Bienkovska: sztuka dziewiarstwa w nowoczesnym wydaniu

Na polskim rynku mody pojawiła się nowa marka, która kusi swoją subtelną stylistyką oraz romantycznym wcieleniem. Jest to Bienkovska, stworzona przez Milenę Bieńkowską, która swoją ofertą chce zainteresować klientki poszukujące bardziej magicznego i tajemniczego spojrzenia na ubiór. Zobaczcie, co kryje się za tymi deklaracjami – poznajcie naszą nową bohaterkę cyklu „Obserwowani”.

Marka Bienkovska chce przede wszystkim specjalizować się w dziewiarstwie. To wszystko dzięki założycielce marki, Milenie Bieńkowskiej, która otrzymała wiedzę i doświadczenie od rodziców, którzy w latach 90. rozpoczęli własną działalność gospodarczą, produkując swetry. Swoje dzieciństwo spędziła na obserwacji cieżkiej pracy mamy i taty, którzy budowali biznes, dzięki ciężkiej pracy rąk. Przez ostatnie 11 lat zajmowała się ubieraniem kobiet, pracą nad ich stylizacjami; była autorką wielu metamorfoz. Jako doradca wizerunkowy, często była pytana gdzie można kupić klasyczne, dobrej jakości swetry. Dlatego postawiła sobie za zadanie połączenie rodzinnej tradycji, potrzeb klientów oraz zupełnie innego spojrzenia na kobietę.

„Moja klientka to kobieta, która kocha klasykę, ale po pracy chce się wtulić w wełniany sweter i spędzić wieczór przy kieliszku czerwonego wina odpływając w świat fikcji literackiej. Często zmienia szpilki na wygodne oksfordy i spędza czas z przyjaciółmi, choćby na koncercie jazzowym” – deklaruje Milena. „To kobieta, która mimo romantycznej duszy, dokonuje świadomych wyborów w swoim życiu” – dodaje. Z tego powodu po jej swetry sięgają klientki, które interesuje jakość oraz kraj pochodzenia produktu. Projektantka uważa, że jej marka ma działać w oparciu o motto: sztuka życia, naszego życia.

Pierwsza sesja zdjęciowa marki została wykonana nad Morzem Bałtyckim. Silnie nawiązuje do wizerunku współczesnej kobiety, ale jednocześnie idealistki, marzycielki, czasami bujającej w obłokach. Nie oznacza to jednak, że jest ona pozbawiona siły i charakteru. Jednocześnie jest niezależna i świadoma swojego wizerunku,a poprzez swoje stylizacje chce go podkreślić. Z tego też powodu, kampania została zatytułowana „Fala”, aby podkreślić dwoistą naturę kobiety.

W skład kolekcji wchodzą mięsiste swetry, dzianinowe płaszcze, spódnice, sukienki, ręcznie robione skórzane buty, szale, dziergane na drutach kominy, a nawet oprawy okularów czy koronkowa, romantyczna bieliznę. Kolorystyka oscyluje wokół beżów, brązów, rozbielonych szarości, ale także pojawia się klasyczna czerń oraz intensywny fiolet. Projekty są ponadczasowe i dlatego mogą służyć przez wiele sezonów. Można je nosić do dziennych i wieczorowych stylizacji. Co więcej celowo nie wpisują się w konkretny sezon czy trendy. Przede wszystkim wspierają ideę życia zgodnego z własnym tempem oraz potrzebami.

Marka Bienkovska ma podkreślać sztukę rzemiosła oraz artystyczne zainteresowania projektantki. Milena chce przekazywać w swoich projektach pierwiastek siebie. Chce rozmawiać ze swoimi klientkami, poznawać ich potrzeby oraz dowiadywać się, co chcą nosić i takie projekty tworzyć. Zawsze jednak z zachowaniem romantyzmu i magicznego pierwiastka. Projektantka interesuje się fotografią, ilustracja, grafiką, muzyką oraz malarstwem. Stara się swoje liczne pasje wcielać w życie i przenosić na autorskie projekty. Chce, aby dzięki jej pracy, kobiety coraz chętniej kupowały oraz nosiły swetry z polską metką Bienkovska.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Premiera kolekcji Anety Kręglickiej dla marki Badura

Kiedy w 1989 roku Aneta Kręglicka została pierwszą (i jedyną do tej pory) Miss Świata, marka Badura, działająca początkowo w ramach prostego zakładu rzemieślniczego, miała już 10 lat. W tyk roku, drogi tych dwojga się spotkały i zaowocowało to stworzoną przez modelkę i biznewoman kolekcją, której uroczysta premiera odbyła się 31. sierpnia w hotelu Bristol w Warszawie.

badura2
badura2

Aneta Kręglicka, która porzuciła modeling na rzecz zawodowego realizowania się w biznesie nie ukrywała, że jej jedynym dotychczasowym doświadczeniem związanym z projektowaniem, było stworzenie… mebli do swojego domu. Z tym większym podekscytowaniem podeszła więc chyba do propozycji, jaką złożyła jej marka Badura – jeden z najbardziej znanych i doświadczonych producentów obuwia w Polsce. W wyniku tej wyjątkowej współpracy, powstała kapsułowa kolekcja, która podobnie jak jej autorka i ambasadorka, łączy w sobie klasyczną elegancję i ponadczasowość z nowoczesnym „twistem” i kosmopolitycznym podejściem do życia.

Zaprojektowana przez Anetę Kręglicką kolekcja składa się z kilku modeli czółenek, botków oraz kozaków, które łączy wspólny mianownik w postaci błękitnej podeszwy ze złotymi inicjałami ambasadorki. W kapsułowej linii znalazły się zarówno klasyczne szpilki z wąskim noskiem i lekko cofniętym obcasem, jak i modele silnie nawiązujące do największych trendów tego sezonu – czółenka na grubym słupku z inspirowanymi baletem wstążkami, oraz wykonane ze stretchowej skóry kozaki za kolano. Wszystkie modele nie tylko są spójne z estetyką i stylem życia projektantki, ale spełniają także kryteria wysokiej jakości wykonania, jakimi szczyci się marka Badura.

Kolekcja Icons, którą oprócz Kręglickiej reklamuje także modelka, Natalia Siódmiak, dostępna będzie w wybranych salonach Badura oraz w sklepie internetowym marki. My już mamy swoje ulubione modele!

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.