Byli dziecięcymi gwiazdami reklam. Jak wyglądają i kim są dzisiaj?

Niektórzy zrobili wielkie kariery, inni odsunęli się od show-biznesu. Wszystkich łączy jedno: w dzieciństwie użyczyli swojego wizerunku, który na stałe wrył się w naszą pamięć. Co robią dzisiaj? Jak wyglądają? Czym się zajmują? Sprawdziliśmy!

Byli dziecięcymi gwiazdami reklam. Jak wyglądają i kim są dzisiaj?
To słońce niektórych hipnotyzowało, innych przerażało. Buzi i śmiechu tej gwieździe użyczyła 19-letnia dziś Jessica Smith. Co ciekawe w ramach wynagrodzenia dziewięciomiesięczne dziecko dostało 250 dolarów oraz wielkie pudło z zabawkami. Teraz dziewczyna studiuje taniec.
ZobaczSchowaj komentarze

Badania wykazały, że seks NIE sprzedaje!

Każdy kraj ma swoją reklamę z kobietą osiągającą orgazmistyczne podniecenie na widok nowej torebki, płynu do płukania czy tabletki na ból brzucha. To nie tylko szowinistyczna kalka, lecz także przekonanie, że ukazywanie nawet niedosłownego seksu sprzeda wszystko. Nic bardziej mylnego.

Naukowcy z University of Illinois opublikowali właśnie wyniki swoich szerokich badań uwzględniających 80 innych badań i raportów dotyczących branży reklamowej i seksu. Ich wnioski są jasne – wmawianie nam, że „sex sells” jest nieuprawnionym nadużyciem.

Okazuje się, że seks w reklamach rzeczywiście zwraca naszą uwagę, lecz niekoniecznie przekłada się to na sprzedaż. Naukowcy odkryli fakt, który znamy od dawna – wciskanie półnagich ludzi, ponętnego wzroku i westchnień rozkoszy do kampanii proszku do prania, nowego samochodu czy telefonu wpływają negatywnie na przekaz reklamy. Człowiek okazuje się nie być aż tak prymitywny, jak starają się nam to wmówić i nie myśli jedynie swoim kroczem.

– Skuteczność reklam z odwołaniami seksualnymi zależy od tego, co tak naprawdę chce się sprzedać – mówi w rozmowie z Yahoo Style John G. Wirtz, główny autor badania i adiunkt Uniwersytetu Illinois. – Reklamodawcy powinni częściej zastanawiać się czy ich marki i produkty pasują do oczekiwań ludzi – dodaje.

O ile więc półnagi Justin Bieber w reklamie Calvin Klein Underwear jest jakoś usprawiedliwiony, o tyle orgazmy kobiet w reklamie batonów nie są już zbyt mile widziane – przynajmniej tak wynika z badań uniwersytetu. A jak jest naprawdę? O tym oczywiście zadecydujemy sami. Portfelami.

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.