#WANGSQUAD topless w jesiennej kampanii Alexandra Wanga

Po tym jak Alexander Wang wraz ze swoją jesienną kolekcją dosłownie wjechał imprezowym autobusem w okolicę Bushwick, teraz stawia na „no after-party”. Projektant właśnie ujawnił swoją najnowszą kampanię, w której rządzą Bella Hadid, Kendall Jenner i… moc seksapilu.

 

#WANGSQUAD  topless w jesiennej kampanii Alexandra Wanga

Mimo że sformułowanie „no after-party” wyraźnie wyklucza szansę na jakąkolwiek imprezę, Wang jak to Wang i tym razem łamie zasady. Po ciepło przyjętym pokazie jesiennej kolekcji podczas tegorocznego nowojorskiego Tygodnia Mody, amerykański projektant razem z fotografem Juergenem Tellerem oraz ulubionymi modelkami i celebrytkami zorganizował swój własny „afterek”… w postaci kampanii.

Ujęcia Belli Hadid, Kendall Jenner, Lexi Boling, Binx Walton i wielu, wielu innych młodych gwiazd są utrzymane w surowym, nietkniętym, a wręcz nonszalanckim klimacie, charakterystycznym zresztą dla twórczości Tellera. #WANGSQUAD pozuje topless w industrialnych wnętrzach, a całość sesji aż kipi seksapilem i zmysłowością.

Co więcej, projektant znany z bycia wyjątkowym party animal postanowił pozwolić sobie na odrobinę więcej. Jak się okazuje, przy każdym zamówieniu będzie można za darmo otrzymać upominek w formie imprezowych niezbędników– zapalniczek, otwieraczy do butelek czy kieliszków z nadrukowanymi zdjęciami pochodzącymi z najnowszej kampanii.
Czy to oznacza, że od teraz możemy chwalić się tym, że imprezowaliśmy z półnagą Bellą i Kendall?

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy Diora zdradzają, co zrobiłyby dla miłości

„Co zrobisz dla miłości?” Takie trudne pytanie Dior postanowił zadać znajomym, gwiazdom i tak naprawdę każdemu z nas. Wszystko z powodu nowej akcji charytatywnej „Dior Love Chain”, która kilka dni temu ruszyła na całym świecie.

Natalie Portman, Jennifer Lawrence, Bella Hadid, Robert Pattinson, Eva Herzigova, Carine Roitfeld i wiele, wiele innych osób zostało zaangażowanych do wielkiej inicjatywy. Każda z nich została postawiona przed tym samym pytaniem, a odpowiedzi były bardzo różne. Pattinson przyznał, że starałby się być lepszym człowiekiem, Bella zrobiłaby wszystko, a Natalie Portman pojechałaby na koniec świata. A wy?

Odpowiedzi na to pytanie, opisane hashtagiem #diorlovechain, możecie umieszczać na każdej platformie, od Instagrama po Facebooka. Za każdy post, francuski dom mody przekaże 1$ na rzech organizacji WE Charity, która zajmuje się rozwojem edukacji wśród dziewczynek w państwach Afryki, między innymi Kenii. Tym sposobem, Dior stworzy globalny łańcuszek, a część z naszych video odpowiedzi pojawi się nawet na stronie dior.com. Przyłączycie się?

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.