#WANGSQUAD topless w jesiennej kampanii Alexandra Wanga

Po tym jak Alexander Wang wraz ze swoją jesienną kolekcją dosłownie wjechał imprezowym autobusem w okolicę Bushwick, teraz stawia na „no after-party”. Projektant właśnie ujawnił swoją najnowszą kampanię, w której rządzą Bella Hadid, Kendall Jenner i… moc seksapilu.

 

#WANGSQUAD  topless w jesiennej kampanii Alexandra Wanga

Mimo że sformułowanie „no after-party” wyraźnie wyklucza szansę na jakąkolwiek imprezę, Wang jak to Wang i tym razem łamie zasady. Po ciepło przyjętym pokazie jesiennej kolekcji podczas tegorocznego nowojorskiego Tygodnia Mody, amerykański projektant razem z fotografem Juergenem Tellerem oraz ulubionymi modelkami i celebrytkami zorganizował swój własny „afterek”… w postaci kampanii.

Ujęcia Belli Hadid, Kendall Jenner, Lexi Boling, Binx Walton i wielu, wielu innych młodych gwiazd są utrzymane w surowym, nietkniętym, a wręcz nonszalanckim klimacie, charakterystycznym zresztą dla twórczości Tellera. #WANGSQUAD pozuje topless w industrialnych wnętrzach, a całość sesji aż kipi seksapilem i zmysłowością.

Co więcej, projektant znany z bycia wyjątkowym party animal postanowił pozwolić sobie na odrobinę więcej. Jak się okazuje, przy każdym zamówieniu będzie można za darmo otrzymać upominek w formie imprezowych niezbędników– zapalniczek, otwieraczy do butelek czy kieliszków z nadrukowanymi zdjęciami pochodzącymi z najnowszej kampanii.
Czy to oznacza, że od teraz możemy chwalić się tym, że imprezowaliśmy z półnagą Bellą i Kendall?

ZobaczSchowaj komentarze

Wielki powrót supermodelek w kampanii Versace wiosna-lato 2018!

Pokaz kolekcji Versace wiosna-lato 2018 kilka miesięcy temu zatrząsł całym mediolańskim tygodniem mody i tak naprawdę całym światem. Wszystko z powodu jego finału, podczas którego na wybiegu zagościły ikony lat 90., czyli kobiety, które zdefiniowały określenie „supermodelka”. Versace jak widać nie zamierza rezygnować z inspiracji tamtą dekadą, ponieważ włoskie imperium mody właśnie zaprezentowało nową kampanię z udziałem między innymi Naomi Campbell oraz Gisele!

Wielki powrót supermodelek w kampanii Versace wiosna-lato 2018!

Kiedy Naomi Campbell, Cindy Crawford, Carla Bruni, Claudia Schiffer oraz Helena Christensen pojawiły się na wybiegu podczas pokazu Versace wiosna-lato 2018, publiczność niemal oszalała. Takich nazwisk na tygodniach mody nie widzieliśmy od ponad dekady, nic więc dziwnego, że supermodelki wzbudziły olbrzymie zainteresowanie zgromadzonych na pokazie, ale tak naprawdę całego świata, który wstrzymał oddech oglądając ikony sunące po wybiegu. I jeśli ktoś ma wątpliwości dlaczego to właśnie te pięć nazwisk przejdzie do historii modelingu, to po obejrzeniu tego pokazu szybko zmieni zdanie.

Teraz, supermodelki, chociaż w nieco innym składzie, wracają we współpracy z Versace. Mowa tutaj o Naomi Campbell, u boku której pojawiły się Gisele oraz wschodząca gwiazda, mająca modeling we krwi, czyli Kaia Gerber, córka Cindy Crawford. Plotki głoszą, że nie tylko one wystąpią w kampanii Versace, a jeśli okażą się one prawdą, to mamy przeczucie, że wiosenno-letnia sesja wizerunkowa Versace przejdzie do historii. Wszystkie trzy modelki stanęły przed obiektywem legendarnego Stevena Meisela, a efekty ich pracy możecie zobaczyć w naszej galerii. My jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.