Anja Rubik razem z Mario Testino i Emmannuelle Alt

Anja Rubik już dawno przestała być kojarzona jedynie z modelingiem. Ma własne perfumy, liczne współprace z markami, projektowała dla Iro i Mohito. Ostatnio pojawiła się po raz kolejny na wybiegu oraz w  kampanii Yves Saint Laurent, gdzie swoją obecnością mocno wspiera karierę Anthonego Vaccarello. Pojawia się na imprezach charytatywnych, kulturalnych i filmowych, występuje w teledyskach. Teraz będzie jedyną modelką na świecie, która dołączy do panelu ekspertów podczas listopadowego Vogue Fashion Festival w Paryżu. My już dziś sprawdzamy jaką rolę będzie tam pełnić.

Anja Rubik zawsze podkreśla w wywiadach, że lubi nowe wyzwania i wykorzystuje wszystkie okazje do zdobycia kolejnego doświadczenia. W zeszłym roku była mentorem uczestników poznańskich warsztatów Art & Fashion Forum, a w tym roku poprowadzi specjalny panel na paryskim Vogue Fashion Festival. Wystąpi tuż obok redaktor naczelnej tamtejszej biblii mody – Emmanuelle Alt oraz światowej sławy fotografa – Mario Testino jako ekspert. Cała trójka będzie opowiadać o kreowaniu artystycznych obrazów w erze cyfrowej.

Anja jako jedyna modelka została zaproszona do tego prestiżowego grona. Panel będzie zapewne pełny mocnych wrażeń estetycznych i wizualnych, biorąc pod uwagę, że Emmanuelle prywatnie przyjaźni się z Anią, a Mario jest autorem najbardziej seksownych zdjęć polskiej modelki, które najczęściej ukazywały się właśnie na łamach francuskiego „Vogue’a”.

Anja Rubik w obiektywie Mario Testino dla francuskiego „Vogue’a” (styl. Emmannuele Alt)

Oprócz tego zgranego trio, na festiwalu trwającym w dniach 4-5 listopada wystąpi także Jonathan Anderson, Olivier Rousteing, Isabel Marant oraz liczni specjaliści z biznesu mody oraz reprezentanci wydawnictwa Condé Nast. Wystąpienie każdego z nich to niepowtarzalna okazja do wysłuchania opinii najbardziej wpływowych ludzi w branży mody oraz przyjrzeniu się naszym idolom z bliska. Bilety wahają się od 40 do 15 euro za jeden panel. Naszym zdaniem warto!

 

Polecamy także wywiad z Anją Rubik, która kiedyś zdradziła nam w jakim teledysku chciałaby wystąpić.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 24-30.07.2017

Pokaz w… garażu, teledysk nawiązujący do mody z lat 90. i zaskakujący wybór filmowego wcielenia lalki Barbie – branża mody i popkultury, mimo coraz bardziej wyczuwalnego „sezonu ogórkowego”, zawsze ma dla nas jakieś asy w w rękawie. My z kolei, jak co tydzień spieszymy, by donieść wam o tych najciekawszych.

Ralph Lauren zorganizuje pokaz w… garażu

Kilka lat temu świat mody obiegła informacja, że nowojorska rezydencja amerykańskiego projektanta dysponuje ogromnym garażem, w którym ten trzyma najdroższe samochody (m.in. Ferrari i Bentleye z lat 20.) i do którego… prawie nie zagląda. Idąc za trendem organizowania pokazów w zaskakujących lokalizacjach Lauren postanowił otworzyć jego wrota przed publiką i zaprezentować w nim swoją najnowszą kolekcję jesień 2017, zanim tak naprawdę rozpocznie się New york Fashion Week. Jak podaje WWD, prezentacja ma zostać poprzedzona kameralną, formalną kolacją. Czy Kanye West otrzyma na nią zaproszenie? Patrząc na zdjęcie poniżej, ma to jak w banku.

Anne Hathaway zagra… Barbie?

Po tym jak okazało się, że początkowo łączona z projektem Amy Schumer, jednak nie wcieli się w rolę najsłynniejszej lalki świata, bardzo możliwe, że powędruje ona do Anne Hathaway. Aktorka podobno prowadzi już zaawansowane rozmowy z twórcami filmu, a jeśli jawi się wam jako niezbyt oczywisty wybór, uspokajamy – film o lalce Barbie ma również opowiadać nietuzinkową historię lalki, która zostaje wyrzucona z „Barbielandu”, bo nie jest idealna.

Nowy teledysk A$APA Rocky’ego to jeden wielki hołd dla twórczości Rafa Simonsa

To, że „Flacko” uwielbia belgijskiego projektanta, a obaj panowie darzą się dużą sympatią, wiadomo nie od dziś. Kilka dni temu swoją premierę miał długo wyczekiwany teledysk do remixu utworu „Raf”, w którym Rocky’emu towarzyszy Frank Ocean, Playboi Carti, Quavo i Lil Uzi Vert. I pomimo że w klipie nie uświadczymy wszystkich panów, z pewnością spełnia on oczekiwania nawet najwybredniejszych i najbardziej zagorzałych fanów Simonsa. A$AP nie tylko odtwarza w teledysku archiwalne kampanie Simonsa, ale także odnosi się do pokazów (jak na przykład tego na wiosnę-lato 2002), a bohaterowie noszą kultowe projekty Belga: bluzę z kapturem z 2002 roku,  parki na jesień-zimę 2003, czy projekty stworzone w 2013 roku wraz ze Sterlingiem Rubym (tym samym, który był odpowiedzialny za scenografię ostatniego pokazu Calvina Kleina).

Gigi Hadid gwiazdą kampanii Missoni

Ostatnio to Bella więcej działa w branży modelingu, podczas gdy Gigi oddała się projektowaniu i innym inicjatywom (ostatnio stworzyła kolekcję okularów dla Vogue Eyewear, niedługo będzie też miała premierę kolejna odsłona linii Tommy x Gigi). Nie oznacza to jednak, że starsza z sióstr Hadid całkowicie zrezygnowała z bycia modelką – została gwiazdą najnowszego numeru „Vogue’a”, Karl Lagerfeld po raz kolejny wybrał ją na twarz kampanii Fendi, na to samo zdecydowało się kierownictwo Missoni. Hadid pozuje przed obiektywem Harley Weir ubrana w kolorowe i pokryte wzorami dzianiny, z których słynie włoski dom mody.

Nowa kampania Proenzy Schouler wspiera Planned Parenthood

Miłość do kobiet i inspiracja nimi to jedna z głównych osi działalności marki Proenza Schouler praktycznie od początku jej istnienia. Najnowsza kampania ready-to-wear to także jednoznaczne poparcie dla organizacji Planned Parenthood. W filmie zatytułowanym „A Film For Planned Parenthood of New York City” wystąpiła plejada gwiazd branży mody na czele z Hari Nef i Amber Valettą oraz modelką i stylistką Asosa – Palomą Elsesser, które mówią w nim jak dużo znaczy dla nich bycie kobietą i posiadanie prawa do świadomego wyboru. W specjalnym oświadczeniu, Jack McColough i Lazar Hernandez tak skomentowali poparcie dla tej organizacji:

„W ostatnich miesiącach my oraz marka Proenza Schouler, zostaliśmy zmuszeni, aby jednoznacznie opowiedzieć się za organizacjami, które walczą o to, w co sami wierzymy. Czujemy, że teraz szczególnie musimy wykorzystać nasz głos i platformę, aby głośno mówić o rzeczach, które wspieramy i na których nam zależy. Planned Parenthood ma naprawdę specjalne znaczenie dla kobiet, które pracują w naszej firmie, a jej działania sięgają znacznie dalej niż jedynie Nowy Jork”.

Sesja tygodnia: Anja Rubik w „WSJ Mag” (fot. Lachlan Bailey)

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.