Anthony Vaccarello przedstawia swój gang w najnowszym klipie Saint Laurent

Debiut projektanta w marce był zaledwie dwa sezony temu, a Vaccarello już wypracował swój styl i wizję marki, a także model kobiecości oraz – to nowość – męskości, który świetnie widać w nowym wideo promującym sezon jesień / zima 2017.

Anthony Vaccarello przedstawia swój gang w najnowszym klipie Saint Laurent

Film trwa zaledwie 53 sekundy, ale pobudza zmysły. Kilka ulubionych modelek i modeli odnowionej marki, m.in. Hiandra Martinez, Mica Arganaraz, Adut Akech czy Louis Marzin Dalibor Urosevic. To właśnie ta ekipa wspiera wizje Vaccarello i są gwiazdami wybiegów i kampanii Saint Laurent. Co ciekawe, Vaccarello lubiący rozbierać swoje modelki, tym razem praktycznie obył się bez nagości. Jedyny większy kawałek ciała, który jest widoczny w klipie, to nagi tors Urosevica.

Wszystko utrzymane jest w postindustrialnej rzeczywistości, która zderza się z cekinami, błyszczącymi skórami oraz koronkami prezentowanymi przez bohaterów i bohaterki wideo. Całość jest smaczna, tajemnicza i delikatnie pobudzające zmysły. A seksualne napięcie aż wisi w powietrzu!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesteście gotowe na szpilki-wrotki? YSL twierdzi, że tak!

Umówmy się, większość z nas może mieć problemy z chodzeniem na 13-centymetrowych szpilkach, a dziecięce wspomnienia z jady na wrotkach to z reguły siniaki. Anthony Vaccarello i YSL mają to jednak gdzieś i prezentują nowy model czółenek będących hybrydą kolorowych, wysokich szpilek i wrotek właśnie. Czy to jeszcze moda, czy już raczej sztuka dla sztuki?

Odkąd Anthony Vaccarello przejął stery w Saint Laurent, nieco dziwne i miejscami dość ryzykowne buty to wręcz stały element kolekcji domu mody. Wszyscy pamiętamy czarne szpilki z obcasem w kształcie logo marki czy wyceniane na kilkadziesiąt złotych srebrne kozaki wysadzane kryształkami Swarovskiego, które przedpremierowo nosiła już Rihanna. Tym razem jednak belgijski projektant przeszedł chyba sam siebie i zaprezentował właśnie nowy model buta będącego hybrydą między ultra wysokimi czółenkami i… wrotkami.

To nie pierwszy raz, kiedy marka włącza do swojej kolekcji kółka – po raz pierwszy wyposażono w nie sneakersy, które pojawiły się w jednej z ostatnich kampanii. I tak jak jesteśmy jeszcze w stanie zrozumieć ten pomysł, tak wizja szpilek-wrotkek, za które dodatkowo trzeba zapłacić ponad 6 tysięcy złotych, jawi się nam nie tylko jako niezbyt rozsądna, ale przede wszystkim niebezpieczna.

Dla mody czasami warto trochę pocierpieć, ale wszystko ma swoje granice, nie uważacie?

ZobaczSchowaj komentarze

Jeden płaszcz, cztery stylizacje: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

VETEMENTS

KOSZULKA
OK. 600 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 450 zł

MANGO

TOREBKA
569,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

H&M

DŻINSY
229 ZŁ

NIKE

BUTY
359 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.