Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Dyrektor kreatywny Dior Homme, Kris Van Assche, postanowił w najnowszej kampanii kolekcji męskiej uchwycić ducha ery New Romantic. W tym celu zatrudnił do niej ikonę tego stylu – Boya George’a, który tuż obok A$AP Rocky’ego, Ernesta Klimko oraz Ramiego Malka, pozuje przed obiektywem Willy’ego Vanderperre’a. Zobaczcie jak wypadli wszyscy panowie.
Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

To dosyć ciekawy dobór osobowości, jeżeli chodzi o jedną kampanię marki. Kris Van Assche postanowił jednak skupić się na postaciach, które wywierają spory wpływ na kulturę oraz sztukę. Dzięki temu, w sesji wizerunkowej udział wzięli aktor znany z serialu „Mr. Robot” – Rami Malek, model rosyjskiego pochodzenia – Ernesta Klimko, współpracujący na stałe z marką raper – A$AP Rocky’ego oraz ikon sceny muzycznej lat 80. – Boy George.

Kris Van Assche i A$AP Rocky

“Ze wszystkich sił starałem się pokazać obecnego ducha Dior Homme. Oparłem wszystko na muzyce, kinie oraz modzie, a także własnych wspomnieniach z lat 80. Moim zdaniem ten styl świetnie sprawdzi się w 2017 roku […] Boy George był pierwszą osobą w moim dzieciństwie, która pokazała mi, że bycie innym też jest w porządku. Co, więcej wywarł ogromny wpływ na moje pokolenie. Pokazał czym jest wolność oraz bunt – to zostało we mnie aż do dziś” – zdradził projektant.

Boy George w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Willy Vanderperre pokazał słynnych panów w studio oraz na ulicach Paryża. Dzięki temu mamy okazję przyjrzeć się doskonałemu krojowi, nowoczesnym formom oraz ciekawym aplikacjom. Na szczególną uwagę zasługują punkowe przypinki  pokryte wzorami autorstwa japońskiego artysty –  Toru Kamei. W artystycznej kreacji sesji Dior Homme jest coś surowego oraz nieuchwytnego, co sprawia, że kampania przyciąga wzrok na długo.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Buty Kanyego Westa chronią przed smogiem?

W tym sezonie grzewczym słowo „smog” padło już niezliczoną ilość razy. Z zanieczyszczonego Krakowa na dobre wdarł się już do Warszawy i innych miast, czego wcale nie wynagrodzi nam darmowa komunikacja wprowadzona przez władze miast. W Chinach znalazł się jednak człowiek, który postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i załatwić sprawę w iście modny sposób. Stworzył bowiem maski z najpopularniejszych modeli sneakersów. Być może czas przerobić i nasze ulubione najki i adidasy na tak pożyteczny gadżet?

 

Noszenie maski chroniącej przed smogiem to standard w zanieczyszczonych Chinach. Być może wkrótce i my będziemy musieli sięgnąć po takie środki. Wang Zhijun postanowił wykorzystać różne modele znanych i lubionych sneakerów do stworzenia modnego gadżetu ochraniającego twarz. Projektant wpadł na ten pomysł już dwa lata temu. Jako osoba dbająca o formę i regularnie biegająca w centrum Pekinu, odkrył, że w pewnym momencie nie jest w stanie uprawiać sportu, ponieważ jego płuca są wyczerpane.

W kreatywnym myśleniu pomogło mu doświadczenie, jakie zdobył pracując jako grafik w marce Puma oraz projektant w agencji kreatywnej Saatchi & Saatchi. 34-latek połączył swoje wszystkie zainteresowania i zdolności manualne. „Po prostu wyobrażam sobie maskę i rozpoczynam pracę. To przychodzi naturalnie – zdradził. Jego najsłynniejsza i najdroższa maska powstała z butów Kanyego Westa Yeezy Boost 350 V2s. Ktoś nabył ją na eBayu za 10 tysięcy (!) dolarów.

Projektant podkreśla, że jego jedynym zamiarem jest walka z zanieczyszczeniem powietrza. Przekonuje, że materiały, z których uszyte są buty sportowe, idealnie spełniają te wymogi. Czy tylko kwestia czasu zanim wszyscy zaczniemy takie nosić?

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.