Anja Rubik razem z Mario Testino i Emmannuelle Alt

Anja Rubik już dawno przestała być kojarzona jedynie z modelingiem. Ma własne perfumy, liczne współprace z markami, projektowała dla Iro i Mohito. Ostatnio pojawiła się po raz kolejny na wybiegu oraz w  kampanii Yves Saint Laurent, gdzie swoją obecnością mocno wspiera karierę Anthonego Vaccarello. Pojawia się na imprezach charytatywnych, kulturalnych i filmowych, występuje w teledyskach. Teraz będzie jedyną modelką na świecie, która dołączy do panelu ekspertów podczas listopadowego Vogue Fashion Festival w Paryżu. My już dziś sprawdzamy jaką rolę będzie tam pełnić.

Anja Rubik zawsze podkreśla w wywiadach, że lubi nowe wyzwania i wykorzystuje wszystkie okazje do zdobycia kolejnego doświadczenia. W zeszłym roku była mentorem uczestników poznańskich warsztatów Art & Fashion Forum, a w tym roku poprowadzi specjalny panel na paryskim Vogue Fashion Festival. Wystąpi tuż obok redaktor naczelnej tamtejszej biblii mody – Emmanuelle Alt oraz światowej sławy fotografa – Mario Testino jako ekspert. Cała trójka będzie opowiadać o kreowaniu artystycznych obrazów w erze cyfrowej.

Anja jako jedyna modelka została zaproszona do tego prestiżowego grona. Panel będzie zapewne pełny mocnych wrażeń estetycznych i wizualnych, biorąc pod uwagę, że Emmanuelle prywatnie przyjaźni się z Anią, a Mario jest autorem najbardziej seksownych zdjęć polskiej modelki, które najczęściej ukazywały się właśnie na łamach francuskiego „Vogue’a”.

Anja Rubik w obiektywie Mario Testino dla francuskiego „Vogue’a” (styl. Emmannuele Alt)

Oprócz tego zgranego trio, na festiwalu trwającym w dniach 4-5 listopada wystąpi także Jonathan Anderson, Olivier Rousteing, Isabel Marant oraz liczni specjaliści z biznesu mody oraz reprezentanci wydawnictwa Condé Nast. Wystąpienie każdego z nich to niepowtarzalna okazja do wysłuchania opinii najbardziej wpływowych ludzi w branży mody oraz przyjrzeniu się naszym idolom z bliska. Bilety wahają się od 40 do 15 euro za jeden panel. Naszym zdaniem warto!

 

Polecamy także wywiad z Anją Rubik, która kiedyś zdradziła nam w jakim teledysku chciałaby wystąpić.

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik współtwórczynią ekologicznej linii szminek La Bouche Rouge

Pamiętacie perfumy, które nasza supermodelka zaprojektowała w 2014 roku? Teraz przyszedł czas na pomadkę i to nie byle jaką. Modelka została nie tylko pierwszą twarzą luksusowych, ekologicznych pomadek La Bouche Rouge, ale także pomagała współtworzyć dwa odcienie. Więcej szczegółów znajdziecie poniżej.

Każdego roku wyrzuca się około 1 miliard szminek. Zastanawialiście się kiedyś, gdzie lądują te niechciane albo zużyte? W oceanie. Nowo powstała marka produkująca luksusowe szminki La Bouche Rouge, która już jest dostępna online oraz w Colette udowadnia, że wcale nie musi tak być.  

Dlaczego akurat te szminki są tak wyjątkowe? Dlatego, że to pierwsza ekologiczna linia, którą można powtórnie uzupełnić, czyli kupić im nowy wkład. Ich opakowania więc zachowujemy, a nie wyrzucamy. Poza tym, zamiast z tworzywa sztucznego (czyli głównie plastiku) wykonane są z naturalnej skóry. Stworzono ją po to by ograniczyć ilość opakowań i by zachęcić ludzi do kupowania mniejszej ilości produktów (w tym przypadku szminek). Tak tłumaczył to w rozmowie z „Vogue’iem” założyciel marki Nicolas Gerlier.

Jest także polski akcent! Anja Rubik ogłosiła bowiem wczoraj na swoim Instagramie, że nawiązała współpracę z firmą La Bouche Rouge. Modelka nie ukrywa, że ma nadzieję, że świadomość i odpowiedzialność to przyszłość luksusu. Chodzi także o innowacje, znalezienie nowych sposobów wytwarzania pięknych produktów, które nie szkodzą środowisku i pomagają w tworzeniu zmian. Modelka została pierwszą twarzą nowej marki, ale także współtworzyła dwa odcienie. Pierwszy z nich to głęboko czerwona, zainspirowaa sukienką Anthony’ego Vaccarello, którą miała na sobie na gali Met w 2013, a druga w kolorze karmelowym.

Anja dodaje jeszcze, że „Czerwony to kolor kobiecości, namiętności, ekspresji – to kolor życia. Czerwony pobudza wyobraźnię. Czerwień oznacza mówienie tego w co się wierzysz!
Nam ogromnie podoba się ten pomysł. Choć nie każdy będzie chciał wydać na szminkę 127 dolarów za opakowania i wkład za 64 dolary, ale wierzymy, że dzięki takim inicjatywom zaczniemy się zastanawiać i stawiać sobie pytanie kupując kolejną szminkę czy inny kosmetyk, czy naprawdę są nam one niezbędne.
ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.