Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Dyrektor kreatywny Dior Homme, Kris Van Assche, postanowił w najnowszej kampanii kolekcji męskiej uchwycić ducha ery New Romantic. W tym celu zatrudnił do niej ikonę tego stylu – Boya George’a, który tuż obok A$AP Rocky’ego, Ernesta Klimko oraz Ramiego Malka, pozuje przed obiektywem Willy’ego Vanderperre’a. Zobaczcie jak wypadli wszyscy panowie.
Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

To dosyć ciekawy dobór osobowości, jeżeli chodzi o jedną kampanię marki. Kris Van Assche postanowił jednak skupić się na postaciach, które wywierają spory wpływ na kulturę oraz sztukę. Dzięki temu, w sesji wizerunkowej udział wzięli aktor znany z serialu „Mr. Robot” – Rami Malek, model rosyjskiego pochodzenia – Ernesta Klimko, współpracujący na stałe z marką raper – A$AP Rocky’ego oraz ikon sceny muzycznej lat 80. – Boy George.

Kris Van Assche i A$AP Rocky

“Ze wszystkich sił starałem się pokazać obecnego ducha Dior Homme. Oparłem wszystko na muzyce, kinie oraz modzie, a także własnych wspomnieniach z lat 80. Moim zdaniem ten styl świetnie sprawdzi się w 2017 roku […] Boy George był pierwszą osobą w moim dzieciństwie, która pokazała mi, że bycie innym też jest w porządku. Co, więcej wywarł ogromny wpływ na moje pokolenie. Pokazał czym jest wolność oraz bunt – to zostało we mnie aż do dziś” – zdradził projektant.

Boy George w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Willy Vanderperre pokazał słynnych panów w studio oraz na ulicach Paryża. Dzięki temu mamy okazję przyjrzeć się doskonałemu krojowi, nowoczesnym formom oraz ciekawym aplikacjom. Na szczególną uwagę zasługują punkowe przypinki  pokryte wzorami autorstwa japońskiego artysty –  Toru Kamei. W artystycznej kreacji sesji Dior Homme jest coś surowego oraz nieuchwytnego, co sprawia, że kampania przyciąga wzrok na długo.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Balmain wiosna-lato 2017

Balmain i Olivier Rousteing to duet niemalże idealny. Jednak trwający od kilku sezonów sukces to nie tylko efekt biznesowej smykałki i talentu Rousteinga, ale również grupy największych nazwisk branży mody i showbiznesu, która regularnie pojawia się na jego pokazach oraz w sesjach wizerunkowych. Na kampanie Balmain zawsze czekamy z niecierpliwością, ale na szczęście już nie musimy, bo w sieci właśnie zadebiutowała najnowsza sesja na sezon wiosna-lato 2017. Zobaczcie kto tym razem został jej gwiazdą i dołączył do sławnej armii Balmain!

Olivier Rousteing wielokrotnie udowadniał już, że muzyka i moda to dla niego dwie dziedziny sztuki, które nieustannie się ze sobą łączą. Nie bez powodu projektant w swoich kampaniach często stawia na najbardziej znane nazwiska sceny muzycznej. Wystarczy przypomnieć sobie kampanię na sezon jesień-zima 2016, której gwiazdą został Kanye West i której filmik promujący był jednocześnie teledyskiem do piosenki „Wolves”. Z kolei, Rihanna, która również pojawiła się w sesjach wizerunkowych marki, wielokrotnie była wyliczana pośród największych muz Oliviera. Właśnie dlatego nikogo nie powinno dziwić, że w wiosenno-letniej kampanii Balmain motywy muzyczne znowu odgrywają ważną rolę. Na fotografiach autorstwa Stevena Kleina obok Jona Kortajareny, Gabriela Aubry, Natashy Poly czy Doutzen Kroes możemy zobaczyć zestawy głośników, które mają odzwierciedlać rolę jaką muzyka odgrywa w branży mody.

Jak przystało na kampanię Balmain, nie mogło w niej zabraknąć również niespodzianek. Olivier ma słabość do ikon modelingu, o czym mogliśmy przekonać się już przy okazji sesji z udziałem Claudii Schiffer, Cindy Crawford i Naomi Campbell, więc i tym razem postawił na jedną z legend tej branży – Tony’ego Warda. Na sezon wiosna-lato 2017 Balmain obiera jednak nieco inny kierunek. Fotografie Kleina, które przedstawiają modelki na autostradzie, nie są zdefiniowane ani przez lokalizację, ani godzinę czy nawet sezon. Kampania, podobnie jak kolekcja, ma skupiać się na samych ubraniach, a nie otoczce, która często im towarzyszy. Czy to oznacza nowy kierunek w Balmain? Jesteśmy ciekawi co w przyszłości Olivier szykuje dla francuskiej marki!

Przeczytajcie także

Kto jest kim w „Balmain Army”?

Balmain wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

„Dress for less” odcinek 14.: Anja Rubik i klasyka w rockowym wydaniu za mniej niż 500 złotych

L'Oreal

Mascara Volume Million Lashes
35,00 zł

Zara

Skórzana listonoszka z pikowaniem
359,00 zł

Mango

Kurtka skórzana
599,90 zł

H&M

Czółenka
129,90 zł

Mago

Kopertówka
59,90 zł

Zara

Sukienka z frędzlami
199,00 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.