Anthony Vaccarello przedstawia swój gang w najnowszym klipie Saint Laurent

Debiut projektanta w marce był zaledwie dwa sezony temu, a Vaccarello już wypracował swój styl i wizję marki, a także model kobiecości oraz – to nowość – męskości, który świetnie widać w nowym wideo promującym sezon jesień / zima 2017.

Anthony Vaccarello przedstawia swój gang w najnowszym klipie Saint Laurent

Film trwa zaledwie 53 sekundy, ale pobudza zmysły. Kilka ulubionych modelek i modeli odnowionej marki, m.in. Hiandra Martinez, Mica Arganaraz, Adut Akech czy Louis Marzin Dalibor Urosevic. To właśnie ta ekipa wspiera wizje Vaccarello i są gwiazdami wybiegów i kampanii Saint Laurent. Co ciekawe, Vaccarello lubiący rozbierać swoje modelki, tym razem praktycznie obył się bez nagości. Jedyny większy kawałek ciała, który jest widoczny w klipie, to nagi tors Urosevica.

Wszystko utrzymane jest w postindustrialnej rzeczywistości, która zderza się z cekinami, błyszczącymi skórami oraz koronkami prezentowanymi przez bohaterów i bohaterki wideo. Całość jest smaczna, tajemnicza i delikatnie pobudzające zmysły. A seksualne napięcie aż wisi w powietrzu!

ZobaczSchowaj komentarze

Travis Scott w nowej kampanii Saint Laurent

Wszystko wygląda na to, że po miesiącach „podchodów”, Anthony Vaccarello na dobre rusza z wcielaniem swojej artystycznej wizji w domu mody Saint Laurent. Po debiutanckiej kolekcji pokazanej we wrześniu w Paryżu, przyszła pora na kampanię reklamową. Belgijski projektant w żadnym wypadku nie postawił jednak na tradycyjne środki – zamiast tego zaprezentował oryginalny film, którego gwiazdą został raper, Travis Scott.

Travis Scott kocha modę, a moda ewidentnie kocha jego. Tym razem raper, który jest jednym z najlepiej ubranych przedstawicieli hip hopu, został gwiazdą najnowszej kampanii Saint Laurent i jednocześnie pierwszej spod batuty kreatywnej Anthony’ego Vaccarello.

W filmie, wyreżyserowanym przez Nathalie Canguilhem, która ma na swoim koncie między innymi reklamę perfum Loverdose Diesel i autorskiej marki Vaccarello z udziałem Anji Rubik, Scottowi towarzyszy cała plejada nowych twarzy modelingu. W bardzo klimatycznej produkcji nie zabrakło bardzo współczesnej estetyki, ale łatwo też można znaleźć nawiązania do stylu retro. Dodatkowo, ubrania z kolekcji na wiosnę-lato 2017 (która do sprzedaży wejdzie już jutro), w ramach rozwoju akcji walczą z żywiołami, począwszy od wody, a na ogniu kończąc.

Vaccarello na stanowisku dyrektora kreatywnego YSL jest raptem kilka miesięcy, a kampania z udziałem Travisa Scotta jest trzecią, jaką pokazał w tym czasie. Belgijski projektant chyba też bardzo upodobał sobie krótkie formy filmowe. Przypomnijmy – czarno-biała kampania z udziałem Anji Rubik i sfotografowana przez duet Inez&Vinoodh również doczekała się takiej wersji. My absolutnie nie mamy nic przeciwko i przyznajemy, że jeśli Vaccarello dalej będzie podążać w takim kierunku, jaki właśnie pokazał, jesteśmy naprawdę spokojni o przyszłości projektanta i francuskiego domu mody pod jego sterami.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.