Bella Hadid i Zayn razem w kampanii Versus Versace

W październiku ubiegło roku świat mody obiegła informacja o tym, że Zayn Malik zaprojektuje kolekcję kapsułową dla młodszego brata Versace – marki Versus. I jak można się tego było spodziewać, w świecie mody zawrzało. Po miesiącach plotek i zapowiedzi, w końcu nadszedł dzień premiery kolekcji oraz sesji wizerunkowej i powiemy jedno: jest gorąco.

Świat mody i muzyki mają coraz więcej punktów wspólnych. Kanye podbija świat swoimi kolekcjami dla adidasa, o kolekcjach Rihanny dla Pumy nie wspominając. Zayn jest więc kolejnym etapem tego „mieszania” światów. Współpraca Zayna z Versus nie powinna być jednak żadnym zaskoczeniem. Jego dziewczyna Gigi Hadid jest w końcu ulubienicą Donatelli Versace, a sam Zayn wystąpił już w kampanii Versus u boku Adwoa Aboah. Biorąc pod uwagę to, że Versus planuje trochę zmienić wizerunek i zdobyć przychylność millenialsów, wybór Zayna, czyli byłego członka One Direction, jest jak najbardziej trafiony z punktu widzenia marketingu. Ale jak to wygląda od strony mody?

Kolekcja Zayna dla marki Versus to mieszanka rockowych i sportowych elementów, czyli ulubione połączenie piosenkarza. Wśród projektów damskich znajdziemy sznurowane, skórzane spodnie, ramoneski, a obok nich bomberki, nylonowe dresy i bralette z logo „ZXV”. Wśród propozycji dla panów, jest nie inaczej, ponieważ pojawiły się tam bluzy, t-shirty i porwane dżinsy. Dominującymi kolorami kolekcji jest klasyczna czerń, zgaszona zieleń i ciemny fiolet. Ceny zaczynają się od 150 euro w górę, więc nie jest to mało, ale i tak nie jest aż tak źle, szczególnie porównując do cen regularnej linii włoskiego domu mody. W sieci, oprócz samej kolekcji, możemy już podziwiać pierwsze zdjęcia sesji wizerunkowej. U boku Zayna, ku naszemu zdziwieniu nie pojawiła się Gigi, ale jej siostra Bella i przyznajemy, że seksapilu w tej kampanii nie brakuje.

Współpraca Zayn x Versus to nie pierwsze zderzenie piosenkarza z tematem projektowania mody. Kilka miesięcy temu zadebiutowała jego kolekcja butów dla Giuseppe Zanotti. Biorąc pod uwagę jego mniejszą aktywność w świecie muzyki, zastanawiamy się z jaką branżą zwiąże swoją przyszłość?

ZobaczSchowaj komentarze

Time’s Up Now – 300 kobiet z Hollywood rusza z akcją przeciwko molestowaniu

Rok 2017 był okresem zmian, w szczególności w środowisku filmowym, którego szklana otoczka rozbiła się na milion kawałeczków. Harvey Weinstein, a potem Kevin Spacey i dziesiątki innych mężczyzn oskarżonych o molestowanie spowodowali, że ciemny sekret castingów oraz kulisów filmowych produkcji w końcu wyszedł na jaw. Puszka Pandory się otworzyła, a kobiety postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i właśnie dlatego ruszyły z akcją Time’s Up Now.

Jeszcze kilka miesięcy temu wiele osób nie zdawało sobie sprawy ze skali problemu jakim jest molestowanie seksualne, jednak kampania #metoo zapoczątkowana przez Alyssę Milano wszystko zmieniła. Nagle okazało się jak wiele kobiet na świecie spotkało się z nieodpowiednim zachowaniem w pracy czy w codziennych sytuacjach i nadszedł moment, żeby powiedzieć koniec. Właśnie z tego przekonania narodziła się kampania Time’s Up Now, czyli w wolnym tłumaczeniu „Czas minął”.

Wszystko zaczęło się od otwartego listu, który ukazał się na stronie New York Times, podpisanego między innymi przez Emmę Stone, Reese Whiterspoon, Evę Longorię, Shondę Rhimes i wiele innych. W całą inicjatywę zaangażowało się aż 300 przedstawicielek Hollywood, od aktorek, przez producentki po scenarzystki. Głównym celem inicjatywy Time’s Up jest stworzenie funduszu, który pomógłby sfinansować prawną walkę przeciw molestowaniu wszystkich kobiet, których na nią nie stać. Dotychczas udało się zebrać kilkanaście milionów dolarów, głównie za sprawą donacji gwiazd. Kampania ma również pomóc w szerzeniu równouprawnienia w studiach filmowych czy agencjach szukających nowych talentów.

Kampania Time’s Up Now to dopiero początek. Już niedługo, bo w najbliższy weekend podczas gali rozdania Złotych Globów aktorki i aktorzy w solidarności z ofiarami molestowania ubiorą się na czarno. Dodamy, że to dopiero pierwszy tydzień 2018 roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności