Boska Anna Ewers w kampanii Isabel Marant wiosna-lato 2017

Fenomenalne (jak zwykle) projekty Isabel Marant, świetne fotografie słynnego duetu Inez&Vinoodh i naturalnie piękna Anna Ewers w jednej sesji? Tak właśnie można podsumować wiosenno-letnią kampanię jednej z najbardziej znanych i lubianych francuskich marek ready-to-wear. Zobaczcie zdjęcia, przez które nie tylko tęsknimy za wiosną, ale chcemy, żeby ubrania od Marant wypełniły naszą całą garderobę!

Nonszalancki, casualowy i kobiecy szyk to już domena projektów, które co sezon opuszczają pracownię Isabel Marant. Estetyka ta nie tylko idealnie wpisuje się we francuską filozofię „je ne sais quoi”, ale ewidentnie stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet, które  w modzie szukają zarówno wygodnych i niekrępujących ruchów fasonów, jak i wyrazistości i oryginalności, dzięki którym na pewno nie przejdą niezauważone. O tym, że taki kierunek świetnie się sprawdza świadczy nie tylko popularność francuskiej marki wśród największych fashionistek, ale fakt, jak często projekty Marant kopiują sieciówki – tylko w zeszłym sezonie nie było chyba popularnego sklepu, w których nie znalazłybyśmy asymetrycznej spódniczki mini, swetrów z wstawkami z color-blockingu, lakierowanej skóry i bluzek z falbankami.

Październikowy pokaz wiosennej kolekcji i najnowsza kampania Isabel Marant to niezmiennie kontynuacja wyznaczonej wcześniej przez projektantkę ścieżki. Jest wygodnie, lekko, ale też frywolnie i seksownie. Bluzkom w retro „łączkę” towarzyszą zabudowane szorty w stylu lat 60, spodnie z wysoką talią zwaną z angielskiego „paperbag” zestawiane są z luźnymi koszulami i sandałkami na szpilce, nie brak tu także falbaniastych crop topów i mini sukienek na jedno ramię. Twarzą wiosenno-letniej sesji wizerunkowej została niemiecka supermodelka Anna Ewers, dla której jest to pierwsza kampania zrealizowana dla tej francuskiej marki. Jedna z najśliczniejszych twarzy modelingu stanęła przed obiektywem słynnego duetu Inez & Vinoodh, a stylizacją zajęła się Geraldine Saglio – prawa ręka Emmanuelle Alt i dyrektor działu Moda we francuskim „Vogue’u”.

Lubimy i z niecierpliwością czekamy na wiosnę!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna kampania Balmain w obiektywie Oliviera Rousteinga

Oliviera Rousteinga dotychczas znaliśmy „jedynie” jako jednego z najmłodszych dyrektorów kreatywnych w branży mody oraz człowieka, który z przyjaźni z celebrytami stworzył swego rodzaju współczesną normę. Francuz całą swoją karierę zbudował wokół talentu do tworzenia niezwykłych kreacji, młodego wieku oraz (bardzo) wielu selfie z największymi gwiazdami na świecie, ale wszystko wskazuje na to, że planuje chyba rozwijać się również w innym kierunku. Najnowszą pasją Rousteinga została fotografia, a swoich sił postanowił spróbować w nie byle jakim projekcie, bo w naszpikowanej supermodelkami kampanii Balmain na nadchodzącą jesień.

Jesienna kampania Balmain w obiektywie Oliviera Rousteinga

Olivier to nie pierwszy projektant, który lubi podejmować różne wyzwania i nie ograniczać się tylko do projektowania mody. 30-latek tym razem postanowił chyba pójść w ślady Karla Lagerfelda i Hedi’ego Slimane’a i po raz pierwszy w karierze zdecydował się sfotografować modową kampanię. Powód? W jednej z wypowiedzi wyznał, że chciał, aby najnowsza sesja wizerunkowa była odzwierciedleniem jego wizji bez żadnych pośredników oraz listem miłosnym skierowanym do jego ukochanego Paryża. Właśnie dlatego trwająca tylko dwa dni sesja, odbyła się na ulicach francuskiej stolicy. Obok klimatycznych zakamarków miasta, na zdjęciach możemy zobaczyć butik Balmain, Palais Royal oraz Panteon.

Gwiazdami mocno skontrastowanych, czarno-białych fotografii została jak zwykle Armia Balmain. Tym razem, Rousteing do współpracy zaprosił Larę Stone, Natashę Poly, Jona Kortajarenę, Valery Kaufman oraz Grace Bol i syna Cindy Crawford, Presleya Gerbera. Ten ostatni był chyba największym zaskoczeniem w tym zestawieniu, ponieważ dotychczas jego kariera w świecie mody krążyła wokół pokazów oraz zaledwie kilku kampanii.

Jak podoba wam się Olivier w roli fotografa?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.