Bohaterowie „Gry o tron” nie do poznania w nowej sesji dla „Time”

Z okazji zbliżającego się siódmego sezonu serialu tygodnik „Time” postanowił uczcić bohaterów kultowej już produkcji wyjątkową sesją zdjęciową. Musimy przyznać – jesteśmy zaskoczeni!

Bohaterowie „Gry o tron” nie do poznania w nowej sesji dla „Time”

Już 16 lipca 2017 roku fani „Gry o tron” będą mieli swoje święto. Wtedy właśnie premierę będzie miał pierwszy odcinek siódmego sezonu hitowego serialu HBO. Wszyscy znamy mroczną naturę głównych bohaterów, więc „Time” postanowił zaskoczyć swoich czytelników wyjątkową sesją okładkową autorstwa Miles Aldridge’a, która pokazuje nam aktorów w zupełnie innym wydaniu.

Zdjęcia są utrzymane w konwencji, która dotąd nie kojarzyła się ze światem fantasy przedstawionym w serialu. – Myślałem o postaciach indywidualnie, chcąc pokazać ich unikalny charakter w nowym wydaniu, lecz jednocześnie zachować cechy bohaterów – mówi Aldridge w rozmowie z tygodnikiem. Sesji towarzyszy obszerny materiał poświęcony produkcji, który jest dostępny na stronie „Time”.

Zaskoczeni?

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 04-10.09.2017

Więcej wersji kolorystycznych nowego modelu od adidasa i Kanyego Westa, koniec papierowej ery jednego z najbardziej znanych amerykańskich magazynów i piękna, transseksualna aktorka w nowej kampanii sportowej marki Beyonce. Rozpoczęty kilka dni temu tydzień mody w Nowym Jorku nie oznacza, że branża robi sobie przerwę, a całą uwagę skupia na kolekcjach na wiosnę 2018. Przeciwnie, dlatego już teraz zobaczcie, które z wydarzeń tego tygodnia nie mogą umknąć waszej uwadze.

Magazyn „Nylon” zamyka swoją papierową wersję

Niestety, po raz kolejny digital wygrał z papierem. Jeden z najbardziej znanych i lubianych amerykańskich magazynów, „Nylon” ogłosił, że zamyka swoje tradycyjne wydanie. Jako pierwszy o zmianach poinformował portal WWD twierdząc także, że plotki o takich krokach było słychać w środowisku mediów już od jakiegoś czasu. Skupiając w całości swoją uwagę na wersji internetowej, „Nylon” chce przede wszystkim dotrzeć do młodych dziewczyn, głównie przez tworzony specjalnie z tej okazji program influencerski oraz atrakcyjne formy video. Niestety, po decyzji prezesa firmy zarządzającej firmą pozostaje pewien niesmak – pracę (i to z skutkiem błyskawicznym) straciło wszystkie 12 osób, które tworzyły do tej pory papierową wersję pisma.

Nowy model od adidasa i Kanyego Westa będzie miał więcej wersji kolorystycznych

Yeezy Runner, czyli kolejny model zaprojektowany przez rapera we współpracy ze sportowym gigantem znacznie różni się od premierowego, czyli kultowych Yeezy Boost, ale z pewnością będzie się cieszył równie dużą popularnością. Po pierwszej turze, która kilkanaście dni temu pojawiła się na stronie yeezysupply.com nie zostało już śladu, a teraz dowiadujemy się, że podstawowa wersja butów została rozszerzona o dwie dodatkowe wersje kolorystyczne, w tym naszym zdaniem najciekawszą, czyli całkowicie białą. Jeśli wierzyć wszystkim „przeciekom”, ta ostatnia wejdzie do sprzedaży z początkiem 2018 roku. Zacieramy ręce!

Laverne Cox została twarzą sportowej marki Beyonce

Pozostając przy modzie sportowej – swoją najnowszą kampanię zaprezentowała właśnie marka Ivy Park, czyli wspólne dziecko Beyonce i Topshopu. Sesja wizerunkowa na sezon jesień-zima 2017 to pochwała różnorodności, którą ku naszemu zadowoleniu, świat mody dostrzega ostatnio coraz częściej. Udział wzięli w niej m.in. 64-letnia tancerka Karen McDonald, czarna modelka Grace Bol, pokryty wyrazistymi piegami Ralph Souffrant, którego pół roku temu odkrył Kanye West i Laverne Cox – znana z „Orange is the new black” transseksualna aktorka i ambasadorka środowisk LGBT, Jest pięknie!

Vetements po raz kolejny zaskakuje swoim projektem

Marka Vetements przyzwyczaiła nas do dość nietuzinkowego spojrzenia na modę, zarówno tę bardziej, jak i mniej użytkową. Kolejnym projektem kreatywnego kolektywu została torebka, która do złudzenia przypomina obitą w skórzaną oprawę książkę. Kopertówka, którą można nosić zarówno w ręku, jak i na ramieniu (posiada odpinany, czarny pasek), została ozdobiona wygrawerowanym na złoto napisem marki. Jednak to nie jej design zaskakuje najbardziej, a cena, która wynosi, uwaga, prawie 16 tysięcy złotych.

Sesja tygodnia: „T Magazine” (fot. Łukasz Pukowiec, stylizacja: Ewelina Gralak)

Stylizacja tygodnia: Kendall Jenner pomiędzy pokazami w Nowym Jorku

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.