Bella Hadid i Zayn razem w kampanii Versus Versace

W październiku ubiegło roku świat mody obiegła informacja o tym, że Zayn Malik zaprojektuje kolekcję kapsułową dla młodszego brata Versace – marki Versus. I jak można się tego było spodziewać, w świecie mody zawrzało. Po miesiącach plotek i zapowiedzi, w końcu nadszedł dzień premiery kolekcji oraz sesji wizerunkowej i powiemy jedno: jest gorąco.

Świat mody i muzyki mają coraz więcej punktów wspólnych. Kanye podbija świat swoimi kolekcjami dla adidasa, o kolekcjach Rihanny dla Pumy nie wspominając. Zayn jest więc kolejnym etapem tego „mieszania” światów. Współpraca Zayna z Versus nie powinna być jednak żadnym zaskoczeniem. Jego dziewczyna Gigi Hadid jest w końcu ulubienicą Donatelli Versace, a sam Zayn wystąpił już w kampanii Versus u boku Adwoa Aboah. Biorąc pod uwagę to, że Versus planuje trochę zmienić wizerunek i zdobyć przychylność millenialsów, wybór Zayna, czyli byłego członka One Direction, jest jak najbardziej trafiony z punktu widzenia marketingu. Ale jak to wygląda od strony mody?

Kolekcja Zayna dla marki Versus to mieszanka rockowych i sportowych elementów, czyli ulubione połączenie piosenkarza. Wśród projektów damskich znajdziemy sznurowane, skórzane spodnie, ramoneski, a obok nich bomberki, nylonowe dresy i bralette z logo „ZXV”. Wśród propozycji dla panów, jest nie inaczej, ponieważ pojawiły się tam bluzy, t-shirty i porwane dżinsy. Dominującymi kolorami kolekcji jest klasyczna czerń, zgaszona zieleń i ciemny fiolet. Ceny zaczynają się od 150 euro w górę, więc nie jest to mało, ale i tak nie jest aż tak źle, szczególnie porównując do cen regularnej linii włoskiego domu mody. W sieci, oprócz samej kolekcji, możemy już podziwiać pierwsze zdjęcia sesji wizerunkowej. U boku Zayna, ku naszemu zdziwieniu nie pojawiła się Gigi, ale jej siostra Bella i przyznajemy, że seksapilu w tej kampanii nie brakuje.

Współpraca Zayn x Versus to nie pierwsze zderzenie piosenkarza z tematem projektowania mody. Kilka miesięcy temu zadebiutowała jego kolekcja butów dla Giuseppe Zanotti. Biorąc pod uwagę jego mniejszą aktywność w świecie muzyki, zastanawiamy się z jaką branżą zwiąże swoją przyszłość?

ZobaczSchowaj komentarze

Subtelna Maja Wyh gwiazdą nowej kampanii THE ODDER SIDE

Maja Wyh to bez wątpienia jedna z najbardziej rozpoznawalnych europejskich blogerek. Niemka jest zdecydowanie nową muzą branży mody, dlatego tym bardziej cieszy fakt, że znalazła w swoim napiętym grafiku czas, aby wspólnie z polską marką THE ODDER SIDE stworzyć zapierającą dech w piersiach, jesienno-zimową kampanię.

Subtelna Maja Wyh gwiazdą nowej kampanii THE ODDER SIDE

Marka THE ODDER SIDE słynie ze swojego zamiłowania do krojów zmysłowo eksponujących plecy. Tym razem polski brand postanowił jednak iść o krok dalej. W tym roku, czy to jesienią czy zimą , oprócz odsłaniania swoich pleców dodatkowo będziemy bowiem odsłaniać… swoje obojczyki oraz ramiona. Pomysł ten może wydawać się nieco szalony zważając na niskie temperatury panujące o tej porze roku, ale uwierzcie, że z marką THE ODDER SIDE nie zamarzniecie. Brand posiłkuje się bowiem materiałami najwyższej jakości, a większość modeli można nosić również tyłem na przód, dzięki czemu uzyskamy piękny dekolt.

Nadchodzący sezon to dla THE ODDER SIDE także mnóstwo nowych projektów, do których zaliczamy nie tylko pięknie wyeksponowane bluzki czy grube swetry, ale także kilka nowatorskich pomysłów takich jak t-shirty w odcieniu marsala. Dodatkowym smaczkiem całej kolekcji jest oczywiście kampania. Naturalna, zmysłowa i delikatna, taka właśnie jest Maja Wyh w najnowszej sesji. Jej opalona skóra pięknie podkreśla i podbija niesamowity odcień niebieskości swetrów, a smukłe, wyeksponowane obojczyki, ramiona czy plecy prezentują się wyjątkowo.

Musimy przyznać, że w takim wydaniu zimowej garderoby jesteśmy w stanie zaakceptować nawet najniższe temperatury.

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.