Bershka rusza z własną linią kosmetyków!

Sklepy typu fast fashion najpierw podbiły świat mody, a teraz przyszła kolej na świat urody.  Prekursorem w tej kwestii był H&M, który dwa lata temu zaprezentował swoją kolekcję kosmetyków. W ślad za szwedzkim gigantem idzie teraz Inditex, a konkretnie Bershka, która również postanowiła poszerzyć swoją ofertę o linię produktów do makijażu. Zobaczcie!

Z okazji premiery nowej kolekcji kosmetyków, Bershka nawiązała współpracę z trzema artystkami – Mercedes Oller, Princess Nokią i Laurel, które zostały twarzami produktów. Dziewczyny pochodzą z różnych państw, zupełnie inaczej się malują, ale łączy je miłość do muzyki. Każda z nich na potrzeby kampanii podzieliła się swoimi makijażowymi trikami, opowiedziała o swojej muzyce, a na kanale Youtube Bershki pokazała fragmenty ze swojego codziennego życia. Dzięki temu sami możemy przekonać się o tym jak różnorodna jest oferta kosmetyków hiszpańskiej marki, a na zdjęciach i filmikach zobaczyć, jaki dają efekt.

Podstawowe pytanie brzmi – co znajdzie się w kolekcji Bershki? Hiszpańska sieciówka poszła w ślady takich kosmetycznych gigantów jak Benefit czy The Balm i projektując opakowania postawiła na pastele oraz śmieszne nazwy w postaci hashtagów. W kolekcji znajdziemy więc paletę cieni #EyeLikeKit, kredkę do brwi #FillTheGap czy rozświetlacz #VampireKiller. Oprócz tego nie zabraknie matowych szminek, tuszy do rzęs, a nawet produktów do demakijażu. Mamy również bardzo dobrą wiadomość: kosmetyki Bershki nie zawierają parabenów i nie są testowane na zwierzętach, za co należy się marce wielki plus.

Przyznajemy, że kosmetyki wyglądają co najmniej zachęcająco, a, jako niepoprawne fanki rozświetlaczy, z chęcią przetestujemy „zabójcę wampirów”.

ZobaczSchowaj komentarze

Kristen Stewart w zachwycającej reklamie nowych perfum Chanel

Kiedy Chanel zaprezentowało nowy film z kampanii z udziałem Kristen Stewart, który promuje nowy zapach nasze emocje sięgnęły zenitu. Klip jest niesamowity i założymy się, że nie tego spodziewacie się po reklamach Chanel. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji powąchać tego zapachu niech ten 30 sekundowy klip będzie wspaniałym wprowadzeniem zanim sięgniecie po zapach.

Choć wideoklip trwa zaledwie niespełna minutę, to 27-letniemu reżyserowi Ringanowi Ledwidge udało się wciągnąć widza w wykreowany przez niego świat i poruszyć emocje. Klip zaczyna się spokojnie od leżącej w pościeli Steward, czyli zdawałoby się, że nie będzie się różnił od klasycznych reklam Chanel. Jednak to tylko złudzenie, bo za chwilę wszystko się zmienia i tu podobieństwa z poprzednimi reklamami się kończą. Mamy tu dynamizm, dzikość, rozdzieranie ubrań i niczym nieskrepowaną wolność. W tle słychać piosenkę Beyonce „Runnin”, która dodatkowo nadaje całości tempa i dynamiki.

Jak się okazało ten klip miał pokazać nową odsłonę Chanel. Thomas du Pré de Saint-Maur, globalny szef Chanel Fragrance & Beauty and Fine Watches & Jewellery, w dzień premiery powiedział, że teraz marka chce podkreślać przede wszystkim emocje. „Zamiast zastanawiać się nad swoim życiem zdecydowaliśmy się skupić uwagę na wolności, buntowniczej naturze i pozostawaniu wiernemu sobie” – dodał. To cechy, które uosabiała Gabrielle Chanel i taką wizję marka chce komunikować kobietom. Dlatego do teledysku została zatrudniona Kristen Stewart, która najlepiej uosabia nową wizję.

Nazwany na cześć założyciela domu mody nowy zapach Gabrielle „Coco” Chanel, swoją premierę miała 28 sierpnia i już jest dostępny na chanel.com.

Po obejrzeniu tego filmu jeszcze bardziej chcemy go mieć!

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla millenialsów

NETFLIX

SUBSKRYBCJA NETFLIKSA
30-50 ZŁ

ASOS

OKULARY
OK. 60 ZŁ

VANS

BUTY
OK. 200 ZŁ

AMAZON

GRA
OK. 100 ZŁ

FRESH'N'REBEL

POWERBANK
79 ZŁ

JUICY COUTURE

DRES
OK. 500 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.