Czy aplkacja Vero zastapi Instagrama?

Czy ktokolwiek pamięta jeszcze życie bez social mediów? Pamiętacie pierwsze portale na których kontaktowaliśmy się z osobami znajomymi jak i całkowicie nieznajomymi? Grono, Myspace, Nasza Klasa? Aktualnie trudno jest znaleźć kogoś kto nie ma Facebooka, Instagrama czy Twittera. Czy za jakiś czas zapomnimy o tych portalach i będzie nam trudno znaleźć kogoś bez Vero?

Na Facebooku nie widzisz postów swoich znajomych, za to posty z klikalnymi tytułami pojawiają się cały czas? Reklamy na Instagramie stanowią większość widzianych postów? Użytkowników tego drugiego niezwykle irytuje brak chronologiczności czasu – nie widzisz postów sprzed pół godziny, ale widzisz dopiero post sprzed 3 dni? Twoje posty może nie sięgają miliona odbiorców, jednak widzisz spadające zasięgi swoich zdjęć? O ‘śmierci’ Snapchata też w ostatnim czasie dużo można było przeczytać. W związku z tymi komplikacjami użytkownicy sieci postanowili zapoznać się z nową aplikacją jaką jest Vero.

Vero ma stanowić sieć twoich znajomych oraz influencerów, artystów, których chcesz obserwować, w sposób wolny od reklam. Aplikacja powstawała przez 3 lata i ma być konkurencją dla najpopularniejszych portali. Można na niej udostępniać zdjęcia, rozmawiać i rekomendować ulubione filmy czy muzykę. Póki co idzie jej nieźle, jest najchętniej pobieraną aplikacją na smartfony w AppStore. Vero jest darmowa, ale czy na długo? Jak wiemy portale społecznościowe muszą się z czegoś utrzymywać, tym czymś jest – reklama. Skoro Vero ma być od nich wolne, będzie musiało znaleźć inne rozwiązanie jak miesięczny abonament dla użytkowników. Co z wyglądem nowej platformy? Może się wydawać dość nieatrakcyjny a obsługa nie intuicyjna, ale to wszystko kwestia przyzwyczajenia. Jest to jednak dopiero wersja testowa, dlatego warto go jeszcze nie skreślać i dać szansę. Jednak zastanawia nas jeszcze jedno. Social media są też miejscem w których zostawiamy swoje wspomnienia.

Na Facebooku wyskoczyła Ci piosenka, którą udostępniłeś 5 lat temu i prawie o niej zapomniałeś? Dawne zdjecie ze znajomym? Instagram to nasz wizualny pamiętnik, na twitterze szybko możemy zareagować na absurdy dnia codziennego, lub ważne dla nas kwestie. Czy będziemy tak chętni, żeby tworzyć nowe sieci na kolejnej platformie? Vero dopiero się rozkręca i jakie będzie jego miejsce w świecie social mediów dowiemy się w przyszłości.

ZobaczSchowaj komentarze

Obrazy Picassa na paznokciach – nowy trend na Instagramie

#picassonail to obecnie jeden z najpopularniejszych hasztagów na Instagramie, pod którym kryje się  najpopularniejszy sposób malowania paznokci. Hiszpański abstrakcjonista, a właściwie jego obrazy takie jak Kobieta w lustrze czy Portret Dory Maar, stały się inspiracją do stworzenia manicuru. Dzięki takiemu sposobowi zdobienia, paznokcie stały się prawdziwym dziełem sztuki. Wyglądają niesamowicie, niezależnie od koloru, a ze względu na ich abstrakcyjny charakter są prawie niemożliwe do wykonania. Zobaczcie zdjęcia w galerii może, was zainspirują!

Obrazy Picassa na paznokciach – nowy trend na Instagramie
Kobieta przed lustrem
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności