Brak wiz dla modelek, ograniczone prawa do transmisji… O co chodzi w zamieszaniu wokół pokazu Victoria’s Secret?

Pokaz Victoria’s Secret to jedno z najważniejszych oraz widowiskowych wydarzeń w świecie mody, o którym media rozpisują się na wiele miesięcy przed. Jednak w tym roku mamy wrażenie, i chyba nie tylko my, że coś poszło bardzo nie tak. Od kilku dni w internecie jest coraz więcej plotek na temat „niedociągnięć” organizacyjnych, wskutek których część modelek nie pójdzie w pokazie. Łącznie z Gigi Hadid, która właśnie ogłosiła, że w tym roku zabraknie jej na wybiegu.

W choasie, który nagle zrobił się wokół pokazu Victoria’s Secret powoli coraz trudniej się połapać. Z jednej strony pojawiają się informacje, że modelki oraz influencerki nie zostały wpuszczone do Chin, gdzie w tym roku odbywa się pokaz, z drugiej artyści, którzy mają na nim wystąpić wciąż są wielką niewiadomą, a do wydarzenia zostały trzy dni. Spróbujmy więc trochę uporządkować to całe zamieszanie. Zacznijmy od modelek, które nie otrzymały wiz. Jak podają zagraniczne serwisy, na razie wiemy o czterech dziewczynach, którym odmówiono wstępu do kraju. Irina Sharipova, Kate Grigorieva, Julia Belyakova oraz Dasha Khlystun, bo to o nich mowa, pochodzą z Rosji oraz Ukrainy, a część z nich miała pójść w pokazie Victoria’s Secret pierwszy raz w życiu. Organizatorzy do dzisiaj nie wiedzą kto zostanie wpuszczony, dlatego oficjalny skład modelek zostanie ujawniony 18 listopada z samego rana, kiedy ma się odbyć oficjalna sesja zdjęciowa przed pokazem.

Wczoraj do grona modelek nieuczestniczących w pokazie dołączyła również Gigi Hadid, która miała po raz trzeci zagościć na wybiegu Victoria’s Secret. Chociaż nie podała ona konkretnego powodu dlaczego tak nagle wycofała się z udziału, media już spekulują. Jedną z przyczyn mógł być skandal sprzed kilku miesięcy wywołany filmikiem z udziałem Gigi, w którym robiła skośne oczy, trzymając figurkę Buddhy, co skrytykowały azjatyckie środowiska. Drugą mógł być ten sam powód co w przypadku czterech modelek wspomnianych wcześniej, to znaczy odmowa wizy. Jaka jest prawda nie wiadomo, ale Gigi nie jest jedyną gwiazdą z pierwszych stron gazet, której rzekomo nie wpuszczono do Chin. Wiza Adriany Limy, która od 15 lat chodzi w pokazach Victoria’s Secret rzekomo jest wstrzymana z powodów dyplomatycznych. Plotki głoszą również, że w tej samej sytuacji jest Katy Perry, o której spekulowano, że ma wystąpić w czasie pokazu. Nie trudno się więc domyślić dlaczego organizatorzy tak długo wstrzymują się z ogłoszeniem artystów muzycznych. Według niepotwierdzonych informacji, Perry zastąpi Harry Styles, ale jak będzie naprawdę dowiemy się kiedy rzekomi artyści wyjdą na scenę w poniedziałek.

Niestety to nie koniec problemów. Amerykańskie portale donoszą o tym, że transmisja wydarzenia będzie niemal ocenzurowana. Stacje telewizyjne ponoć mają zakaz nagrywania czegokolwiek poza Areną Mercedez-Benz w Szanghaju, gdzie odbędzie się tegoroczny pokaz. Z kolei dziennikarze, którzy będą relacjonować wydarzenie, byli poddawani wielokrotnym prześwietleniom oraz biurokracji, zanim dostali pozwolenie na wyjazd do Chin. Nie wspominamy nawet o mediach społecznościowych, do których w Chinach nie ma dostępu. Instagramy, Facebooki i Twittery są tam zablokowane, a mieszkańcy kraju najczęściej korzystają z WeChata, dlatego zastanawiamy się jak wszyscy obecni będą relacjonować wielkie show.

Nie wiemy na ile ten chaos został „zaplanowany”, a na ile Victoria’s Secret faktycznie wplątało się w medialny kryzys, ale mamy przeczucie, że to jeszcze nie koniec kłopotów.

ZobaczSchowaj komentarze

Juicy Couture zadebiutuje na nowojorskim tygodniu mody

Czyżby nadszedł moment wielkiego powrotu Juicy Couture? Marka znana przede wszystkim ze swoich welurowych dresów, które na początku lat 2000 nosiła Paris Hilton, właśnie ogłosiła, że nową kolekcję pokaże podczas… nowojorskiego tygodnia mody.

Wielki powrót trendów z lat 90., który możemy zaobserwować od kilku sezonów jak widać wciąż rośnie na sile. Były już chokery, wracające do łask sportowe marki, ale teraz przyszła pora na prawdziwy symbol tamtych czasów. Welurowy dres. Niegdyś noszony przez Paris Hilton, a nawet Victorię Beckham, po jakimś czasie odszedł w zapomnienie, ale to nie znaczy, że marka również.

Po latach, Juicy Couture wraca „na salony”. Marka nie tylko przeszła rebranding po tym jak została zakupiona przez spółkę Authentic Brands Group (właściciele Herve Leger czy Aéropostale), ale próbuje zaatakować również świat wielkiej mody i wybiegów. Najnowsza kolekcja zostanie bowiem zaprezentowana już w przyszłym tygodniu w czasie nowojorskiego tygodnia mody.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności