Alicia Vikander i gorąca Ibiza w kampanii Louis Vuitton Cruise 2018

Alicia Vikander z pewnością będzie miała po tym roku wyjątkowe wspomnienia z Ibizą. To właśnie tam bowiem nie tylko wyszła za mąż za Micheala Fassbendera, ale i stanęła przed obiektywem legendarnego Patricka Demarchelier, aby ten sfotografował ją na potrzeby kampanii Cruise marki Louis Vuitton. Efekt? Jak zwykle w przypadku Vikander, powalający!

Alicia Vikander i gorąca Ibiza w kampanii Louis Vuitton Cruise 2018

Alicia Vikander to nie tylko jedna z najbardziej rozchwytywanych obecnie aktorek, ale też jedna z najbardziej naturalnych gwiazd Hollywood. Jej urokowi uległ też kilka sezonów temu dyrektor kreatywny Louis Vuitton, Niecolas Ghesquiere, który mianował ją jedną z ambasadorek francuskiego domu mody.

Po kampanii promującej drugą odsłonę współpracy z Jeffem Koonsem, Vikander tym razem została gwiazdą kolekcji Cruise 2018, którą na Ibizie sfotografował Patrick Demarchelier. Uwagę przyciąga nie tylko fenomenalna figura aktorki, nad którą pracowała przygotowując się do filmu „Tomb Raider” (premiera już w marcu), ale także kolorowe akcesoria z metką francuskiej marki: zdobionym modelem Cappucine oraz nową wersją modelu Twist.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Virgil Abloh nowym dyrektorem kreatywny męskiej linii Louis Vuittona

Założyciel marki Off-White został dyrektorem artystycznym męskiej linii francuskiego domu mody. I tym samym zastąpił Kima Johnsa, który pożegnał się w styczniu tego roku z marką. To epokowa zmiana, bo za starami staje czarnoskóry projektant. Z wykształcenia architekt i inżynier, z zamiłowania DJ. Co czeka markę? Na pewno szereg zmian.

Louis Vuitton od poniedziałku ma nowego dyrektora artystycznego męskiej linii. Został nim 38 – letni, czarnoskóry architekt, przyjaciel Kenyego Westa, król mediów społecznościowych, ale także DJ (który ostatnio zagrał już tak dużo koncertów w Art Basel w Miami, że sam „stracił rachubę”) i założyciel streetwearowej marka Off-White – Vergil Abloh. Choć z wykształcenia jest inżynierem i nie ukończył prestiżowych szkoły projektowania ubioru (nie licząc stażu w Fendi) tak jak jego poprzednik Kim Jones, to i tak udowodnił, wszystkim, którzy w niego nie wierzyli, że można zrobić karierę i osiągnąć spektakularny sukces. 

Abloh jest nie tylko pierwszym amerykańskim dyrektorem kreatywnym Louisa Vuittona, ale jednym z trzech czarnoskórych projektantów, których luksusowy koncern LVMH postawił za sterami swoich największych marek. Pierwszym był Ozwald Boateng, który kierował męską odsłoną Givenchy od 2003 do 2007, kolejny to Oliver Rousteing – dyrektor kreatywny Balmain, a trzecim jest Virgil Abloh. Ten rok będzie należał do czarnoskórego projektanta. Jeszcze za nim został dyrektorem kreatywnym męskiej linii Louisa Vuittona, został nominowany do prestiżowej nagrody CFDA, w dwóch kategoriach dla projektanta mody damskiej i męskiej. 

Abloh jest jednym z tych twórców, którzy postanowili sprostać oczekiwaniom młodego pokolenia, ale też tym, który sprawił, że streetwear stał się luksusowy i supermodny. Udowodnił to powołując w  2013 roku brand – Off-White, który niemal od razu stał się jednym z najbardziej pożądanych. Ubrania i dodatki z logo marki nie tylko trafiły do Colette czy Barneys, ale chętnie pokazywały się w nich gwiazdy m.in: Jay-Z, Beyoncé i Rihanna. Abloh wielokrotnie podkreślał, że jest częścią nowej fali, czyli pomimo, że sam ma 38 lat, myśli jak jego młodzi klienci.  Identyfikacja z młodymi pokoleniem, jak sam często powtarza,  jest jednym z jego głównych priorytetów: „Zawsze staram się udowodnić mojej 17-letniej jaźni, że mogę robić rzeczy, o których myślałem, że nie są możliwe”. W sposób niezwykle umiejętny obserwuje zmieny zachodzące w kulturze młodych i potrafi to przekuć w sukces finansowy. Takie działania nie mogły zostać niezauważone przez wielki koncern mody, jakim jest LVMH.

Teraz Abloh planuje przenieść się z całą rodzinę do Paryża, ograniczyć występy jako Dj, ale nadal zamierza kontynuować współpracę z Kanye Westem (z którym przyjaźni się i współpracuje), a także rozwijać markę Off-White. 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności