Blask i uniwersalność w nowej kolekcji Swarovski

Swarovski od lat zachwyca nas swoją niezrównaną jakością, kunsztem i niezwykłą kreatywnością przelaną na biżuterię. Tymczasem w nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2017 marka wchodzi na zupełnie nowy poziom. Jeszcze większa innowacyjność i nieograniczone możliwości personalizacji połączone z roziskrzonymi elementami biżuteryjnymi? Przekonajcie się sami!

Blask i uniwersalność w nowej kolekcji Swarovski

Swarovski Remix Collection– bo taką nazwę nosi najnowsza kolekcja, jest prawdziwym przełomem marki. Tym razem chodzi przede wszystkim o wyrażanie swojego wyjątkowego stylu i osobowości. Svarowski wprowadza bowiem nowe zasady gry, tym samym dając nam nieograniczone możliwości personalizacji. Bogata oferta dodatków o uniwersalnym zastosowaniu dzięki niewidocznym magnetycznym zapięciom i roziskrzonym elementom sprawia, że można je łączyć i nosić na wiele sposobów. Sprawdzą się one idealnie zarówno jako naszyjniki jak i pojedyncze lub warstwowe bransoletki, czy nawet chokery.

Nathalie Colin– dyrektor kreatywna marki Swarovski mówi o nowej kolekcji: „Swarovski to marka dla wszystkich kobiet, dlatego projektując, biorę pod uwagę indywidualny styl każdej z nich: od ponadczasowej wielbicielki klasyki i emanującej kobiecością romantyczki, poprzez nonkonformistkę, aż po elegancką miłośniczkę mody(…)”. Faktycznie, nowej linii biżuteryjnej nie można odmówić przede wszystkim uniwersalności. Zarówno personalizacja jak i ponadczasowe, eleganckie elementy połączone z różnorodnymi symbolami dają nam stuprocentową możliwość wyrażania siebie i swojego stylu. W nowej kolekcji  Svarowski Remix Collection znajdziemy bowiem między innymi dłoń Hamsa, która chroni przed złem czy koniczynę na szczęście, a także zabawne emotikony, klasyczne wzory z kryształu czy małe perły.

Nieważne więc czy na codzień preferujemy styl bardziej romantyczny czy wręcz rockowy– dzięki dopełnieniu przez biżuterię Svarowski możemy wyglądać fenomenalnie niezależnie od sytuacji.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Poznajcie zwycięzców finału Programu Stypendialnego YES!

Początki zawsze są trudne, a już szczególnie w przypadku młodych artystów i projektantów, którzy dopiero próbują zaznaczyć swoją obecność na rynku. Dlatego chętnie wspieramy wszystkie inicjatywy wspierające tych „początkujących” w branży, a jedną z nich jest Program Stypendialny YES, który niedawno zakończył swoją drugą edycję. Kto został doceniony przez jury? Już wiemy!

12 maja w poznańskim Pawilonie Nowej Gazowni jury składające się z Krzysztofa Stróżyny, Wojciecha Trzcionki, Oskara Zięta oraz projektantek YES: Kasi Bukowskiej i Magdy Dąbrowskiej stanęło przed bardzo trudnym zadaniem. Wybranie zaledwie trzech osób z szeregu młodych, zdolnych oraz inspirujących artystów to również bardzo duża odpowiedzialność. Jednak rywalizacja dobiegła końca, a my znamy już zwycięzców konkursu realizowanego przez YES oraz fundację Made In Art.
 Na I miejscu znalazł się rzeźbiarz Damian Reniszyn, absolwent Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Jego specjalnością są fotografie, instalacje multimedialne oraz wideo performance, które mają wpływać na nasze zmysły, w szczególności ten dotyku. Punktem wyjściowym podczas tworzenia jego sztuki są sytuacje z pozoru bezsensowne i niepotrzebne, które my podziwiamy w wersji finalnej, czyli charakterystycznych rzeźb.
Nagroda za drugie miejsce trafiła do Michała Wiśniewskiego i od razu uprzedzamy, że to tylko zbieżność nazwisk. Michał jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, a obecnie studiuje na niezwykle prestiżowej uczelni Parsons School of Design. Jego projekty to w dużym stopniu inspiracje kulturą ludową, co można było bez trudu dostrzec w kolekcji dyplomowej inspirowanej wzorami z chińskich piórników oraz ręcznikami łazienkowymi z okresu PRL. Przyznajemy, że to jedno z najbardziej nietypowych połączeń o jakich słyszeliśmy.
Trzecie miejsce przypadło Martynie Barbarze Golik, absolwentce Duńskiej Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych i Projektowania w Kopenhadze. Martyna zajmuje się głównie tekstyliami, ilustracjami, food design’em oraz badaniami kreatywnymi. W jej autorskich projektach pojawia się motyw relacji pomiędzy zmysłem dotyku a teksturą, kolorem i percepcją odbiorcy.
Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy i mamy nadzieje, że jeszcze nie raz o nich usłyszymy!
ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.