Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Dyrektor kreatywny Dior Homme, Kris Van Assche, postanowił w najnowszej kampanii kolekcji męskiej uchwycić ducha ery New Romantic. W tym celu zatrudnił do niej ikonę tego stylu – Boya George’a, który tuż obok A$AP Rocky’ego, Ernesta Klimko oraz Ramiego Malka, pozuje przed obiektywem Willy’ego Vanderperre’a. Zobaczcie jak wypadli wszyscy panowie.
Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

To dosyć ciekawy dobór osobowości, jeżeli chodzi o jedną kampanię marki. Kris Van Assche postanowił jednak skupić się na postaciach, które wywierają spory wpływ na kulturę oraz sztukę. Dzięki temu, w sesji wizerunkowej udział wzięli aktor znany z serialu „Mr. Robot” – Rami Malek, model rosyjskiego pochodzenia – Ernesta Klimko, współpracujący na stałe z marką raper – A$AP Rocky’ego oraz ikon sceny muzycznej lat 80. – Boy George.

Kris Van Assche i A$AP Rocky

“Ze wszystkich sił starałem się pokazać obecnego ducha Dior Homme. Oparłem wszystko na muzyce, kinie oraz modzie, a także własnych wspomnieniach z lat 80. Moim zdaniem ten styl świetnie sprawdzi się w 2017 roku […] Boy George był pierwszą osobą w moim dzieciństwie, która pokazała mi, że bycie innym też jest w porządku. Co, więcej wywarł ogromny wpływ na moje pokolenie. Pokazał czym jest wolność oraz bunt – to zostało we mnie aż do dziś” – zdradził projektant.

Boy George w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Willy Vanderperre pokazał słynnych panów w studio oraz na ulicach Paryża. Dzięki temu mamy okazję przyjrzeć się doskonałemu krojowi, nowoczesnym formom oraz ciekawym aplikacjom. Na szczególną uwagę zasługują punkowe przypinki  pokryte wzorami autorstwa japońskiego artysty –  Toru Kamei. W artystycznej kreacji sesji Dior Homme jest coś surowego oraz nieuchwytnego, co sprawia, że kampania przyciąga wzrok na długo.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Julia Banaś nową twarzą Solar

Julia Banaś– jedna z najbardziej obiecujących polskich modelek, mimo tak młodego wieku ma na swoim koncie sesje i pokazy, których spokojnie mogą pozazdrościć jej starsze koleżanki po fachu. 20-latka, która może się pochwalić pracą dla domów mody takich jak Gucci, Miu Miu i Moschino czy okładką portugalskiego „Vogue’a” została właśnie ogłoszona twarzą najnowszej kampanii polskiej marki Solar na jesień-zimę 2017.

Marka Solar znana jest z tego, że chętnie angażuje do swoich kampanii polskie, młode modelki odnoszące międzynarodowe sukcesy. We wcześniejszych spotach reklamowych marki mogliśmy podziwiać między innymi Alę Sekułę czy Olę Rudnicką.

Julia Banaś niezaprzeczalnie jest perełką polskiego modelingu. Dzięki swojej charakterystycznej urodzie i niesamowitej charyzmie pnie się po szczeblach kariery w błyskawicznym tempie. Tym bardziej cieszy fakt, że modelka znalazła czas, by pracować z polską ekipą nad sesją Solara.

Jeśli chodzi o samą kampanię, na razie można wywnioskować jedno– na pewno będzie niezwykle intrygująca. Odcienie pomarańczu, granatu i czerwieni oraz niebanalne połączenia różnorodnych wzorów w zestawieniu z ognisto rudymi włosami Julii tworzą mieszankę wybuchową. Co więcej, całość jesienno-zimowej kolekcji marki Solar podkreśla wyjątkowe wnętrze– Teatr Szekspirowski w Gdańsku, gdzie miała miejsca sesja.

Cała kampania sfotografowana została przez Bartka Wieczorka, a modelkę stylizowała Agnieszka Ścibior. Rozświetlony makijaż w ciepłych barwach wykonała Marianna Yurkiewicz, a nad ułożeniem miękkich fali Julii czuwał Michał Bielecki.

Czekamy na pełną odsłonę sesji!

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.