Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Dyrektor kreatywny Dior Homme, Kris Van Assche, postanowił w najnowszej kampanii kolekcji męskiej uchwycić ducha ery New Romantic. W tym celu zatrudnił do niej ikonę tego stylu – Boya George’a, który tuż obok A$AP Rocky’ego, Ernesta Klimko oraz Ramiego Malka, pozuje przed obiektywem Willy’ego Vanderperre’a. Zobaczcie jak wypadli wszyscy panowie.
Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

To dosyć ciekawy dobór osobowości, jeżeli chodzi o jedną kampanię marki. Kris Van Assche postanowił jednak skupić się na postaciach, które wywierają spory wpływ na kulturę oraz sztukę. Dzięki temu, w sesji wizerunkowej udział wzięli aktor znany z serialu „Mr. Robot” – Rami Malek, model rosyjskiego pochodzenia – Ernesta Klimko, współpracujący na stałe z marką raper – A$AP Rocky’ego oraz ikon sceny muzycznej lat 80. – Boy George.

Kris Van Assche i A$AP Rocky

“Ze wszystkich sił starałem się pokazać obecnego ducha Dior Homme. Oparłem wszystko na muzyce, kinie oraz modzie, a także własnych wspomnieniach z lat 80. Moim zdaniem ten styl świetnie sprawdzi się w 2017 roku […] Boy George był pierwszą osobą w moim dzieciństwie, która pokazała mi, że bycie innym też jest w porządku. Co, więcej wywarł ogromny wpływ na moje pokolenie. Pokazał czym jest wolność oraz bunt – to zostało we mnie aż do dziś” – zdradził projektant.

Boy George w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Willy Vanderperre pokazał słynnych panów w studio oraz na ulicach Paryża. Dzięki temu mamy okazję przyjrzeć się doskonałemu krojowi, nowoczesnym formom oraz ciekawym aplikacjom. Na szczególną uwagę zasługują punkowe przypinki  pokryte wzorami autorstwa japońskiego artysty –  Toru Kamei. W artystycznej kreacji sesji Dior Homme jest coś surowego oraz nieuchwytnego, co sprawia, że kampania przyciąga wzrok na długo.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gisele Bundchen w kampani Loewe jesień-zima 2017

W 2015 roku ogłosiła odejście na emeryturę, ale chyba świetna propozycja oraz tęsknota za światem mody skłoniły Gisele Bundchen do powrotu do pracy. Brazylijska supermodelka ostała twarzą kampanii Loewe, w której prezentuje się nie jako seksbomba, ale stylowa i dystyngowana dama w kapeluszu. Czy zobaczymy ją także na wybiegu podczas paryskiego tygodnia mody?

Gisele Bundchen w kampani Loewe jesień-zima 2017
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.