Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Balenciaga i poruszenie internetu zaczynają stopniowo zamieniać się w nierozłączny duet. Projekty inspirowane Ikeą, stylizacje kompletnie nieprzypominające wysokiego krawiectwa, z którego marka słynęła za czasów Cristobala oraz nietypowe kampanie to zaledwie kilka rzeczy, które powodują, że o marce jest tak głośno. Sytuacja znowu się powtarza, tym razem za sprawą najnowszej sesji wizerunkowej.

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Jedno jest pewne. Balenciaga wie jak zrobić kampanię, która nie tylko będzie oryginalna, ale wywoła prawdziwą dyskusję. Tak było w przypadku męskiej kampanii, która szybko stała się przedmiotem żartów internautów, a czy tym razem sytuacja się powtórzy? Najnowsza sesja wizerunkowa przypomina bowiem… zdjęcia robione przez paparazzi.

Na zdjęciach możemy zobaczyć szereg modelek (Stellę Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjittę Nissinen czy Eliza Douglas), które wystylizowała stała współpracowniczka Demny Gvasalii, dyrektora kreatywnego Balenciagi – Lotta Volkova. Zdjęcia wykonane przez Agence Bestimage, francuski odpowiednik Getty Images, przedstawiają modelki zasłaniające twarze torbami z logo Balenciagi czy osłaniające się przed „paparazzi”. Co sądzicie o takim pomyśle?

ZobaczSchowaj komentarze

Balenciaga inspiruje się supermarketem?

Pytanie zawarte w tytule nie dziwi biorąc pod uwagę fascynację Balenciagi klasyczną torbą IKEA, która „zainspirowała” modny do mody do wypuszczenia swojej wersji – oczywiście kosztującej małą fortunę. Teraz marka zaprezentowała swój nowy projekt i tak, załamaliśmy ręce.

Każda mainstreamowa moda wywodzi się z alternatywy. Powstało na ten temat dużo prac naukowych, które zwracają uwagę, że większość wywodzi się z kultury gejowskiej, która z czasem zyskuje na popularności i ostatecznie staje się tym, co pojawia się na wybiegach w Paryżu, Mediolanie czy Nowym Jorku. W ten właśnie sposób normcore i cała fascynacja zwyczajnością zakwitła także w szafach popularnych fashionistek i redaktorów wielkich magazynów.

I tutaj dochodzimy do Balenciagi, która postanowiła wypaczyć cały normcore i zrobić z niego przepis na biznes. Z sukcesem, bo jej projekty nie tylko wzbudzają zainteresowanie, ale przekładają się też na realną sprzedaż, a firma plasuje się w czołówce najbardziej „in” modowych firm tego roku.

Najnowsza propozycja Balenciagi pokazana w kampanii na wiosnę-lato 2018 to żywe „nawiązanie” do niemieckiej sieci supermarketów Edeka. Plastik został zamieniony na skórę jagnięcą, jest zapinana na zamek błyskawiczny i kosztuje „zaledwie” 1050 dolarów. Warto dodać, że oryginał jest sprzedawany za niecały dolar.

I oto luksusem stało się udawanie codziennego życia. Trochę to smutne.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.