brak kategorii

BRAN: sportowy minimalizm

01.08.2016 Justyna Majka

BRAN: sportowy minimalizm

Marka BRAN (BRA + RUN) chciałaby złamać kolorową i krzykliwą stylistykę, która obowiązuje na większości siłowni, dlatego proponuje stroje sportowe w stonowanej kolorystyce. Dominuje tu czerń, szarości oraz beże. Szczególnie jest to widoczne w ich drugiej kolekcji zatytułowanej „Safari Blues”. Inspiracją do jej stworzenia było życie kenijskich kobiet oraz natura otaczająca człowieka żyjącego na Czarnym Lądzie. Z tego powodu na niektórych modelach pojawia się motyw żyrafy.

Aby stroje były maksymalnie wygodne założycielki rozdały je zaprzyjaźnionym sportsmenkom, które testowały je podczas swoich codziennych treningów. Dzięki temu prawdziwe profesjonalistki miały okazję sprawdzić odszycie, jakość użytych materiałów, grubość gum oraz ilość szwów. Wszystko po to, aby klientki marki. Liczne dyskusje zakończyły się sukcesem, który skutkuje wygodą oraz maksymalnym komfortem.

Za tymi pomysłami stoi biznesowy duet dziewczyn — Alex Kamiński i Karolina Górska, które chcą przekonać Polki swoimi projektami, łączącymi wysmakowany krój i wysokiej jakości oddychające tkaniny. Alex twierdzi, że marka BRAN „jest tym, czym Kendall Jenner jest pośród rodziny Kardashian, naturalnym diamentem, który zostawia za sobą krzykliwą stylistykę obecną w odzieży sportowej”. „Zależy nam na projektowaniu strojów, które mają pazur, ale nie są wulgarne. Są modowe, lecz nie przerysowane. Coś, co bez problemu zestawisz z high fashion lub modą uliczną” – dodaje projektantka. „Gdy podczas ćwiczeń czujesz się swobodnie i naturalnie, rośnie twoje zadowolenie z samej siebie. To z kolei uwalnia twój naturalny sex appeal i moc. Chcemy wydobywać z kobiet ich sensualność.”  — dodają właścicielki BRAN.

Z tego względu kampanię sfotografowała Małgorzata Popinigis, która postawiła na bardzo kobiece odsłony modelki pozującej na kanapie w minimalistycznych wnętrzach. „Uwielbiam fotografować kobiety niezależne i wyraziste. Taka też jest kobieta BRAN, dlatego współpraca nad koncepcją i realizacją zdjęć ostatniej kolekcji była dla mnie dużą przyjemnością. Zanurzając postać w dość mrocznej, abstrakcyjnej przestrzeni, chciałam uzyskać połączenie siły, subtelności i zdrowej melancholii, co może być nielogiczne, ale właściwe dla kampanii „Safari Blues” i myślę, że zrozumiałe dla wielu współczesnych, aktywnych zarówno w dzień jak i w nocy kobiet” – zdradziła fotografka i art director. Kampania została opatrzona hustagiem i mottem #branform yourself into a better you, co ma zachęcić nas do treningów i aktywności.

Dziewczyny mogą pochwalić się dyplomami prestiżowych uczelni oraz doświadczeniem zdobytym w zagranicznych domach mody. Alex Kamiński to absolwentka włoskiej uczelni Istituto Europeo di Design, gdzie ukończyła wzornictwo przemysłowe oraz Istituto Marangoni, na ktrej obroniła pracę z zakresu dóbr luksusowych i akcesoriów. Podczas studiów miała okazję współpracować z Pradą, Jil Sander i Louis Vuitton. Następnie współpracowała z Missoni, gdzie jej ręcznie wykonaną biżuteria zachwyciła się Anna Dello Russo. Karolina Górksa nie ma formalnego wykształcenia na kierunku modowym, ale całe życie była związana ze sportem – uczęszczała do szkoły baletowej oraz trenowała szermierkę, co stanowi idealne dopełnienie duetu BRAN.

Topy oraz oversize’owe bluzy z poprzedniej kolekcji „Hypersolids” nosiły wokalistki takie jak: Natalia Przybysz, Marika, modelki – Karolina Gilon i Kamila Szczawińska oraz aktorka Julia Kamińska. Obecna kolekcja już spotkała się z zainteresowanie blogerek, w tym Katarzyny Tusk z MakeLifeEasier oraz Shiny Syl. Pierwsze modele pochodzące z „Safari Blues” są już dostępne w wybranych concept storach w Berlinie, Warszawie (Showroom) oraz Trójmieście. Czy wy też już dziś chcecie wyglądać jak Kendall Jenner?