Bershka rusza z własną linią kosmetyków!

Sklepy typu fast fashion najpierw podbiły świat mody, a teraz przyszła kolej na świat urody.  Prekursorem w tej kwestii był H&M, który dwa lata temu zaprezentował swoją kolekcję kosmetyków. W ślad za szwedzkim gigantem idzie teraz Inditex, a konkretnie Bershka, która również postanowiła poszerzyć swoją ofertę o linię produktów do makijażu. Zobaczcie!

Z okazji premiery nowej kolekcji kosmetyków, Bershka nawiązała współpracę z trzema artystkami – Mercedes Oller, Princess Nokią i Laurel, które zostały twarzami produktów. Dziewczyny pochodzą z różnych państw, zupełnie inaczej się malują, ale łączy je miłość do muzyki. Każda z nich na potrzeby kampanii podzieliła się swoimi makijażowymi trikami, opowiedziała o swojej muzyce, a na kanale Youtube Bershki pokazała fragmenty ze swojego codziennego życia. Dzięki temu sami możemy przekonać się o tym jak różnorodna jest oferta kosmetyków hiszpańskiej marki, a na zdjęciach i filmikach zobaczyć, jaki dają efekt.

Podstawowe pytanie brzmi – co znajdzie się w kolekcji Bershki? Hiszpańska sieciówka poszła w ślady takich kosmetycznych gigantów jak Benefit czy The Balm i projektując opakowania postawiła na pastele oraz śmieszne nazwy w postaci hashtagów. W kolekcji znajdziemy więc paletę cieni #EyeLikeKit, kredkę do brwi #FillTheGap czy rozświetlacz #VampireKiller. Oprócz tego nie zabraknie matowych szminek, tuszy do rzęs, a nawet produktów do demakijażu. Mamy również bardzo dobrą wiadomość: kosmetyki Bershki nie zawierają parabenów i nie są testowane na zwierzętach, za co należy się marce wielki plus.

Przyznajemy, że kosmetyki wyglądają co najmniej zachęcająco, a, jako niepoprawne fanki rozświetlaczy, z chęcią przetestujemy „zabójcę wampirów”.

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja pędzli Blend + Blur, które kochają siostry Kardashian już w Polsce!

Podstawa idealnego makijażu? Odpowiednie pędzle do jego wykonania! Miłe w dotyku, a przede wszystkim wygodne w użyciu. Marka Real Techniques, do których popularności przyczyniły się siostry Kardashian ponoć uzależnione od beauty blenderów marki, stworzyła swoje pierwsze owalne pędzle w kolekcji !  

Marka Real Techniques udowadnia, że makijaż nie musi być rutyną. Tworzy kolekcje, w których łączy najwyższą jakość wykonania z oryginalnym designem. Udowadnia to nowa, owalna kolekcja Blend+Blur  zaprojektowana przez Sam & Nick. Nie tylko wyglądają profesjonalnie, lecz także dostarczają sporo frajdy podczas użytkowania!

„Chciałyśmy stworzyć pędzel, który pomaga równomiernie rozprowadzić kosmetyk przy jednoczesnym zapewnieniu gładkiego wykończenia. Kolekcja Blend+Blur z owalnymi szczoteczkami dodatkowo zachwyca łatwością użycia. To chyba najprzyjemniejsze pędzle, na których pracowałyśmy!” – mówi  Sam Chapman, brytyjska youtuberka i wizażystka, twarz marki Real Techniques.

Kolekcja Blend+Blur składa się z pięciu pędzli: Pędzel do twarzy, szyi i ciała. Pędzela do podkładu. Wprawiony w okrężne ruchy rozprowadzi podkład w bardzo prosty sposób, uzyskując przy tym gładkie wykończenie. Pędzel do konturowania Odpowiednich kształtów twarzy nadamy dzięki główne wielkości małego daktyla. Ta cześć codziennego makijażu – niby najtrudniejsza i pochłaniająca najwięcej czasu – stanie się dużo szybsza i prostsza niż to było zazwyczaj. Pędzel do policzków Lekko mniejszy od pędzla do konturowania, nałoży nie tylko róż, ale także i bronzer. Pędzel do cieni malutki, najsłodszy pędzelek z niesamowitą precyzją nałoży pudrowe cienie w naszych ulubionych perłowych lub matowych kolorach!

Największy pędzel w kolekcji. Jego główna wielkością przypomina jajko, co sprawia, że nakładanie czegokolwiek w większej ilości na twarz nie sprawi żadnego problemu. Może być także używany do równomiernego rozprowadzania samoopalacza po naszym ciele – czemu nie?

Rozprowadzanie kosmetyków pędzlami z kolekcji Blend+Blur jest dużo bardziej efektywne, a wszystko dzięki owalnemu kształtowi. Gęste, zbite włosie pędzli sprawia, że kosmetyki rozprowadzają się praktycznie same. Raz użyte nie opuszczą nas przez długie lata i staną się bestsellerem w kosmetyczce każdej kobiety!

Real Techniques to pędzle do makijażu zaprojektowane przez Samanthe Chapman, jedną z sióstr PIXIWOO. Siostry PIXIWOO  – Sam i Nicki – to bardzo znane w Wielkiej Brytanii wizażystki , które prowadzą na Youtubie kanał, na którym pokazują jak wykonywać makijaże produktami Real Techniques.

Real Techniques to najszybciej rozwijająca się marka akcesoriów do makijażu w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Cudowna Gąbka jest numerem 1 na rynku amerykańskim, a zestawy akcesoriów do makijażu są najczęściej sprzedawanymi zestawami na rynku brytyjskim. Wszystkie pędzle Real Techniques zostały wykonane z syntetycznego, dwukolorowego włosia TAKLON – ręcznie przyciętego do odpowiedniego kształtu i długości. Włosie charakteryzuje się niezwykłą miękkością, nie wypada i jest wyjątkowo trwałe. Trzonki pędzli posiadają wygodne, antypoślizgowe tworzywo, dzięki któremu nie wyślizgują się z dłoni podczas wykonywania makijażu.

 


Specjalnie wyprofilowany spód trzonka pozwala na postawienie pędzli, więc koniec z pytaniem gdzie trzymać pędzle. Marka rozsławiła swe produkty poprzez współpracę z wizażystą Kim Kardashian – Mario Dedivanovicem oraz przez Ariela Tejado – wizażystę najmłodszej siostry Kim – Kylie Jenner. Cudowna gąbka marki pojawiła się w jej aplikacji, a pędzel do konturowania w programie „Z kamerą u Kardashianów”.  

Kolekcja pędzli Blend+Blur jest dostępna na Real Techniques oraz sieciach Rossmann.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności