Brooklyn Beckham wydaje książkę

Większość prawdopodobnie wróżyłaby mu karierę w branży mody lub muzyki. Tymczasem Brooklyn, najmłodszy syn Victorii i Davida Beckham z powodzeniem realizuje swoje fotograficzne pasje. Na koncie ma już między innymi kampanię Burberry, a teraz szykuje się do wydania swojego pierwszego drukowanego zbioru zdjęć. Poznajcie szczegóły!

Brooklyn Beckham może i należy do grona uprzywilejowanych dzieciaków, ale od kilku lat konsekwentnie podąża za swoją pasją i ciężko pracuje, aby doskonalić się w tym, co kocha najbardziej – fotografii. Syn jednego z najlepszych brytyjskich piłkarzy i byłej „spicetki” spędził zeszłe lato w Nowym Jorku, gdzie doskonalił swoje fotograficzne umiejętności pod okiem profesjonalistów. Zarówno on, jak i jego mentorzy muszą być bardzo zadowoleni z efektów, skoro za nieco ponad pół roku w sprzedaży pojawi się debiutancka książka 17-latka.

„What I See” będzie zbiorem 300 fotografii dokumentujących świat oczami Beckhama i ukaże się nakładem wydawnictwa Penguin Random House Children. Datę premiery zaplanowano na maj 2017, jednak już teraz można złożyć zamówienie przedsprzedaży. Koszt wydania w twardej oprawie i z podpisem autora to 21 dolarów, a egzemplarz w miękkiej okładce i bez autografu – 16.

Skusicie się? My na pewno!

A photo posted by bb (@brooklynbeckham) on

ZobaczSchowaj komentarze

Dolce & Gabbana kochają millenialsów!

Jeśli od dłuższego czasu zauważyliście, że duet Dolce & Gabbana „puszcza oko” do millenialsów to zdecydowanie macie racje! Włoska marka do swojej fascynacji tą grupą przyznaje się po raz kolejny, tym razem wydając książkę “Dolce & Gabbana Generation Millennials: The New Renaissance”. Zobaczcie, co znajdziecie w środku!

 

Wydana w formie kołozeszytu książka w środku wygląda niczym album z wycinkami. Ta forma ma celebrować oraz dokumentować pokolenie millenialsów, a także erę cyfrową, w której się urodzili i wychowali. “Z dumą dzielimy się ważną częścią naszej historii z młodymi ludźmi za pomocą książki, dzięki której mogli opowiedzieć swoją niepowtarzalną wizję świata Dolce&Gabbana.” – piszą w oświadczeniu włoscy projektanci. Na jej stronach możemy zobaczyć sławnych, popularnych przedstawicieli pokolenia millenialsów takich jak: Lucky Blue Smith, Pixie Lott, Gabriel-Kane Day-Lewis, Corinne Foxx, ale i wielu innych.

Jeśli jesteście zainteresowani najnowszą publikacją wydaną przez Rizzoli to od 14 listopada będziecie mogli uzupełnić swoją domową biblioteczkę. Jednak zanim zamówicie swój egzemplarz pamiętajcie o pewnym haczyku –  przyszykujcie wolne 200 dolarów na jej zakup!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.