założyciel francuskiej marki. Nowy zapach dla mężczyzn L’Homme to wariacja na temat dziedzictwa i wartości, w której przeszłość miesza się z rewolucyjną innowacją. Dzięki zaproszeniu Lacoste i Sirowa byliśmy jedynym portalem z Polski, który mógł osobiście uczestniczyć w uroczystej światowej premierze i wystawie, jaką na cześć założyciela marki zorganizowano w Paryżu. Zobaczcie, jak było!

Przedstawiciele mediów z kilkunastu krajów zostali podzieleni na kilkuosobowe grupy (nam przypadło wyborowe towarzystwo dziennikarzy z Węgier, Czech i Izraela). Dzięki uprzejmości Lacoste wszyscy zatrzymaliśmy się w hotelu Le Meurice – jednym z najstarszych i najbardziej znanych paryskich hoteli, w którym stałym gościem był przed laty Salvador Dali (hotelowa restauracja jego imienia nadal jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej prestiżowych miejsc spotkań w Paryżu). Nasz pobyt zaczęliśmy kameralną kolacją i wspólnym zapoznaniem się ze szczegółowym planem atrakcji zorganizowanych przez markę. Było na co czekać!

Wnętrza hotelu Le Meurice

Poranek zaczęliśmy od niezwykle przyjemnej przesyłki, czyli oficjalnego zaproszenia na światową premierę nowego zapachu Lacoste L’Homme. Wszystkie wydarzenia zaplanowano dopiero na popołudnie, pierwsza część dnia upłynęła nam więc na wspólnym odkrywaniu Paryża razem z przedstawicielami marki i dziennikarzami z innych krajów.

 

Główny przystanek? Centre Pompidou i retrospektywa twórczości Davida Hockneya. Coś wspaniałego! Jeśli wybieracie się do Paryża, koniecznie znajdźcie na nią chwilę.

Wspaniały widok z 6. piętra Centre Pompidou

Po krótkiej wizycie w Colette i wypełnieniu bagażu kolejnymi modowymi magazynami, przyszła pora na przygotowania do najważniejszego punktu wyjazdu, czyli premiery nowego męskiego zapachu, którą poprzedzić miała wystawa poświęcona dziedzictwu założyciela marki i zorganizowana w galerii Lacoste.

 

Podczas wystawy mieliśmy okazję podziwiać wyjątkowe eksponaty: m.in. autentyczne stroje tenisowe marki z lat 50., 60. 80. kilka trofeów Rene Lacoste’a (z Pucharu Davisa, Wimbledonu i French Open), a także ewolucję tenisowych rakiet, w której Lacoste odegrał kluczową rolę – to bowiem on wynalazł i opatentował rakietę ze stali, która zapewniała zdecydowanie większy komfort gry niż jej drewniane poprzedniczki.

Po wystawie przyszła pora na gwóźdź programu, czyli oficjalną premierę nowego zapachu L’Homme sport i prezentację klipu reklamowego. Minimalistyczne wnętrza i ekspozycja idealnie spajały się z prostym designem flakonu, a zapach urzekł nas już od pierwszego psiknięcia: jest jednocześnie pierny i owocowy, silny i zmysłowy, idealny zarówno dla eleganta, jak i dla miłośnika sportu. Wypróbowałyśmy go także na sobie i jesteśmy pod wrażeniem tego, jak pięknie rozwinął się na naszej skórze. Lacoste L’Homme pojawią się w sprzedaży we wrześniu, więc naprawdę warto poczekać – będą idealne na złotą, polską jesień!

Czym byłaby premiera zapachu bez spotkania z jego twórcą? Podczas kameralnej sesji dowiedzieliśmy się nie tylko o wartościach, jakie przyświecały przy tworzeniu zapachu oraz nawiązaniach do dziedzictwa Rene Lacoste’a, ale przede wszystkich o składnikach, wśród których dominując rolę odegrała m.in. mandarynka, imbir i… ekstrakt z czarnego pieprzu. Był także czas na pamiątkowe zdjęcia:

 

Wieczór upłynął pod znakiem uroczystej kolacji, którą marka Lacoste zorganizowała w restauracji Cafe L’Homme. Pyszne francuskie jedzenie, wino i widok na podświetloną wieczorem wieżę Eiffla? Nie mogliśmy być szczęśliwsi!

To był zdecydowanie wyjazd pełen wrażeń i ciekawych (nie tylko zapachowych) doznań. Jeszcze raz dziękujemy marce Lacoste i firmie Sirowa za zaproszenie nas jako jedynego polskiego portalu do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!

ZobaczSchowaj komentarze

Córka Cindy Crawford twarzą perfum Daisy Marca Jacobsa

Kaia Gerber, 15- letnia córka amerykańskiej topmodelki, została twarzą kultowych perfum Daisy Marca Jacobsa, które w tym roku obchodzą 10-lecie istnienia. Zobaczcie kampanię i uroczą Kaię!

Córka Cindy Crawford, Kaia Gerber, rozpoczęła współpracę z marką Marc Jacobs Beauty w zeszłym roku, a mogliśmy ją wtedy oglądać m.in w kampanii żelowych kredek do oczu. 15-latka sprawdziła się w roli ambasadorki, więc było to tylko kwestią czasu, aż zobaczymy ję w reklamie perfum tej marki.  I stało się. W piątek oficjalnie ogłoszono, że Kaia została twarzą zapachu Daisy, który, co jest nie bez znaczenia, obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia na rynku.

Kampania promująca zapach jest urocza, a chciałoby się nawet powiedzieć idylliczna. Na łące pełnej stokrotek, obok córki Crawford zobaczymy także Sofię Mechetner i Dilię Martins. Wszystkie trzy zostały sfotografowane w białych, zwiewnych sukienkach i rozpuszczonych włosach. Dziewczyny przypinają nam trochę bohaterki filmu „Przekleństwa niewinności ” w reżyserii Sofii Coppoli.

Zapach opakowany we flakon z kwiatowym zamknięciem wita nas dobrze znanymi nutami zapachowymi m.in:  gardenii, jaśminu i akordami poziomki.  Czyli świeży, bardzo kobiecy, owocowo-kwiatowy idealny na wiosnę i nadchodzące lato.

 

Oficjalnie kampania rusza w kwietnia, ale my już chciałyśmy podzielić się z wami tą bardzo wiosenną wiadomością. A poniżej zobaczcie film promujący zapach. My jesteśmy zachwycone!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.