Brooklyn Beckham wydaje książkę

Większość prawdopodobnie wróżyłaby mu karierę w branży mody lub muzyki. Tymczasem Brooklyn, najmłodszy syn Victorii i Davida Beckham z powodzeniem realizuje swoje fotograficzne pasje. Na koncie ma już między innymi kampanię Burberry, a teraz szykuje się do wydania swojego pierwszego drukowanego zbioru zdjęć. Poznajcie szczegóły!

Brooklyn Beckham może i należy do grona uprzywilejowanych dzieciaków, ale od kilku lat konsekwentnie podąża za swoją pasją i ciężko pracuje, aby doskonalić się w tym, co kocha najbardziej – fotografii. Syn jednego z najlepszych brytyjskich piłkarzy i byłej „spicetki” spędził zeszłe lato w Nowym Jorku, gdzie doskonalił swoje fotograficzne umiejętności pod okiem profesjonalistów. Zarówno on, jak i jego mentorzy muszą być bardzo zadowoleni z efektów, skoro za nieco ponad pół roku w sprzedaży pojawi się debiutancka książka 17-latka.

„What I See” będzie zbiorem 300 fotografii dokumentujących świat oczami Beckhama i ukaże się nakładem wydawnictwa Penguin Random House Children. Datę premiery zaplanowano na maj 2017, jednak już teraz można złożyć zamówienie przedsprzedaży. Koszt wydania w twardej oprawie i z podpisem autora to 21 dolarów, a egzemplarz w miękkiej okładce i bez autografu – 16.

Skusicie się? My na pewno!

A photo posted by bb (@brooklynbeckham) on

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Nenukko jesień-zima 2016

Kampanie Nenukko mają w zwyczaju poruszać ważne kwestie społeczne lub ekologiczne. Tym razem marka chce zwrócić uwagę na zagrożenie, w obliczu którego postawiona jest nasza przyroda. W rolę bohaterki kampanii wcieliła się znana aktorka – Agata Buzek, która często zabiera głos w sprawach dotyczących ochrony niszczenia zasobów natury. Zobaczcie, jakie efekty udało się osiągnąć ekipie pracującej na planie.

Kampania Nenukko jesień-zima 2016

Kolekcja Nenukko prezentuje bardzo groźną wizję przyszłości, w której przyroda uległa całkowitej degradacji poprzez ludzką bezmyślność. Marka chce zwrócić uwagę na szkody, jakie wyrządza człowiek chcąc osiągnąć korzyści materialne oraz polityczne. Przyroda, w tym wypadku, staje na kolejnym planie zaraz za władzą i wpływami.

Z tego powodu, zdjęcia Łukasza Ziętka ukazują spustoszenie oraz świat, w którym nie ma roślin ani śladów życia. Fauna i flora zostały jedynie w postaci ostatnich szczątek. Na podłodze studia rozsypano biały pył, a scenografię stanowią spalone obrazy pokazane na tle białych, surowych ścian. Są symbolem destrukcji, zniszczenia oraz reliktu z utraconej przeszłości. Tematyka tej sesji nawiązuje do pozyskiwania drewna dzięki wycince Puszczy Białowieskiej oraz niepokojącego raportu  FAO z 2015 roku na temat stanu zalesienia Europy (State of Europe’s Forests 2015).

Twarzą kampanii została Agata Buzek – czynna działaczka na rzecz praw człowieka, aktywna wegetarianka broniącą praw zwierząt i silna osobowość regularnie angażującą się akcje społeczne. Dzięki temu jej obecność jest autentyczna i buduje taki sam wizerunek marki. Aktorka została ubrana w przeskalowane stylizacje uzupełnione udrapowanymi szalami. Sporą część kolekcji stanowią oversize’owe kurtki z kapturem z licznymi kieszeniami, spodnie z zakładkami przy kieszeniach, koszule oraz klasyczne płaszcze. Warto zaznaczyć, że w poprzedniej kampanii wzięła udział wokalistka – Reni Jusis, która także jest znana ze swojego ekologicznego stylu życia.

Wśród kolorów dominują szarości, złamane zielenie, brązy oraz beże, gdzieniegdzie przełamane błękitem, granatem, pasiastymi wzorami oraz kratą. Marka użyła tkanin takich jak drelich, dzianiny swetrowe oraz popelina. Kolekcja jest bardzo oszczędna i stonowana, nie ma w niej wielu dekoracyjnych elementów oraz zabiegów krawieckich. Nenukko stanowczo stawia na użytkowy oraz funkcjonalny charakter kolekcji.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.