Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik jest jedną z niewielu polskich supermodelek, które w branży mody osiągnęły chyba wszystko. Niezliczone okładki prestiżowych magazynów, współpraca z najlepszymi fotografami, projektantami i domami mody, do których ostatnio dołączyła marka Jimmy Choo, a Anja została gwiazdą ich najnowszej kampanii.

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja w ostatnich miesiącach z pewnością nie narzekała na brak zajęć. Praca nad ekranizacją powieści Joanny Bator w reżyserii Borysa Lankosza czy organizacja ogólnopolskiej akcji #sexedpl mającej na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie edukacji seksualnej to zaledwie kilka z nich. W tym wszystkim nie zabrakło jednak miejsca na modę, z którą Anja jest związana od wielu lat.

Anja została twarzą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo w obiektywie Craiga McDeana. Na pięknych fotografiach, Anja prezentuje wybrane modele butów, między innymi „Micky 85”, „Shar” czy „Lane”, jak i torebki, w tym „Locket mini bag” na metalowym łańcuszku. Naszą polską supermodelkę możecie również zobaczyć w krótkim filmiku, który towarzyszy pięknej kampanii!

ZobaczSchowaj komentarze

Pasja do natury i inspiracja pokoleniami w najnowszej kampanii TATUUM

Polska marka TATUUM od zawsze stara się budować swój wizerunek wokół natury i tego co bliskie każdemu człowiekowi. Przejawia się to nie tylko za sprawą naturalnych materiałów najlepszej jakości, kolorystyki czy w końcu odpowiedniej konstrukcji i specyfiki modeli, ale także dzięki wyjątkowym gościom promującym kolekcje. Nie inaczej było z najnowszą kampanią na nadchodzący sezon jesień-zima 2017/2018, gdzie bohaterami zostali Maja Włoszczowska, Lidia Popiel i Piotr Pustelnik.

Pasja do natury i inspiracja pokoleniami w najnowszej kampanii TATUUM

Maja Włoszczowska, Lidia Popiel czy Piotr Pustelnik to wyjątkowe polskie postacie pełne pasji i determinacji, które nieważne czy to na górskiej trasie rowerowej, za obiektywem aparatu czy na szczycie Karakorum uświadamiają nam, że natura każdego dnia może być dla nas niezwykłym źródłem inspiracji. Dlatego też TATUUM decyduje się na takie, a nie inne materiały czy kolory, wszystko to ma bowiem nawiązywać do wszech otaczającej nas matki natury. Dodatkowo w kolekcjach marki znajdziemy również liczne inspiracje pokoleniami oraz osobami w pełni oddającymi się swojej pasji.

A czego w modzie i przede wszystkim w ubraniach TATUUM szukają bohaterowie najnowszej kampanii?

Dla Mai Włoszczowskiej, dwukrotnej olimpijki w kolarstwie górskim, sport jest nie tylko jej pasją, ale właściwie stał się całym jej życiem. Fenomenalne wyniki wymagają dużo treningów, dlatego Maja przez większość roku spędza swój czas na rygorystycznych ćwiczeniach odbywających się w ekstremalnych warunkach natury, dlatego w ubraniach najbardziej szuka wygody, delikatności oraz utylitarności, które może zapewnić jej marka TATUUM.

Jeśli chodzi o Lidię Popiel, od wielu lat oddana jest branży mody, a w szczególności fotografii– dużą część swojego życia najpierw spędzała po jednej stronie obiektywu, żeby później z pasją znaleźć się po tej drugiej. Lidia, jak przystało na rasowego fotografa, dużą wagę przywiązuje więc do detali i konstrukcji ubrań marki TATUUM.

Piotr Pustelnik – alpinista, zdobywca Korony Himalajów i Karakorum nieustannie przebywa w otoczeniu natury, która stawia przed nim co nowe wyzwania. Siły przewyższające najśmielsze oczekiwania każdego normalnego człowieka to dla Piotra codzienność, a stawianie im czoła stało się jego życiową pasją, dzięki której przeżywa jedne z najpiękniejszych chwil w życiu. Dla takiego mężczyzny styl zdefiniowany jest jako niewymuszona autentyczność i tego też szuka w ubiorze.

Kolekcja na jesień-zimę 2017/2018 została stworzona we współpracy z Lidią oraz Piotrem. Jak mówi główny projektant kolekcji damskich TATUUM, Rafał Gmerek, moda ta jest zgodna z ich życiem i pasją oraz świetnie wpisuje się w estetykę marki. W najnowszej linii chodzi więc głównie o różnorodność i wygodę. Znajdziemy tam miękko otulające swetry, sukienki o zróżnicowanym kroju i przeznaczeniu, puchate kurtki o pudełkowych krojach czy klasyczne płaszcze z wełnianych mieszanek. Co więcej, w salonach TATUUM pojawią się także kolekcje kapsułowe stworzone we współpracy z bohaterami jesienno-zimowej kampanii.

Dzięki tak nietuzinkowym postaciom TATUUM miało okazję stworzyć klimat sesji, który jest niezwykle autentyczny i nieprzerysowany, a zarazem idealnie wpisuje się w filozofię kolekcji na nadchodzący wielkimi krokami sezon jesień-zima 2017/2018.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.