Bershka rusza z własną linią kosmetyków!

Sklepy typu fast fashion najpierw podbiły świat mody, a teraz przyszła kolej na świat urody.  Prekursorem w tej kwestii był H&M, który dwa lata temu zaprezentował swoją kolekcję kosmetyków. W ślad za szwedzkim gigantem idzie teraz Inditex, a konkretnie Bershka, która również postanowiła poszerzyć swoją ofertę o linię produktów do makijażu. Zobaczcie!

Z okazji premiery nowej kolekcji kosmetyków, Bershka nawiązała współpracę z trzema artystkami – Mercedes Oller, Princess Nokią i Laurel, które zostały twarzami produktów. Dziewczyny pochodzą z różnych państw, zupełnie inaczej się malują, ale łączy je miłość do muzyki. Każda z nich na potrzeby kampanii podzieliła się swoimi makijażowymi trikami, opowiedziała o swojej muzyce, a na kanale Youtube Bershki pokazała fragmenty ze swojego codziennego życia. Dzięki temu sami możemy przekonać się o tym jak różnorodna jest oferta kosmetyków hiszpańskiej marki, a na zdjęciach i filmikach zobaczyć, jaki dają efekt.

Podstawowe pytanie brzmi – co znajdzie się w kolekcji Bershki? Hiszpańska sieciówka poszła w ślady takich kosmetycznych gigantów jak Benefit czy The Balm i projektując opakowania postawiła na pastele oraz śmieszne nazwy w postaci hashtagów. W kolekcji znajdziemy więc paletę cieni #EyeLikeKit, kredkę do brwi #FillTheGap czy rozświetlacz #VampireKiller. Oprócz tego nie zabraknie matowych szminek, tuszy do rzęs, a nawet produktów do demakijażu. Mamy również bardzo dobrą wiadomość: kosmetyki Bershki nie zawierają parabenów i nie są testowane na zwierzętach, za co należy się marce wielki plus.

Przyznajemy, że kosmetyki wyglądają co najmniej zachęcająco, a, jako niepoprawne fanki rozświetlaczy, z chęcią przetestujemy „zabójcę wampirów”.

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwszy zapach od Alessandro Michele dla Gucci

Dyrektor kreatywny Gucci stworzył swój pierwszy zapach dla włoskiego domu mody! Jesteście ciekawe jakie nuty zapachowe kryją się w minimalistycznym flakonie? Zobaczcie!

Dyrektor kreatywny Gucci, Alessandro Michele, stworzył swój pierwszy zapach dla luksusowego włoskiego domu mody, a jego kompozycja dołączyła tym samym do takich zapachów jak Guilty, Bamboo, Flora i Gucci. Bloom, stworzony wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych, wyszukanych składników, ale i wygląd flakonu. Sama butelka jest nieprzypadkowa – ma kształt kwadratu o różowym kolorze i wykonana jest z lakierowanej porcelany o minimalistycznej biało-czarnej etykiecie.

Nuty zapachow znajdujące się we flakonie w kolorze #millenial pink to m.in pochodzący z Indii jaśmin smabac, tuberoza, kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach, chiński wiciokrzew i Rangoon creeper, czyli egzotyczna roślina o przepięknych kwiatach.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Twarzami zapachu zostały transseksualna Hari Nef i artystka Petra Collins, które od samego początku są muzami projektanta.

Oficjalna premiera zapachu Gucci Bloom zaplanowana jest na sierpień, ale już od 3 maja perfumy są dostępne przez krótki czas online. Można je zamawiać na Saks.com i Gucci.com, ale w przedsprzedaży dostępnych jest tylko 1000 flakonów, więc trzeba się śpieszyć. Zapach, który trafi do regularnej sprzedaży będzie dostępny w 3 pojemnościach:  30 ml, 50 ml i 100 ml, a ceny zaczynać się będą od 70 przez 92 do 125 dolarów. Nie możemy się doczekać by go powąchać, a wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.