BLOW Premium Trend Show w Royal Wilanów już 18-20 listopada

Zakupowa mapa warszawy coraz bardziej rozrasta się poza centrum miasta, oblegane centra handlowe oraz znaną ulicę z butikami polskich marek. Nowe trendy oraz marki premium zaprezentują swoją ofertę już w ten weekend, w dniach 18-20 listopada w budynku Royal Wilanów. Aż 80 wystawców, w tym  Paprocki & Brzozowski, Łukasz Jemioł  i UEG, zapowiedziało swoje uczestnictwo. My sprawdzamy jakie są jeszcze inne powody, aby wziąć udział w tym Blow Premium Trend Show.

Wydarzenie BLOW Premium Trend Show to wyjątkowa okazja, aby połączyć modę, kulturę i rozrywkę. Organizator, czyli TFH Concept, obiecuje, że znajdziemy tam produkty podzielone na następujące sekcje:  High Fashion, Urban Fashion, Casual Fashion i Beauty. Także fani najnowszych technologii oraz aranżacji domów nie powinni być zawiedzeni, bowiem wystawcy sekcji Art & Design oraz Home & Garden, także zapowiedzieli swoje uczestnictwo. Dom aukcyjny Art in House Community przygotował licytację dzieł sztuki artystów, wśród których znaleźli się Wojciech Brewka, Krzysztof Ludwin, Lech Bator, Joanna Misztal, Ivo Nikić, Zuzanna Jankowska, Łukasz Biliński, Kamila Jarecka, Marta Kolarz oraz Filip Ignatowicz.

Nas jednak nieustannie najbardziej interesuje moda, dlatego przyjrzeliśmy się dokładnie liście polskich projektantów, którzy w dniach 18-20 listopada pokażą swoje kolekcje. Wśród nich znajdą się UEG, Paprocki & Brzozowski, Łukasz Jemioł, Herse, Blessus by Michael Hekmat, Equilibre, MAZAN Ewy Ostaficzuk-Olbrychskiej, Gosia Orlowska Designs, TON, Pitti Style oraz Dolly.

BLOW Premium Trend Show to jednak nie tylko okazja do zakupów zakupów. Wydarzenie w Royal Wilanów to także spotkania, warsztaty i dyskusje na temat najnowszych trendów. Wszystkie produkty premium będą wyeksponowane na stoiskach odznaczających się lekką i oryginalną architekturą. Koniecznie śledźcie profil wydarzenia na Facebooku oraz na stronie internetowej BLOW Premium Trend Show.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Le Songe: modne piżamy na co dzień

Piżamowy trend jest jednym z najgorętszym w tym sezonie. Strój, który kiedyś był przewidziany jedynie do spania, teraz zyskuje zupełnie nowego charakteru. Może być luźniejszą wersją garnituru, a z biżuterią lub szpilkami może zyskać wieczorowego charakteru. Taki cel ma nowa polska marka Le Songe, stworzona przez Natalię Baranowską, która zaskakuje nas odważnymi kolorami i ciekawymi wzorami. Sprawdźcie!

 

Le Songe: modne piżamy na co dzień

La Songe trafi z pewością do gustu dziewczynom i kobietom, które cenią nieoczywiste stylizacje. Ponadczasowa satynowa piżama nie musi być jedynie strojem do spania, ale także codziennym zarówno na dzień oraz na wieczór. Taką też informację dostajemy patrząc na kampanię marki zatytułowaną „Printed Dream” z Sabiną Wrotny (Rebel Models) w roli głównej. Bartek Indyka, który zajął się stylizacją, postanowił pokazać jak dużo możliwości stylizacyjnych daje taka piżama.

Marka zaznacza, że każdy wzór funkcjonuje w wersji limitowanej. Z jednego z nich może powstać maksymalnie 10. sztuk piżam. To świetna informacja dla osób, które szukają niepowtarzalnych wzorów oraz wyjątkowych produktów. Zdjęcia wykonane przez Macieja Nowaka pokazują sensualną odsłonę tych projektów z modnymi dodatkami w postaci oversize’owej dżinsowej kurtki, biżuterii na szyję czy metalicznych szpilek.

Co więcej, marka chce wyróżnić się usługą personalizacji, w formie wyszywań lub innych subtelnych form. To może być świetny prezent pod choinkę. Przekonajcie się sami!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.