Kim and Khloe Kardashian w sesji Kanyego Westa

Najbardziej znana rodzina show-biznesu, pomimo zminimalizowania swojej obecności w mediach społecznościowych i borykania ze skutkami ubocznymi życia na świeczniku, nie rezygnuje z realizacji planów podbicia świata mody. Dowodem na to jest sesja Kim i Khloe Kardashian w berlińskim magazynie „032C”, która jest autorskim pomysłem Kanyego Westa. Zdjęcia wykonał kolejny znany duet – Mert Alas & Marcus Piggott – zobaczcie!

Sesja, którą stworzył Kanye West zatytułowana jest Calabasas i nawiązuje tym samym nazwą do miejsca zamieszkania rodziny Kardashianów –  bardzo ekskluzywnego, kalifornijskiego zagłębia celebrytów oraz znanych osobistości świata mody i sztuki. Drugim punktem odniesienia jest inspiracja twórczością Helmuta Langa, którego West jest wielkim fanem. Sesja ukazała się w berlińskim magazynie „032c”, który słynie z pokazywania nowatorskich i awangardowych zdjęć, a wydanie to w całości nawiązuje do projektów Austriaka.

Kanye postanowił zatrudnić do tego projektu swoją żonę Kim oraz jej siostrę Khloe. Trzecim bohaterem został raper i bliski przyjaciel Westa, Travis Scott. 22-stronicowa sesja została uchwycona przez duet fotografów Mert Alas & Marcus Piggott, którzy znani są z wystawnego stylu życia oraz przyjaźni z różnymi sławami zamieszkującymi Los Angeles. Kanye na rzecz sesji wystylizował całą trójkę w odzież ze swojej linii YEEZY Season 3, czemu nie dziwimy się wcale. Kto inny lepiej zaprezentowałby jego twórczość w bezkompromisowy i oryginalny sposób? Dlatego na jednym z pierwszych ujęć dziewczyny mają zasłonięte włosami twarze, a zamiast nich eksponują swoje pośladki. Na innym, mają poważne miny i trzymają się a ręce.

Nie możemy oprzeć się wrażeniu, że Kardashianowie szukają nowej formuły na istnienie w brutalnym świecie mody i show-biznesu, a sesja ta jedynie przypieczętowuje ich nową postawę.

 

Przeczytaj także:

Kanye, co z tobą?

Kanye West: zrozumieć geniusza

 

ZobaczSchowaj komentarze

Strajk pracowników Louis Vuitton w Paryżu. To pierwsza taka sytuacja od 15 lat

Wydawać by się mogło, że praca w tak prestiżowym domu mody, jak Louis Vuitton to spełnienie marzeń, a jego pracownicy codziennie zmierzają wypełniać swoje obowiązki z uśmiechem. A jednak, także i tutaj występują pewne „zgrzyty”. Ujście jednego z nich dała wczoraj w  Paryżu grupa pracowników departamentu akcesoriów, która podjęła godzinny i pierwszy od 15 lat strajk. Jaki był jego powód? Oczywiście pieniądze.

Jak widać, nawet praca w dziale produkcji najbardziej luksusowych i najdroższych torebek świata niekoniecznie musi dawać finansową satysfakcję. Upust swojej frustracji dali wczoraj pracownicy kilku działów produkcji skórzanych akcesoriów marki, którzy w godzinach 7.30-8.30 podjęli pierwszy od 15 lat strajk domagając się podwyżek. Co ciekawe, pracownicy zgromadzili się przed siedzibami produkcyjnymi zaledwie dzień przed cyklicznymi negocjacjami, jakie właściciel Louis Vuitton – koncern LVMH podejmuje z każdym działem.

Niezadowoleni z wynagrodzeń pracownicy sprzeciwiają się zaproponowanemu przez LV ogólnemu wzrostowi płac w wysokości 30 euro brutto dla 80 procent pracowników, proponując zamiast tego, aby podwyżkę w wysokości od 10 do 20 euro „na rękę” otrzymał każdy pracownik. Agence France Press nawiązując do relacji dwóch francuskich związków zawodowych –  Force Ouvrière oraz Confédération française démocratique du travail – podaje, że w strajku wzięło udział 30% pracowników fabryki Issoudun i  Condé, ponad 50% w Asnières, a w warsztatach zlokalizowanych w Ardèche Drome strajkowało od 25 do 50 procent fachowców. To zupełnie inna wersja niż ta, którą przedstawia przedstawiciel LVMH – według koncernu w strajk zaangażowane było nie więcej niż 10% pracowników działu skórzanych akcesoriów, a protesty odbyły się jedynie w trzech zakładach spośród 12. Czyżby francuskiemu gigantowi nie na rękę był fakt, iż do branżowych mediów przedostała się informacja o braku zadowolenia pracowników Louis Vuitton z obecnego wynagrodzenia?

Przeczytaj także:

Za tę torebkę niektórzy potrafią zabić. Tymczasem ta kobieta nosiła w niej… ryby!

Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.