Bez Dubli 2: Joanna Horodyńska o szczerości, autentyczności i… Balenciadze [WIDEO]

W drugim odcinku „Bez Dubli” – programu w którym podsumowujemy miniony tydzień, gościliśmy Joannę Horodyńską. Ta opowiedziała nam o swojej nowej kolekcji dla marki SI-MI, miłości do Balenciagi oraz tym, co w życiu najważniejsze – autentyczności.

ZobaczSchowaj komentarze

Marka Helmut Lang rusza na podbój Internetu

Marka Helmut Lang, bazująca na dekonstrukcji i minimaliźmie ma ambitne plany, aby podbić serca oraz kieszenie młodszego pokolenia. Założona 20 lat temu w Austrii, szybko stała się pionierem w szerzeniu tak zwanej antymody. Teraz, dzięki zatrudnieniu dwojga zdolnych ludzi na nowo utworzonych stanowiskach, chce odświeżyć swój wizerunek. Kim oni są i jakie mają zadania? Już sprawdziliśmy!

Helmut Lang to projektant, który w latach 70. i 80. zasłynął z surowych, niewykończonych projektów, utrzymanych w minimalistycznym stylu. Austriacki projektant talentem przyrównywany jest do  Yohji’ego Yamamoto oraz Rey Kawakubo i niezmiennie inspiruje młodsze pokolenia twórców, z Rafem Simonsem na czele. Chociaż  opuścił swoją własną markę w 2005 roku, aby tworzyć sztukę, jego osobowość zawsze będzie widoczna we wszystkich kolekcjach oraz akcesoriach marki. Jeśli nie znacie projektów Langa, to najprościej można powiedzieć, że mnóstwo jego pomysłów prześwituje w kolekcjach Kanyego Westa, czego raper wcale nie ukrywa.

Jak feniks z popiołów, czyli Yeezy Season 5

Isabella Burley

Marka Helmut Lang znajduje się obecnie w posiadaniu holdingu Link Theory, który chce wprowadzić ją w nowy, cyfrowy rozdział. Jego dyrektor generalny, Andrew Rosen, postanowił zasilić szeregi marki nową, świeżą „krwią”. W tym celu utworzył stanowisko zgrabnie nazwane editor-in-residence, co można przetłumaczyć jako redaktor zarządzająca i powierzył je Isabelli Burley. Ta zdolna Brytyjka jest redaktor naczelną magazynu oraz platformy  online „Dazed & Confused”, ale współpracuje także z SHOWstudio, Dover Street Market oraz szeregiem podmiotów odpowiedzialnych za rzeźbienie londyńskiej sceny mody. 

Czego nie wiecie o Dover Street Market

Ona, z kolei, wpadła na pomysł, aby do współpracy zaprosić Shayne’a Oliviera, czyli twórcę kontrowersyjnej marki Hood by Air. Zaproponowała mu stworzenie specjalnej kolekcji, która ujrzy światło dzienne już we wrześniu tego roku. Chyba już wiemy dlaczego młody projektant był nieobecny podczas ostatniego nowojorskiego tygodnia mody. Może był zbyt zajęty nowymi obowiązkami? Jak donosi portal Business of Fashion, stworzy on kolekcję damską i męską oraz akcesoria. Spekuluje się także, że ikoniczna marka zamierza co jakiś czas zapraszać młodych artystów oraz wyrazistych projektantów do wspólnych projektów. Pierwsze, nieśmiałe kroki miały już miejsce dwa miesiące temu, kiedy premierę swą miała kolekcja stworzona wraz ze znanym raperem, Travisem Scottem. Czyżby pozazdrościli Demnie Gvasalii i kolektywowi Vetements, który zrobił dotychczas kolekcje z Juicy Couture, Dr. Martensem oraz Levi’s?

Shayne Olivier

Jedno jest pewne: marka Helmut Lang będzie wzmacniać swoją pozycję w Internetowej rzeczywistości, a nadchodzące projekty mają zapewniać jej silną pozycję w świecie cyfrowym. Echa przeszłości i opowieści o niezwykłym talencie jej założyciela najwyraźniej nie są już dłużej w stanie utrzymać zadowalającego poziomu sprzedaży.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.