Bohaterka „Seksu w wielkim mieście” być może wkrótce zostanie gubernatorem!

Plotki i spekulacje stały się faktem. Cinthia Nixon bohaterka jednego z najbardziej kultowych seriali, potwierdziła oficjlanie, że będzie ubiegać się o fotel gubernatora stanu Nowy Jork. I co wy na to?

Dla wielu z nas to Miranda świetna prawniczka o zdefiniowanych poglądach. Jednak Nixon od wielu lat, jest nie tylko aktorką, ale także działaczką preżnie działającą na rzecz społeczności LGBTQ oraz innych mniejszości. Protestuje, walczy z biedą i o powszechną edukację na wysokim poziomie oraz sama będąc w miejszości seksualnej, stara się walczyć z przejawami homofobii czy rasizmu.

Nic dziwnego, że prestiżowy „Wall Street Journal” na początku sierpnia 2017 roku, jako pierwszy wymienił ją wśród kandydatów na urząd gubernatora stanu Nowy Jork. I jak to bywa z tak renomowanym tytułem nie pomylił się. Choć od lata management aktorki milczał, to nominacja Nixon do wyścigu po urząd z ramienia Demokratów stała się faktem. W poniedziałek na Twitterze, liberalno-lewicowa aktorka wydała oświadczenie, że stara się o urząd gubernatora.

 


Nixon opublikowała także film z kampanii, w którym wymieniono jej żonę, Christine Marinoni i ich syna, Maxa. „Nowy Jork to mój dom. Nigdy nie mieszkałem nigdzie indziej „– mówi Nixon. „Jestem dumnym absolwentem szkoły publicznej. Dostałem szansę, której nie ma dzisiaj większości nowojorskich dzieci. „

Może życiowa rola dopiero przed nią? Mocno trzymamy kciuki.

ZobaczSchowaj komentarze

Raj słodyczy już w krótce w Nowym Jorku

Po niespodziewanym sukcesie Muzeum Lodów, które aktualnie posiada trzy oddziały. Idealnie instagramowe, różowe miejsce, będzie miało niemałą konkurencję w Nowym Jorku. Sugar Factory postanowiło otworzyć pierwsze na świecie Muzeum Słodyczy!

W najbliższe lato raj dla miłośników słodyczy otworzy swoje wrota. Na prawie 2800 metrach kwadratowych znajdziemy aż 15 tematycznych pokoi. W nich znajdziemy największego na świecie żelkowy niedźwiedź (oraz będziemy mogli dowiedzieć się jak wygląda proces powstawania gumowych misiów) czy naturalnej wielkości jadalny jednorożec. Do innych atrakcji będzie należeć sklep z narzędziami do pieczenia i wyrobu słodyczy. Bilety będą zawierały liczne degustacje cukierków i deserów, ponieważ w muzeum znajdzie się restauracja oferująca 24 smaki lodów King Kong, kawiarnia na świeżym powietrzu, sprzedająca Pop-Tarts, pączki, koktajle mleczne i kawę, i miejsce nazwane ‘rynkiem deserów’ gdzie będziemy mogli wybierać z ponad 20 różnych rodzajów słodyczy na wagę. Miłośnicy cukierków będą mogli również przejść się po Candy Memory Lane, gdzie zwiedzający mogą poznać historię przemysłu, która rozpoczęła się w 1900 roku.

Nie ma dokładnej daty otwarcia, ale fani będą mogli kupować bilety z witryny po jej uruchomieniu. Jednak jeśli wakacje będziecie spędzać w Nowym Jorku nie możecie, nie odwiedzić tego miejsca!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności