Bershka rusza z własną linią kosmetyków!

Sklepy typu fast fashion najpierw podbiły świat mody, a teraz przyszła kolej na świat urody.  Prekursorem w tej kwestii był H&M, który dwa lata temu zaprezentował swoją kolekcję kosmetyków. W ślad za szwedzkim gigantem idzie teraz Inditex, a konkretnie Bershka, która również postanowiła poszerzyć swoją ofertę o linię produktów do makijażu. Zobaczcie!

Z okazji premiery nowej kolekcji kosmetyków, Bershka nawiązała współpracę z trzema artystkami – Mercedes Oller, Princess Nokią i Laurel, które zostały twarzami produktów. Dziewczyny pochodzą z różnych państw, zupełnie inaczej się malują, ale łączy je miłość do muzyki. Każda z nich na potrzeby kampanii podzieliła się swoimi makijażowymi trikami, opowiedziała o swojej muzyce, a na kanale Youtube Bershki pokazała fragmenty ze swojego codziennego życia. Dzięki temu sami możemy przekonać się o tym jak różnorodna jest oferta kosmetyków hiszpańskiej marki, a na zdjęciach i filmikach zobaczyć, jaki dają efekt.

Podstawowe pytanie brzmi – co znajdzie się w kolekcji Bershki? Hiszpańska sieciówka poszła w ślady takich kosmetycznych gigantów jak Benefit czy The Balm i projektując opakowania postawiła na pastele oraz śmieszne nazwy w postaci hashtagów. W kolekcji znajdziemy więc paletę cieni #EyeLikeKit, kredkę do brwi #FillTheGap czy rozświetlacz #VampireKiller. Oprócz tego nie zabraknie matowych szminek, tuszy do rzęs, a nawet produktów do demakijażu. Mamy również bardzo dobrą wiadomość: kosmetyki Bershki nie zawierają parabenów i nie są testowane na zwierzętach, za co należy się marce wielki plus.

Przyznajemy, że kosmetyki wyglądają co najmniej zachęcająco, a, jako niepoprawne fanki rozświetlaczy, z chęcią przetestujemy „zabójcę wampirów”.

ZobaczSchowaj komentarze

Mężczyzna ambsadorem marki Maybelline!

Amerykański gigant branży beauty – Maybelline – ma nowego ambasadora. Po raz pierwszy został nim mężczyzna, a konkretnie Manny Gutierrez, znany w sieci pod pseudonimem „Manny Mua”, który promuje swoim wizerunkiem najnowszą maskarę marki. Czyżby 2017 rok należał do facetów reklamujących (z pozoru jedynie damskie) kosmetyki?

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.