Anja Rubik razem z Mario Testino i Emmannuelle Alt

Anja Rubik już dawno przestała być kojarzona jedynie z modelingiem. Ma własne perfumy, liczne współprace z markami, projektowała dla Iro i Mohito. Ostatnio pojawiła się po raz kolejny na wybiegu oraz w  kampanii Yves Saint Laurent, gdzie swoją obecnością mocno wspiera karierę Anthonego Vaccarello. Pojawia się na imprezach charytatywnych, kulturalnych i filmowych, występuje w teledyskach. Teraz będzie jedyną modelką na świecie, która dołączy do panelu ekspertów podczas listopadowego Vogue Fashion Festival w Paryżu. My już dziś sprawdzamy jaką rolę będzie tam pełnić.

Anja Rubik zawsze podkreśla w wywiadach, że lubi nowe wyzwania i wykorzystuje wszystkie okazje do zdobycia kolejnego doświadczenia. W zeszłym roku była mentorem uczestników poznańskich warsztatów Art & Fashion Forum, a w tym roku poprowadzi specjalny panel na paryskim Vogue Fashion Festival. Wystąpi tuż obok redaktor naczelnej tamtejszej biblii mody – Emmanuelle Alt oraz światowej sławy fotografa – Mario Testino jako ekspert. Cała trójka będzie opowiadać o kreowaniu artystycznych obrazów w erze cyfrowej.

Anja jako jedyna modelka została zaproszona do tego prestiżowego grona. Panel będzie zapewne pełny mocnych wrażeń estetycznych i wizualnych, biorąc pod uwagę, że Emmanuelle prywatnie przyjaźni się z Anią, a Mario jest autorem najbardziej seksownych zdjęć polskiej modelki, które najczęściej ukazywały się właśnie na łamach francuskiego „Vogue’a”.

Anja Rubik w obiektywie Mario Testino dla francuskiego „Vogue’a” (styl. Emmannuele Alt)

Oprócz tego zgranego trio, na festiwalu trwającym w dniach 4-5 listopada wystąpi także Jonathan Anderson, Olivier Rousteing, Isabel Marant oraz liczni specjaliści z biznesu mody oraz reprezentanci wydawnictwa Condé Nast. Wystąpienie każdego z nich to niepowtarzalna okazja do wysłuchania opinii najbardziej wpływowych ludzi w branży mody oraz przyjrzeniu się naszym idolom z bliska. Bilety wahają się od 40 do 15 euro za jeden panel. Naszym zdaniem warto!

 

Polecamy także wywiad z Anją Rubik, która kiedyś zdradziła nam w jakim teledysku chciałaby wystąpić.

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss otwiera swoją agencję talentów

Można powiedzieć, że Kate Moss zjadła zęby na show-biznesie i poznała jego blaski i cienie. Teraz modelka postanowiła założyć własną agencję, która ma promować młode talenty – i to nie tylko te związane z modelingiem.

Moss, której kariera wyciszyła się w ostatnich latach, jest wyraźnie podekscytowana pomysłem. – Chcę skupić się nie tylko na prowadzeniu agencji modelek. Nie chcę tylko pięknych ludzi, lecz także tych, którzy chcą śpiewać, tańczyć i występować. Chcę kreować nowe gwiazdy – powiedziała ikona mody w wywiadzie dla „Business of Fashion”.

Kate zdecydowanie chce zająć się biznesem. Na początku tego roku rozstała się z agencją Storm, która reprezentowała ją przez 27 lat. – To część dojrzewania. Czuję, że chcę teraz robić więcej, niż być tylko modelką – powiedziała Moss. Przypomnijmy, że modelka ma stałą współpracę z marką Topshop, a teraz chce rozwijać także inne lifestyle’owe projekty pod własnym nazwiskiem.

Brytyjska modelka poznała zalety bycia popularną, jak i wady, gdy twoja reputacja wali się i tracisz wszystkie zlecenia. Trzecia dekada w branży fashion, która przecież bezpośrednio współgra ze światem rozrywki i kultury sprawiły, że Moss siłą rzeczy musi mieć nosa do młodych i zdolnych. Jeśli tylko uda jej się sprawnie prowadzić biznes, to wróżymy spory sukces!

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.