Boska Anna Ewers w kampanii Isabel Marant wiosna-lato 2017

Fenomenalne (jak zwykle) projekty Isabel Marant, świetne fotografie słynnego duetu Inez&Vinoodh i naturalnie piękna Anna Ewers w jednej sesji? Tak właśnie można podsumować wiosenno-letnią kampanię jednej z najbardziej znanych i lubianych francuskich marek ready-to-wear. Zobaczcie zdjęcia, przez które nie tylko tęsknimy za wiosną, ale chcemy, żeby ubrania od Marant wypełniły naszą całą garderobę!

Nonszalancki, casualowy i kobiecy szyk to już domena projektów, które co sezon opuszczają pracownię Isabel Marant. Estetyka ta nie tylko idealnie wpisuje się we francuską filozofię „je ne sais quoi”, ale ewidentnie stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet, które  w modzie szukają zarówno wygodnych i niekrępujących ruchów fasonów, jak i wyrazistości i oryginalności, dzięki którym na pewno nie przejdą niezauważone. O tym, że taki kierunek świetnie się sprawdza świadczy nie tylko popularność francuskiej marki wśród największych fashionistek, ale fakt, jak często projekty Marant kopiują sieciówki – tylko w zeszłym sezonie nie było chyba popularnego sklepu, w których nie znalazłybyśmy asymetrycznej spódniczki mini, swetrów z wstawkami z color-blockingu, lakierowanej skóry i bluzek z falbankami.

Październikowy pokaz wiosennej kolekcji i najnowsza kampania Isabel Marant to niezmiennie kontynuacja wyznaczonej wcześniej przez projektantkę ścieżki. Jest wygodnie, lekko, ale też frywolnie i seksownie. Bluzkom w retro „łączkę” towarzyszą zabudowane szorty w stylu lat 60, spodnie z wysoką talią zwaną z angielskiego „paperbag” zestawiane są z luźnymi koszulami i sandałkami na szpilce, nie brak tu także falbaniastych crop topów i mini sukienek na jedno ramię. Twarzą wiosenno-letniej sesji wizerunkowej została niemiecka supermodelka Anna Ewers, dla której jest to pierwsza kampania zrealizowana dla tej francuskiej marki. Jedna z najśliczniejszych twarzy modelingu stanęła przed obiektywem słynnego duetu Inez & Vinoodh, a stylizacją zajęła się Geraldine Saglio – prawa ręka Emmanuelle Alt i dyrektor działu Moda we francuskim „Vogue’u”.

Lubimy i z niecierpliwością czekamy na wiosnę!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Magda Jasek gwiazdą lookbooka Mohito Pre-Spring 2017

Podziwialiśmy ją podczas ostatniego tygodnia mody haute couture w Paryżu, gdzie pojawiła się na wybiegu u Jeana Paula Gaultier, a już widzimy efekty jej pracy dla polskiej marki Mohito. Magda Jasek potrafi zmieniać się jak kameleon, dlatego raz jest romantyczną dziewczyną, a innym razem gwiazdą rocka. Zobaczcie, jak w nowej kolekcji polskiej marki kwiatowe wzory mieszają się z rockową nonszalancją.

Magda Jasek gwiazdą lookbooka Mohito Pre-Spring 2017
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.