Bella Hadid rusza z własną kolekcją ubrań!

Nie ma wątpliwości, że Bella Hadid jest obecnie najbardziej rozchwytywaną modelką w branży. Pomiędzy licznymi sesjami dla międzynarodowych wydań „Vogue’a”, kręceniem filmów promujących kosmetyki Dior, a także sesjami zdjęciowymi dla Chanel, Marc Jacobs, Givenchy, Fendi oraz Nike i Victoria’s Secret, amerykańska it-girl znalazła czas na kolejny projekt. 20-latka obserwowana przez 8,6 miliona followersów na Instagramie stworzy własną linię odzieży we współpracy z marką Chrome Hearts. Co dokładnie kryje się za jej nowa inicjatywą? Sprawdźcie.

 

 

W środę Hadid ogłosiła na swoim Instagramie, że stworzy kapsułową kolekcję we współpracy z marką Chrome Hearts. To bardzo znana firma odzieżowa z siedzibą w Los Angeles, która została założona przez małżeństwo – Richarda i Lynn Starków w latach 80. Specjalizują się w rockowych strojach i dodatkach. Ich córka, Jesse Jo Stark, przyjaźni się z Hadid od wczesnego dzieciństwa, a Lynn jest jej matką chrzestną.

Zachwycona współpracą Bella zdradziła, że jej ubrania będą utrzymane stylu gotyckim. Pierwszy projekt widoczny jest na opublikowanym zdjęciu i jest to t-shirt z gotyckim fontem. Jest to dowód na to, że kolejna gwiazda korzysta z tego niezwykle popularnego trendu, wykorzystanego już wcześniej przez Rihannę, MISBHV, Vetements czy Kanyego Westa.

Nie wiemy jeszcze kiedy cała kolekcja ujrzy światło dzienne, tym bardziej czekamy więc na więcej informacji.

 

Przeczytaj także:

Bella Hadid nową twarzą Nike

Bella Hadid twarzą kosmetyków Dior

 

ZobaczSchowaj komentarze

Felieton HAREL: Do trzech razy… piżama

Przez lata niedostrzegana, pomijana, a nieczęsto uznawana za bardziej wstydliwą niż bielizna, musiała dostać się na wybiegi, byśmy wreszcie zauważyli jej niezaprzeczalne zalety. Owszem, miewała swoje inspirujące momenty w filmach („Coco”), serialach („Seks w wielkim mieście”), a nawet na czerwonym dywanie (nie zdołał jej się oprzeć nawet Kanye West, w 2011 roku wybierając jedwabny zestaw od Celine). Przede wszystkim odgrywała jednak niewidzialną rolę, schowana pod poduszką,  o poranku ustępując miejsca obszernej męskiej koszuli, odebranej podstępnie nocnemu towarzyszowi. Piżama. Z paryskich pokazów, przez stylowe ulice wreszcie trafiła do naszych domów. Przedstawiam trzy polskie marki, dzięki którym nie musimy szukać daleko swojego idealnego egzemplarza.

ZobaczSchowaj komentarze

6 stylizacji księżnej Diany, które możesz odtworzyć w tym sezonie!

TOPSHOP

DŻINSY
OK. 200 ZŁ

H&M

T-SHIRT
19,90 ZŁ

H&M

TOREBKA
299 ZŁ

MANGO

BUTY
139,90 ZŁ

MANGO

PASEK
49,90 ZŁ

STELLA MCCARTNEY

ŻAKIET
OK. 4700 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.