Anja Rubik i Marcin Tyszka razem dla Elle UK

Anja Rubik jest bez wątpienia jedną z największych polskich gwiazd modelingu. Często udziela się na polskim rynku, promuje rodzimych projektantów i pracuje z „krajowym” teamem przy sesjach. Ostatnio z Marcinem Tyszką, makijażystką Marianną Yurkiewicz i stylistą fryzur Kacprem Rączkowskim (D’vision Art).

Anja Rubik i Marcin Tyszka razem dla Elle UK
Elle UK June 2015/ foto Marcin Tyszka/ make up Marianna Yurkiewicz/ fryzury Kacper Rączkowski/ stylizacja Grace Cobb

W zasadzie ciężko zliczyć, która to już okładka polskiej top modelki. Anja trafiła na łamy najnowszego wydania brytyjskiego Elle, a sfotografował ją Marcin Tyszka. Za stylizacje w klimacie późnych lat 70. odpowiada Grace Cobb, pracująca zazwyczaj z Elle i Wonderland Magazine. Jednak to głównie polski team przyciąga w tej sesji uwagę – świetny makijaż jest zasługą zdolnej Marianny Yurkiewicz (D’Vision Art) , która od dłuższego czasu pracuje za kulisami największych modowych pokazów. Pod okiem samej Pat McGrath, Marianna tworzyła makijaże dla Rick Owens, Alexander McQueen czy Givenchy. Jest też autorką make up’ów z licznych okładek Elle, ma na koncie pracę dla Vogue.

Równie dobrze na światowej scenie modowej radzi sobie stylista fryzur Kacper Rączkowski (D’Vision Art), który w portfolio posiada nawet okładki hinduskiego i tajskiego Vogue. O dokonaniach Marcina Tyszki wspominać chyba nie trzeba. Fotograf najczęściej pracuje poza granicami naszego kraju.

Anja w Elle UK jak zwykle onieśmiela perfekcyjnym wyglądem, ale warto też pamiętać, że stoi za tym najlepszy team prosto z Polski. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci

Hejt i gnębienie w sieci są niestety smutną codziennością, która często ma tragiczne skutki. Cieszy więc, że do akcji społecznych dołączają nie tylko celebryci, ale też domy mody, które chcą walczyć z nienawiścią. I to w bardzo dobrym stylu!

DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci

Dean i Dan Caten, założyciele i projektanci marki DSQUARED2, zaprezentowali swoją kapsułową kolekcję powstałą we współpracy z ruchem Be Cool Be Nice, który walczy z nienawiścią w Internecie. Część wpływów ze sprzedaży produktów zostanie przekazana na organizację, która inwestuje w psychologów oraz warsztaty tłumaczące do czego prowadzi gnębienie i wyśmiewanie się z innych.


W skład kolekcji (jej fragment możecie obejrzeć w naszej powyższej galerii) wchodzą m.in. jeansy, czapki, koszulki, bluzy, sneakersy czy sandałki na obcasie. Całość utrzymana jest głównie w kontrastowej bieli i czerni, a jedynym printem jest właśnie przekaz całej kampanii: be cool, be nice.

Pamiętajcie, że przemoc psychiczna i słowna w sieci jest czymś niezwykle groźnym i niszczącym dla osoby prześladowanej. Zwracajcie uwagę osobom gnębiącym lub zgłaszajcie nienawiść – na policji lub poprzez HejtStop. Nie pozwólmy wygrać nienawiści!

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.