Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak gwiazdami kampanii Badura Icons

Aneta Kręglicka i Magda Frąckowiak to dwie polskie ikony. Piękne, inspirujące kobiety, które w swoim fachu osiągnęły chyba wszystko. To właśnie one pojawiły się w kolejnej odsłonie kampanii polskiej marki Badura, tym razem w obiektywie Zuzy Krajewskiej. Zobaczcie!

Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak gwiazdami kampanii Badura Icons

Aneta Kręglicka została ambasadorką marki już w poprzednim sezonie i jak zwykle zachwyca swoją urodą oraz elegancją. U jej boku pojawiła się Magda Frąckowiak, która chodziła po wybiegach największych marek na świecie, od Balmain, Givenchy i Isabel Marant, aż  po słynny pokaz Victoria’s Secret. Obie łączy ze sobą klasa i niezwykła uroda, ale każda z nich reprezentuje inną osobowość oraz styl.

Badura na sezon wiosna-lato 2017 proponuje mieszankę nowoczesności i klasyki. Z jednej strony w kampanii możemy zobaczyć czarno-białe fotografie, które nawiązują do elegancji oraz historii założonej w 1979 roku marki. Z drugiej, pojawiły się kolorowe zdjęcia odzwierciedlające nowoczesne podejście do mody. Ten dualny charakter marki idealnie podkreślił udział dwóch legend – Anety Kręglickiej i Magdaleny Frąckowiak.

Na zdjęciach z kampanii nie zabrakło też męskiej kolekcji, która została zaprezentowana przez młodego bohatera sesji, Grega Nawrata. Polski model, który w przeszłości był twarzą kampanii reklamowych takich marek jak Gucci czy Carolina Herrera, w doskonały sposób odzwierciedlił styl dominujący w męskiej linii Badury, czyli połączenie sportowej nonszalancji z klasyką i elegancją.

Lubimy!

Przeczytajcie także

Inspirujący dzień z Anetą Kręglicką

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania Clare Waight Keller dla Givenchy

Czy właśnie jesteśmy świadkami momentu, w którym nasycone znanymi twarzami oraz popularnymi przyjaciółkami Riccarda Tisci kampanie Givenchy przechodzą do historii? Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller ewidentnie ma na nią zupełnie inny plan, co zresztą tylko potwierdza zaprezentowany właśnie przedsmak pierwszej sesji wizerunkowej zrealizowanej pod jej kreatywnym kierunkiem.

Wszystko wskazuje na to, że wraz z odejściem Tisci z francuskiego domu mody, nastąpił rozpad „Givenchy Family”, do której należały chociażby Kendall Jenner, Candice Swanepoel czy Mariacarla Boscono. Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller, która objęła stanowisko w maju, w swojej pierwszej kampanii stawia także na wyjątkowe wrażenia wizualne, ale zapewniane przez osobliwą kompozycję i projekty, a nie popularne nazwiska. Skądinąd inspirujący przesyt, jaki zapewniały kampanie autorstwa Tisci ustąpiły miejsca czarno-białym, sensualnym zdjęciom, jakie wykonał legendarny Steven Meisel.  Sesja zatytułowana „Transformative seduction” ma symbolizować kierunek, jaki przynajmniej na początku, zdecydowała się obrać Keller. To więc pisanie nowego rozdziału marki i wyglądanie w przyszłość, ale jednocześnie posłużenie się wpływem Huberta de Givenchy i uczynienie z jego twórczości największej inspiracji. Na fotografiach możemy zobaczyć też pierwsze projekty Brytyjki dla domu mody: transparentną sukienkę z czarnej koronki i jedwabne, garniturowe spodnie.

Na pełną odsłonę interpretacji francuskiej marki przez nową dyrektor kreatywną będziemy musieli poczekać do października, kiedy to pokaże w Paryżu zarówno damską, jak i męską kolekcję. Biorąc jednak pod uwagę to, jak bardzo jej podejście do branży różni się od tego reprezentowanego przez Riccardo Tisci, pisany przez nią rozdział będzie na pewno bardzo ekscytujący.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.