Brytyjski urząd wycofuje reklamę z Carą Delevingne. „Nie spełnia standardów” [SONDA]

Cara Delevingne jest ambasadorką marki Rimmel, więc bannery z nią, reklamy prasowe oraz wideo są na porządku dziennym. Jak się okazuje – nie w Wielkiej Brytanii, gdzie urząd zajmujący się kontrolą reklam kazał wycofać reklamę telewizyjną.

Kontrowersje Advertising Standards Authority, brytyjskiego urzędu zajmującego się monitoringiem reklam, wzbudziła reklama Rimmel z udziałem Cary, gdzie modelka reklamuje mascarę. Zdaniem urzędników reklama „nie spełnia standardów” brytyjskiego prawa, ponieważ „wprowadza w błąd”. ASA kwestionuje jej wiarygodność wnosząc, że w wideo nie są pokazane prawdziwe, a doczepione rzęsy Delevingne. Tym samym wydano dekret, w ramach którego reklama „nie może ukazywać się w obecnym kształcie” i musi być natychmiastowo wycofana.

Rimmel w specjalnym oświadczeniu cytowanym przez „The Guardian” możemy przeczytać, że marka nie poczuwa się do winy, ponieważ „film został poddany obróbce graficznej, lecz cały czas wiernie pokazywał produkt”. Firma kosmetyczna wyraziła swoje ubolewanie decyzją ASA, jednak nie zamierza tworzyć nowego wideo skierowanego specjalnie na rynek brytyjski.

Obejrzyjcie sami tę reklamę i zdecydujcie, kto ma rację w tym sporze.

Kto ma racje w tym sporze?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

Wszystkie tajemnice torebki królowej Elżbiety

Wydawałoby się, że sędziwa królowa nie musi kłopotać się czymś tak przyziemnym jak torebka, a fakt, że zawsze z nią chodzi, jest jej wyłącznym kaprysem. Nic bardziej mylnego! Bliski współpracownik rodziny królewskiej zdradza szczegóły ukochanego dodatku monarchini.

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki, dzięki którym poczujecie się jak na egzotycznych wakacjach!

Tous

Woda toaletowa Bonjour Senorita
od 235 zł

Tonymoly

Krem do rąk
35 zł

Mac

Fruity Juicy Prep + Prime Fix
90 zł

Perfecta SPA

Masło do ciała Pinacolada
15,90 zł

Nivea

Żel pod prysznic
8,49 zł

Rimmel

Lakier do paznokci Super Gel
19,99 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.