Brytyjski „Vogue” szykuje na listopad prawdziwą rewolucję

Swoisty ruch społeczny, który przeciwstawia się sugerowanym przez dziesięciolecia przez prasę kobiecą ideałom piękna może odnotować kolejny sukces: listopadowe wydanie brytyjskiego „Vogue’a” będzie pozbawione modelek, a w ich roli znajdą się „normalne” kobiety.

Numer będzie podpisany jako „real” i „model-free zone”. Brytyjska redakcja postanowiła dać wolne dziewczynom z wybiegów, a na swoje łamy zaprosić przedsiębiorczynie i kobiety nauki, które dotąd nigdy nie występowały w roli modelek, a ich naturalne kształty z pewnością przyprawiłyby Annę Wintour o zawrót głowy.

Na okładce widzimy aktorkę Emily Blunt, która pojawiła się również na wszystkich reklamach w środku magazynu. Prócz niej poznamy historyczkę architektury Shumi Bose, która zaprezentuje się w kostiume Max Mary, działaczkę charytatywną Britę Fernandez (sesja w bluzce w groszki od Michaela Korsa) czy twórczynię lodów Kitty Travers, która pokaże się w kostiumie od Hermes.

Działacze społeczni chwalą inicjatywę „Vogue’a”, lecz ta z pewnością nie zyskałaby przychylności w środowisku amerykańskiej redakcji, która wciąż wynosi na ołtarze bardzo szczupłe kobiety o niemal perfekcyjnym wyglądzie. Wygląda jednak na to, że kolejna tama w świecie mody pękła.

ZobaczSchowaj komentarze

Lewys Ball, urodowy bloger, został twarzą marki Rimmel

Ma zaledwie 17 lat, ale już prawie 50 tysięcy obserwatorów na Instagramie i jeszcze więcej widzów na YouTubie. Teraz został twarzą nowej odsłony marki Rimmel. Lewys Ball jest świeżym nabytkiem branży urodowej i wygląda na to, że zostanie w niej na dłużej!

To już kolejny raz, gdy popularna marka kosmetyczna zaprosiła do współpracy mężczyznę, a nie – jak to się przyjęło – kobietę. Pisaliśmy już o współpracach marek Maybelline czy CoverGirl. Teraz przyszedł czas na Rimmel, który do kampanii #LiveTheLondonLook zaprosił 17-letniego Lewysa Ball.

snap from yesterday’s shoot, can’t wait for you guys to see it all😇 makeup done by the amazing @doritanissen 💆🏻‍♂️

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika lew (@lookingforlewys)

Mimo młodego wieku chłopak ma na swoim koncie spore sukcesy. Współpraca z potęgą kosmetyczną jest z pewnością kolejną siłą napędową dla nastolatka. Cieszy, że firmy kosmetyczne zaczynają dostrzegać niszę i potencjał, jaki daje współpraca z mężczyznami. A tym, którzy krzywią się na męski makijaż, pragniemy przypomnieć, że to mężczyźni słynęli z malowania się trzysta czy – uwaga – trzydzieści lat temu. Chyba nikt nie ma wątpliwości, ze Ozzy Osbourne, Freddie Mercury czy Marilyn Manson nie byliby tak zachwycający, gdyby nie ich makijaże.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.