Artyzm i moc konstrukcji w kampanii COS jesień-zima 2017

Joana Miro – katalońskiego malarza, rzeźbiarza i poetę wymienia się obok Picassa, Chagalla i Dalego wśród najważniejszych twórców XX wieku. I to właśnie jego nieco surrealistyczne i bazujące na żywych kolorach prace, a konkretnie wypełniona nimi barcelońska siedziba fundacji jego imienia, stały się tłem do najnowszej kampanii marki COS. Kampanii, w której charakterystyczny dla szwedzkiego brandu minimalizm towarzyszy kontrastowej grze sprzeczności i wyjątkowo artystycznej wizji,

Artyzm i moc konstrukcji w kampanii COS jesień-zima 2017

Mimo że, technicznie rzecz ujmując, marka COS zaliczana jest do nieco droższych, ale i lepszych jakościowo sieciówek, jej sezonowe kampanie absolutnie w niczym nie ustępują tym od największych domów mody. Typowy dla jej oferty minimalizm za każdym razem przedstawiany jest na tle wyjątkowej scenografii i w unikatowych, artystycznych wnętrzach – tym razem twórcy sesji wizerunkowej postawili na barcelońską siedzibę fundacji Joan Miro.

Najnowsza kolekcja COS bazuje nie tylko na umiłowaniu konstrukcji, ale przede wszystkim na grze kontrastów, która jeszcze dobitniej uwypukla formę i detale jesiennych projektów: idealnie skrojonych burgundowych płaszczy, plisowanych sukienek o fasonie kolumny czy kompletów bazujących na przedłużanych topach bez ramiączek i spodniach z rozszerzaną nogawką. Do sfotografowania najnowszej kolekcji marka COS zaangażowała Zoe Ghertner – jedną z najbardziej rozchwytywanych obecnie fotografek mody, której osobliwa estetyka zachwyciła już takich gigantów jak Celine czy Proenza Schouler oraz najbardziej poczytne tytuły, w tym przede wszystkim „I-D” czy „Vogue US”.

Premierze kampanii towarzyszy także nowa, już 21. odsłona magazynu COS, który już od 22 września będzie dostępny w sklepie online i we wszystkich stacjonarnych butikach marki.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Jeden płaszcz, cztery stylizacje: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

Co na pewno musi się znaleźć w tym sezonie w waszych szafach? Lakierowany trencz, najlepiej w kolorze czerni. Błyszcząca skóra, szczególnie na okryciach wierzchnich, tej jesieni znowu świeci triumfy i sprawi, że na pewno nie zginiecie w tłumie. Jak się zaraz przekonacie, ten sezonowy trend jest też dobrą inwestycją, możecie nosić go bowiem na różne okazje i w różnych kombinacjach, od sportowych, przez typowo eleganckie, aż po mocno eklektyczne.

GRA KONTRASTÓW

To zestawienie wielu z was z pewnością będzie przypominać stylizację rodem ze swingującego Londynu z lat 60. Krótkie mini spódniczki, niczym żywcem wyjęte z pracowni Mary Quant, białe krótkie kozaczki i lakierowane płaszcze to jednak nie tylko opis najmodniejszych w tamtej dekadzie ubrań, ale także spory procent tego, co jest bardzo” hot” także w tym sezonie. Do dopełnienia looku użyjcie cienkiego, czarnego golfu i czarnych okularów w stylu „Matrixa”.

STYLOWY CASUAL

Lakierowany płaszcz w towarzystwie casualowych, a nawet sportowych dodatków? Oczywiście! Nawet tak banalna kombinacja jak biały t-shirt i dżinsy, będzie wyglądać w towarzystwie takiego okrycia nietuzinkowo. Całość podkręćcie najmodniejszymi dodatkami sezonu: skórzanym beretem i sneakersami w stylu retro (możecie też dodać do nich skarpetki).

TRENCZ WIECZOROWĄ PORĄ

Trencz z lakierowanej skóry idealnie spełni swoje zadanie także wieczorem, jako stylowy zamiennik tradycyjnej, eleganckiej sukienki. Dla podbicia jego wyrazistego efektu, warto zestawić go z dodatkami w stylu retro – klapkami z futerkiem (znajdziecie je w kolekcji stworzonej przez Pradę dla platformy MyTheresa, ale także w sieciówkach), jedwabnym woreczkiem i delikatnym pierścionkiem. Pudrowa apaszka ładnie przełamie czarny total look i będzie cudowną wisienką na torcie!

Podpowiedź: możecie także zrezygnować z apaszki i pasek od trencza zamienić na przykład na skórzany model lub wersję z ozdobną klamrą. Postawcie wtedy jednak na nieco bardziej minimalistyczne buty.

MIX & MATCH

Na koniec nasza ulubiona stylizacja z wykorzystaniem lakierowanego płaszcza, czyli istny misz-masz, w którym klasyczna kratka miesza się z latami 80. i sportem w wydaniu retro. Efekt wow murowany!


Zakupy

VETEMENTS

KOSZULKA
OK. 600 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 450 zł

MANGO

TOREBKA
569,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

H&M

DŻINSY
229 ZŁ

NIKE

BUTY
359 zł

PRADA

KLAPKI
OK. 2400 ZŁ

MISBHV

CZAPKA
219 ZŁ

TOPSHOP

KOSZULKA
OK. 150 ZŁ

MANGO

BUTY
199,90 ZŁ

ZARA

SPÓDNICA
199 ZŁ

ROSA X MARTA DYKS

PIERŚCIONEK
1600 ZŁ

THE ATTICO

TOREBKA
OK. 2300 ZŁ

ANDERS LABEL DLA CLOUDMINE

APASZKA
99 ZŁ

MANGO

KOLCZYKI
35,90 ZŁ

MANGO

BUTY
399,90 ZŁ

MANGO

OKULARY
69,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
139 zł

ZARA

SPÓDNICZKA
139 ZŁ

SAINT LAURENT

GOLF
ok. 4000 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.