Byli dziecięcymi gwiazdami reklam. Jak wyglądają i kim są dzisiaj?

Niektórzy zrobili wielkie kariery, inni odsunęli się od show-biznesu. Wszystkich łączy jedno: w dzieciństwie użyczyli swojego wizerunku, który na stałe wrył się w naszą pamięć. Co robią dzisiaj? Jak wyglądają? Czym się zajmują? Sprawdziliśmy!

Byli dziecięcymi gwiazdami reklam. Jak wyglądają i kim są dzisiaj?
To słońce niektórych hipnotyzowało, innych przerażało. Buzi i śmiechu tej gwieździe użyczyła 19-letnia dziś Jessica Smith. Co ciekawe w ramach wynagrodzenia dziewięciomiesięczne dziecko dostało 250 dolarów oraz wielkie pudło z zabawkami. Teraz dziewczyna studiuje taniec.
ZobaczSchowaj komentarze

Calvin Klein oskarżone o seksualizację dzieci! Reklama marki zniknęła z brytyjskich sklepów

Tydzień bez skandalu w świecie mody to tydzień stracony. Tym razem poszło o rzekomą seksualizację dzieci na jednym ze zdjęć reklamowych Calvina Kleina, które zawisło w sieci sklepów House of Fraser.

Do sieci House of Fraser, która posiada kilkadziesiąt sklepów w całej Wielkiej Brytanii, napłynęło w krótkim czasie dużo skarg od klientów opisujących zbyt dwuznaczne zdjęcie modelki stylizowanej na bardzo młodą dziewczynę, która zalotnie podnosi ramiączko swojego biustonosza.

Tą modelką jest Lulu Tenney, w świecie mody znana po prostu jako Lulu. Dziewczyna jest główną gwiazdą obecnej kampanii marki. Raf Simons określił ją swego czasu wręcz jako „nowicjuszkę” oraz „najświeższą z twarzy”.

House of Fraser szybko zareagowało na pojawiające się coraz liczniej głosy protestów, choć – co jest sankcjonowane prawnie – każda modelka biorąca udział w reklamie musi mieć powyżej 18 lat. Lulu więc jest pełnoletnia, choć stylizowana na sporo młodszą. To przesądziło o decyzji sieci. „Potwierdzamy, że kontrowersyjne reklamy są usuwane z naszych sklepów” – napisała w lakonicznym oświadczeniu rzeczniczka House of Fraser.

Dokładnie takich przypadków było już wiele, o czym niedawno przypomnieliśmy w analizie najbardziej kontrowersyjnych reklam. Komu więc zależy na takim skandalu? Chyba jedynie marce, która świadomie, lecz niebezpiecznie, gra na ludzkich emocjach. Nie brakuje bowiem przykładów na to, że seks sprzedaje, a skandalizujący seks sprzedaje podwójnie. Calvin Klein i jego bielizna są tego najlepszym dowodem.

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.