Aneta Pająk w nowym lookbooku H&M „Urban Flair”

Znalazła się na prestiżowej liście 50 najlepszych modelek serwisu models.com, chodziła w pokazach między innymi Chanel, Gucci oraz Diora i na swoim koncie ma edytoriale dla chińskiej, rosyjskiej, ukraińskiej edycji „Vogue”. Aneta Pająk z Mango Models, bo to o niej mówimy, po raz kolejny pojawiła się w lookbooku H&M, tym razem kolekcji Trend, którego motywem przewodnim jest miejski szyk.

Aneta Pająk w nowym lookbooku H&M „Urban Flair”

Lookbook nosi nazwę „Urban Flair”, a H&M proponuje w nim kilka stylizacji idealnych dla mieszkanek miejskich dżungli, jak i tych, które zwyczajnie lubią wiedzieć co będzie modne według  w nadchodzącym sezonie. Aneta stanęła przed obiektywem Jimmy’ego Backiusa, który na tło sesji wybrał neutralne białą cegłę czy musztardowe kafelki, podkreślając miejski motyw sesji. Pająk pozowała w dopracowanych, ale jednocześnie wyluzowanych połączeniach, często inspirowanych latami 90-tymi, które dobrała Anne Stockmann. Stylistka postawiła na luźne góry w postaci oversize’owych bluz oraz dopasowane spodnie dżinsowe, kaszmirowe swetry i dresy oraz zwiewne, kwieciste sukienki i skórzane kurtki. Jeśli chodzi o dodatki to zdecydowanie króluje (dość ryzykowne) połączenie skarpetek oraz butów na obcasie. Bardzo naturalny makijaż wykonała Johanna Sylvan, a włosy ułożył Henrik Haue.

Jeśli jest jedno słowo najlepiej opisujące stylizacje, które proponuje szwedzka sieciówka, to byłoby nim wygoda, ale oczywiście o bardzo modowym charakterze, a nowy lookbook z pewnością będzie źródłem inspiracji tej jesieni. Anecie gratulujemy kolejnego sukcesu!

ZobaczSchowaj komentarze

Odkryj tajemnice tkaniny z Whirlpool: welwet

Welwet, to obok weluru i aksamitu, jeden z rodzajów pluszu. Początkowo wytwarzany jedynie w Indiach, przez stulecia stanowił synonim luksusu i bogactwa, jednak w tym sezonie, powracając triumfalnie na światowe wybiegi, wyraźnie zaznacza swoją obecność w codziennej garderobie, także tej nawiązującej do stylu sportowego. Poznajcie historię welwetu, jaką przybliżamy wraz z Whirlpool w ramach kolejnej odsłony kampanii “6-ty Zmysł Projektanta”.

Pierwsze wzmianki o welwecie pochodzą z XII wieku. Wytwarzaną wtedy jedynie w Indiach tkaninę charakteryzowała delikatność I bardzo wysokie koszty produkcji, stąd zarezerwowana była jedynie dla nabogatszych członków hinduskich kast. Wraz z rozwojem jedwabnego szlaku, welwet zawitał do Europy, jednak nie oznaczało to wcale, że zatracił swój ekskluzywny charaker, Cena materiału spadła dopiero w momencie, kiedy zaczęto go produkować we Włoszech. W XVII produkcja zawitała  także do Polski, zaczęto go więc powszechiewykorzystywać do szycia tradycyjnych strojów szlacheckich. 

Te czasy to już jednak naprawdę odległa historia. Dziś ubrania wykonane z welwetu znadująsię w powszechnym użyciu, a wraz z aksamitem i welurem, czyli innymi członkami rodziny pluszów, będą największym hitem nadchodzącego sezonu. Na wykonane z tej tkaniny ubrania i dodatki postawili w tym sezonie tacy projektanci jak Alberta FerrettiMarc Jacobs oraz duet Rag & Bone, a także domy mody Valentino i Balmain. Welwet (a także welur i aksamit) możemy nosić tej jesieni od rana do wieczora – wśród propozycji największych marek znalazły się bowiem wykonane z tego materiału wieczorowe suknie, piżamowe garnitury, ale także sportowe komplety, szpilki i botki utrzymane w kolorach butelkowej zieleni i granatu. W swoich autorskich kolekcjach welwet wykorzystuje także laureatka tegorocznego konkursu Fashion Designer Awards – Dominika Syczyńska

Jak w takim razie pielęgnować welwet? Wbrew pozorom należy on pod tym względem do dość wdzięcznych tkanin. Łatwo pochłania pyłki, drobinki i kurz, ale aby się ich pozbyć, wystarczy przeczesać ubranie nad wanną. Materiał ten spokojnie można prać w pralce. Dzięki specjalnym programom, np. piorącym w 15° C, idealnie z jego konserwacją poradzi sobie pralka Whirlpool SupremeCare. Kluczem do utrzymania welwetu w jak najlepszym stanie są niskie temperatury prania.

To kampania, która łączy technologię użytkową ze światem mody. Marka Whirlpool współpracuje z projektantami i blogerami, którzy pokazują, że nowoczesny sprzęt AGD, taki jak pralki Whirlpool, może doskonale sprawdzić się w pielęgnacji najbardziej wartościowych elementów naszej garderoby. Więcej informacji o kampanii 6-ty Zmysł Projektanta na stronie www.6zmyslprojektanta.pl.


Zakupy

Topshop

Sukienka
ok. 275 zł

Topshop

Spódnica
ok. 275 zł

Zara

Sukienka
139 zł

Zara

Sukienka
139 zł

Zara

Spodnie
279 zł

Prada

Sukienka
ok. 18575 zł

Attico

Bluzka
ok. 2275 zł

MM6 Maison Margiela

Spódnica
ok. 1850 zł

Rick Owens

Sukienka
ok. 4300 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.