Boska Anna Ewers w kampanii Isabel Marant wiosna-lato 2017

Fenomenalne (jak zwykle) projekty Isabel Marant, świetne fotografie słynnego duetu Inez&Vinoodh i naturalnie piękna Anna Ewers w jednej sesji? Tak właśnie można podsumować wiosenno-letnią kampanię jednej z najbardziej znanych i lubianych francuskich marek ready-to-wear. Zobaczcie zdjęcia, przez które nie tylko tęsknimy za wiosną, ale chcemy, żeby ubrania od Marant wypełniły naszą całą garderobę!

Nonszalancki, casualowy i kobiecy szyk to już domena projektów, które co sezon opuszczają pracownię Isabel Marant. Estetyka ta nie tylko idealnie wpisuje się we francuską filozofię „je ne sais quoi”, ale ewidentnie stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet, które  w modzie szukają zarówno wygodnych i niekrępujących ruchów fasonów, jak i wyrazistości i oryginalności, dzięki którym na pewno nie przejdą niezauważone. O tym, że taki kierunek świetnie się sprawdza świadczy nie tylko popularność francuskiej marki wśród największych fashionistek, ale fakt, jak często projekty Marant kopiują sieciówki – tylko w zeszłym sezonie nie było chyba popularnego sklepu, w których nie znalazłybyśmy asymetrycznej spódniczki mini, swetrów z wstawkami z color-blockingu, lakierowanej skóry i bluzek z falbankami.

Październikowy pokaz wiosennej kolekcji i najnowsza kampania Isabel Marant to niezmiennie kontynuacja wyznaczonej wcześniej przez projektantkę ścieżki. Jest wygodnie, lekko, ale też frywolnie i seksownie. Bluzkom w retro „łączkę” towarzyszą zabudowane szorty w stylu lat 60, spodnie z wysoką talią zwaną z angielskiego „paperbag” zestawiane są z luźnymi koszulami i sandałkami na szpilce, nie brak tu także falbaniastych crop topów i mini sukienek na jedno ramię. Twarzą wiosenno-letniej sesji wizerunkowej została niemiecka supermodelka Anna Ewers, dla której jest to pierwsza kampania zrealizowana dla tej francuskiej marki. Jedna z najśliczniejszych twarzy modelingu stanęła przed obiektywem słynnego duetu Inez & Vinoodh, a stylizacją zajęła się Geraldine Saglio – prawa ręka Emmanuelle Alt i dyrektor działu Moda we francuskim „Vogue’u”.

Lubimy i z niecierpliwością czekamy na wiosnę!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Céline wiosna-lato 2017

Céline i Juergen Teller to duet, który już od 2010 roku raczy nas kampaniami stale goszczącymi na naszych „moodboardach”. Sesja wizerunkowa na wiosnę-lato 2017 to kolejna już uczta dla oczu i to nie tylko dla fanów wysmakowanego minimalizmu z metką tej francuskiej marki.

Kampania Céline wiosna-lato 2017

Najnowsza kampania Celine to wariacja na temat wszystkiego, za co kochamy francuską markę. Mamy w niej bowiem świetne zoomy na dodatki w postaci oversize’owych kolczyków, niby rozmyte ujęcia butów i torebek uchwyconych w ruchu, przepiękne portrety i wreszcie – ekstremalnie jasne tło zestawione z kontrastującymi, intensywnymi barwami (w tym sezonie twórcy postawili na czerwień i najmodniejszy róż).

Do kampanii, którą (a jakże) sfotografował niezrównany Juergen Teller zaangażowano plejadę młodych i wschodzących gwiazd światowego modelingu: Amber Witcomb, Danielę Kocianovą, Giedre Dukauskaite i Marjan Jonkman. Jak zwykle u Celine, postawiono na wyjątkowo naturalne makijaże i fryzury, które idealnie komponują się z projektami, które naszym zdaniem już lada moment będą najbardziej pożądanymi wśród globalnych fashionistek.

Uwielbiamy!

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.