Balijskie warsztaty z Anią Skurą oraz marką Triumph

Chociaż Warszawa może się pochwalić jedną palmą, a od tygodnia zmaga się z tropikalnymi upałami, miejskiemu klimatowi stolicy wciąż daleko jest do rajskiej scenerii Bali. Jednak niedawno mieliśmy okazję przez jeden dzień poczuć atmosferę zjawiskowej wyspy, a wszystko za sprawą Ani Skury, autorki bloga What Anna Wears, oraz marki Triumph, którzy wspólnie zorganizowali wyjątkowy dzień pełen balijskich atrakcji.

Balijskie warsztaty z Anią Skurą oraz marką Triumph

Niestety niewiele osób miało okazję odwiedzić Bali. Mamy nadzieję, że to się w przyszłości zmieni, ale póki co musimy zadowolić się pięknymi zdjęciami na Instagramie. Ania wspólnie z marką Triumph, której jest oficjalną ambasadorką od kilku miesięcy, postanowiła więc przywieźć namiastkę Bali do Polski, organizując całodniowe warsztaty dla swoich obserwatorek w trzech miastach: Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Pierwsze z nich odbyły się kilka dni temu w stolicy, gdzie restauracja Flaming & Co. zamieniła się w rajski lokal niczym z odległej Indonezji.

Dzień rozpoczął się od atrakcji niespodzianki, czyli przejażdżki mini cooperami po ulicach Warszawy. Ania razem z obserwatorkami, które wygrały w konkursie zorganizowanym razem z Triumphem mogły trochę pozwiedzać naszą piękną Warszawę, aby na końcu dotrzeć do celu, czyli restauracji Flaming & Co., gdzie czekało na nich balijskie powitanie oraz pierwsze warsztaty. Na początek dnia pełnego wrażeń, Ania razem z Coco Bowls  Warsaw postanowiła nauczyć dziewczyny jak zrobić idealną acai bowls z nasion chia, orzechów oraz najbardziej egzotycznych owoców. I nie musimy chyba mówić, że smakowały tak pięknie jak wyglądały.

Kolejny punkt programu był poradnikiem jak wykonać idealny flat lay. Ania podzieliła się z uczestniczkami warsztatów swoimi poradami jak robić piękne zdjęcia, co można wykorzystać do tak zwanych instagramowych układanek i sama zaprezentowała swoją kompozycję. Potem przyszła kolej na dziewczyny, które projektując najbardziej kreatywny flat lay, jednocześnie walczyły o wygraną, jaką był aparat Instax.

Zanim przeszliśmy do ostatniej części dnia, Flaming & Co. zadbał o pyszny lunch, a następnie przyszła pora na relaksującą jogę z Karoliną z Yoga Beat Studio. Dziewczyny przetestowały w akcji sportowe staniki Triumh z kolekcji Triaction, które na piątkę z plusem sprawdziły się podczas ćwiczeń, a tropikalne upały sprawiły, że naprawdę mogliśmy poczuć się jak na Bali.

Jedno jest pewne. Tego dnia na pewno nie mogliśmy narzekać na nudę oraz brak wrażeń, a jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z minionych oraz nadchodzących warsztatów Kocham Bali z Anią (@whatannawears) oraz marką Triumph (@triumphlingerie) uważnie obserwujcie ich Instagramy!

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania z opakowań McDonalda? Zobaczcie wyjątkową kolekcję McDCouture!

Ludzka kreatywność nie zna granic i jeśli dotychczas mieliście co do tego stwierdzenia wątpliwości, za chwilę zmienicie zdanie. Studenci w Miami podczas tamtejszego tygodnia mody dostali dość specyficzne zadanie zaprojektowania ubrań… wyłącznie z opakowań McDonalda. Jak się z niego wywiązali? Na piątkę z plusem.

Inspiracja McDonaldem w Miami to nie pierwszy raz, kiedy ta globalna sieć fast foodów stanowiła źródło natchnienia dla projektantów. Jeremy Scott na jesień 2014 zaproponował kolekcję Moschino zdominowaną przez czerwień i charakterystyczne, złote arkady. Niedawno McDonald ogłosił, że rusza z własnym (darmowym) merchandisem, który będziemy mogli zamówić 26 lipca z okazji światowego dnia McDelivery. Teraz przyszła kolej na studentów. McDCouture, bo taką nazwę nosi kolekcja zaprezentowana w Miami, to ubrania wykonane z 7000 papierów po hamburgerach, 2800 pudełek po frytkach, 2800 słomek oraz 2900 opakowań po kanapkach. Te statystyki bez wątpienia robią niemałe wrażenie, tym bardziej, że wykonanie czegokolwiek, w szczególności ubrania, z papieru i plastiku musi być niezwykle trudnym zadaniem. Studenci mieli jednak o co walczyć. Autor zwycięskiego projektu otrzyma stypendium w wysokości 5000 $ ufundowane przez organizację Cabrera/Bentancourt, posiadającą ponad 20 miejscówek McDonalda w słonecznym stanie Floryda. Kto został tym szczęśliwcem? Pablo Machado Palomeque.

Projekt Pablo to McDCouture Angel i nie trudno zgadnąć, że Palomeque inspirował się w tym przypadku Victoria’s Secret. Jego propozycja to klasyczny czerwony kostium rodem ze „Słonecznego patrolu”, skrzydła wykonane najprawdopodobniej ze słomek oraz nietypowy kapelusz zrobiony z tekturowego opakowania z logo fast foodu.

Czyżby McDonald miał w planach podbój branży mody?

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.