Brytyjski urząd wycofuje reklamę z Carą Delevingne. „Nie spełnia standardów” [SONDA]

Cara Delevingne jest ambasadorką marki Rimmel, więc bannery z nią, reklamy prasowe oraz wideo są na porządku dziennym. Jak się okazuje – nie w Wielkiej Brytanii, gdzie urząd zajmujący się kontrolą reklam kazał wycofać reklamę telewizyjną.

Kontrowersje Advertising Standards Authority, brytyjskiego urzędu zajmującego się monitoringiem reklam, wzbudziła reklama Rimmel z udziałem Cary, gdzie modelka reklamuje mascarę. Zdaniem urzędników reklama „nie spełnia standardów” brytyjskiego prawa, ponieważ „wprowadza w błąd”. ASA kwestionuje jej wiarygodność wnosząc, że w wideo nie są pokazane prawdziwe, a doczepione rzęsy Delevingne. Tym samym wydano dekret, w ramach którego reklama „nie może ukazywać się w obecnym kształcie” i musi być natychmiastowo wycofana.

Rimmel w specjalnym oświadczeniu cytowanym przez „The Guardian” możemy przeczytać, że marka nie poczuwa się do winy, ponieważ „film został poddany obróbce graficznej, lecz cały czas wiernie pokazywał produkt”. Firma kosmetyczna wyraziła swoje ubolewanie decyzją ASA, jednak nie zamierza tworzyć nowego wideo skierowanego specjalnie na rynek brytyjski.

Obejrzyjcie sami tę reklamę i zdecydujcie, kto ma rację w tym sporze.

Kto ma racje w tym sporze?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

Bruce Weber oskarżony o molestowanie seksualne. „Jak daleko się posuniesz?”

Emancypacja ofiar przemocy seksualnej trwa. Kolejnym wielkim nazwiskiem oskarżonym o molestowanie swoich pracowników jest Bruce Weber, ikona fotografii. Sprawa właśnie trafiła na sądową wokandę.

Oskarżycielem i domniemaną ofiarą jest model Jason Boyce, który pracował z Weberem w 2014 roku. Wtedy właśnie miało dojść do sytuacji, którą ten postanowił teraz wyjawić. Boyce złożył już wyjaśnienia na policji. Jego zeznania, do których dotarli dziennikarze, nie pozostawiają złudzeń. „(Bruce – przyp. red.) zrobił kilka zdjęć i poprosił, żebym zdjął ubranie. Później kazał mi się pozbyć bielizny. Mówił, żebym poczuł, dokąd zmierza energia. Kiedy włożył mi palce do ust, wyszeptał mi do ucha: Jak daleko się posuniesz? Jak ambitny jesteś?” – możemy przeczytać w aktach.

Bruce Weber to jeden z najbardziej znanych fotografów świata mody. Ma na swoim koncie współprace z takimi markami, jak Calvin Klein,  Abercrombie & Fitch, Revlon, Versace czy Ralph Lauren oraz takimi tytułami, jak „Vogue”, „GQ”, „Vanity Fair”, „Elle”, „Life”, „Interview” czy „Rolling Stone”.

Artysta nie skomentował jeszcze tych doniesień.

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności