Bella Hadid i Zayn razem w kampanii Versus Versace

W październiku ubiegło roku świat mody obiegła informacja o tym, że Zayn Malik zaprojektuje kolekcję kapsułową dla młodszego brata Versace – marki Versus. I jak można się tego było spodziewać, w świecie mody zawrzało. Po miesiącach plotek i zapowiedzi, w końcu nadszedł dzień premiery kolekcji oraz sesji wizerunkowej i powiemy jedno: jest gorąco.

Świat mody i muzyki mają coraz więcej punktów wspólnych. Kanye podbija świat swoimi kolekcjami dla adidasa, o kolekcjach Rihanny dla Pumy nie wspominając. Zayn jest więc kolejnym etapem tego „mieszania” światów. Współpraca Zayna z Versus nie powinna być jednak żadnym zaskoczeniem. Jego dziewczyna Gigi Hadid jest w końcu ulubienicą Donatelli Versace, a sam Zayn wystąpił już w kampanii Versus u boku Adwoa Aboah. Biorąc pod uwagę to, że Versus planuje trochę zmienić wizerunek i zdobyć przychylność millenialsów, wybór Zayna, czyli byłego członka One Direction, jest jak najbardziej trafiony z punktu widzenia marketingu. Ale jak to wygląda od strony mody?

Kolekcja Zayna dla marki Versus to mieszanka rockowych i sportowych elementów, czyli ulubione połączenie piosenkarza. Wśród projektów damskich znajdziemy sznurowane, skórzane spodnie, ramoneski, a obok nich bomberki, nylonowe dresy i bralette z logo „ZXV”. Wśród propozycji dla panów, jest nie inaczej, ponieważ pojawiły się tam bluzy, t-shirty i porwane dżinsy. Dominującymi kolorami kolekcji jest klasyczna czerń, zgaszona zieleń i ciemny fiolet. Ceny zaczynają się od 150 euro w górę, więc nie jest to mało, ale i tak nie jest aż tak źle, szczególnie porównując do cen regularnej linii włoskiego domu mody. W sieci, oprócz samej kolekcji, możemy już podziwiać pierwsze zdjęcia sesji wizerunkowej. U boku Zayna, ku naszemu zdziwieniu nie pojawiła się Gigi, ale jej siostra Bella i przyznajemy, że seksapilu w tej kampanii nie brakuje.

Współpraca Zayn x Versus to nie pierwsze zderzenie piosenkarza z tematem projektowania mody. Kilka miesięcy temu zadebiutowała jego kolekcja butów dla Giuseppe Zanotti. Biorąc pod uwagę jego mniejszą aktywność w świecie muzyki, zastanawiamy się z jaką branżą zwiąże swoją przyszłość?

ZobaczSchowaj komentarze

Usta w stylu lat 90. prosto z pokazu Moschino

Na pokazie Moschino makijaż, choć nie był tym na czym miała się koncentrować uwaga widzów, bo znacznie więcej działo się w samych stylizacjach – dzięki wyraźnie zaznaczonym ustom nie pozostał niezauważony i pięknie uzupełniał ostre, punkowe stylizacje.

Pamiętacie ostatnio trend na brązowe usta? Podczas ostatniego pokazu Moschino Jeremy Scott postanowił przypomnieć nam o kolejnym nieśmiertelnym hicie sprzed niemal trzech dekad, czyli o ciemnej, wyraźnie odznaczającej się na ustach konturówce. Joan Smalls, Gigi Hadid czy Kaia Gerber przeszły na wczorajszym pokazie umalowane w stylu lat 90. i choć makijaż wydawał się jednym z bardziej oszczędnych elementów w całych stylizacjach to i tak dzięki ustom nie dało się go nie zauważyć.

Dodatkowo nie można pominąć ultra krótkich peruk, które miały na głowach modelki.  Toma Pecheaux zainspirowała  w tym sezonie androgyniczność, ale nie w powszechnym znaczeniu. Chodziło mu bardziej o to, że to chłopcy mogą wyglądać jak dziewczyny. Makijażysta zastanawiał się jak wygląda chłopak z makijażem, a potem zaczął analizować, jak wyglądałyby dziewczyny z chłopięcymi brwiami.  Pecheaux podkreślił więc brwi modelek ciemnobrązową lub czarną kredką i dodatkowo mocno wyczesał je do góry tak,  że wyglądały na grube, bardziej wyraźne i zdecydowanie mocniejsze. Ale wróćmy do samych ust. Ich linie zostały podkreślone przy pomocy ciemnej konturówki, co bezsprzecznie przywodzi na myśl lata 90. Szczególnie, że były one skontrastowane z jasnym środkiem. Całość makijaży wieńczyły sztuczne rzęsy i świetlista skóra.

I jak wam się podoba?

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.